" tuurlijk matt ", ik voel hem glimlachen van zijn hoofd ligt op mijn rug, " hoelaat ", " 10 uur weg ", " oke is goed, heb je wekker gezet ", ik voel hem knikken. Niet veel later vallen we allebei in slaap.
Pov. Matthy
" oke is goed, heb je wekker gezet ", ik knik. Niet veel later valt ze in slaap, ik hoor dr adem zwaarder worden en ik kruip tegen haar aan. Ik lag al met mn arm om haar middel. Ik luister naar juul dr ademhaling, het is rustgevend. Ik lig mn hoofd in haar nek en probeer ook in slaap te komen.Ik word wakker van de wekker, juul ligt met dr hoofd op mn borst en dr hand in mijn nek, ik word langzaam wakker en voel dat juul ook wakker wordt, ze gaat omhoog en leunt over me heen, ik open mn ogen terwijl Julia de wekker uit zet, als ik mijn ogen open doe, hangt juul dr hoofd boven mij, als ze terug beweegt naar achter, komt dr gezicht langs de mijne, haar ogen kijken recht in de mijne, ik draai mn hoofd mee met haar, we hebben oogcontact tijdens die beweging, ze heeft nog steeds een hand op mijn lichaam.
Ik voel een tinteling op de plek waar haar hand ligt, prikkels gaan door mijn hele lichaam terwijl ze me in mn ogen aankijkt, ik zie dr lachzaam een klein beetje lachen, ik moet lachen van haar glimlach, " je bent mooi juul ", zeg ik tegen dr, ze schenkt een bredere lach. " moeten we dr uit ", ik knik terwijl ik de oogcontact niet verbreek. Na nog een tijdje kijken, stapt juul ineens uit bed, ze trekt dr shirt uit en zoekt een nieuwe uit de kast, ik bewonder haar terwijl ze bezig is met haar outfit, ze heeft inmiddels een outfit en heeft die ook al aangetrokken, als ze klaar is, kijkt ze me aan " blijf je liggen vandaag ", " ik genoot gewoon even van mn uitzicht ", zeg ik terwijl ik het bed uitstap, ze kijkt naar mn lichaam, ik grijns naar dr en loop dan door naar de badkamer.
Ik doe de deur dicht, niet op slot, hopende dat juul binnenkomt, niet veel later komt ze inderdaad binnen, met het uitgekozen setje kleren in haar hand, " weg ik ga douchen ", " wat ga je doen als ik niet weg ga ", " je krijgt een kusje als je nu weg gaat ", zegt ze streng, " 1tje maar ", " oke misschien 2, als je goed voetbalt ", ik loop de badkamer uit en hoor de deur op slot gaan, ik loop haar kamer binnen en kleed me om, ik had mn voetbal kleren al mee want ik zou gisteravond bij Robbie slapen, maar goed.
Na een tijdje op bed te hebben gelegen, komt Julia binnen, helemaal klaar. We ontbijten nog even snel en gaan er dan vandoor. Als we zijn aangekomen ga ik naar de kleedkamer en juul blijft bij Lily staan.
Pov. Julia
Lily en ik besluiten om alvast naar het veld te lopen waar de jongens zo moeten spelen, ze spelen tegen een goed team, matt was er gisteravond nog trots over aan het vertellen, hoe ze de vorige keer gewonnen hadden van ze omdat Matthy in de laatste minuut scoorde.De jongens komen met z'n alle het veld opgelopen en beginnen de warming up, Matthy zijn haren zitten helemaal door de war en het is zo aantrekkelijk. Na de warming up, komt matthy naar ons toe gerend, " kusje? ", ik schud nee, " je had t beloofd ", ik geef hem een kusje op zn wang, hij kijkt terug met een pruillip, " ik ga scoren voor je als ik een kusje krijg ", ik geef hem een klein kusje op zn lippen, maar matthy drukt zijn lippen tegen de mijne en trekt m'n heupen naar de zijne terwijl die er een korte zoen van maakt, " je bent lekker ", zegt die en rent weg naar het veld. Ik zie robbie en raoul lachen en hem duwen terwijl ze praten. " zo, weer samen ", vraagt Lily terwijl ze dr wenkbrauwen optrekt, " hij heeft bij me geslapen ", " oh ", zegt ze grijnzend, " iets gebeurd? ", " nee eig niet ", ze grijnst nog even naar me en dan horen we het begin fluitje.
De wedstrijd is niet heel bijzonder, wel heeft robbie gescoord, het staat 1-1, de pauze is bijna, nog 5 minuutjes. Met nog 2 minuten heeft Matthy de bal en dribbelt zo 3 spelers voorbij, hij moet alleen nog langs 1 verdediger en is dan bij het goal, als hij is aangekomen bij de verdediger, schiet hij hem om hem heen en rent met de bal naar het goal, hij schiet en scoort!!!
Iedereen juicht en niet veel later gaat het fluitje, het is pauze. De spelers komen het veld afgelopen en Lily en ik lopen richting de jongens, zodra Matthy ziet dat ik achter hem sta, draait die glimlachend om. " ik zei toch dat ik voor je ging scoren ", " trots op je matt ", zeg ik lachend. Zijn glimlach werd groter toen ik dat zei, schattig.
De wedstrijd is inmiddels afgelopen en het was uiteindelijk 2-1 voor de jongens geworden. Ik en Lily staan in de kantine te wachten tot robbie, raoul en matthy komen. Niet veel later komen ze uit de kleedkamer gelopen, robbie, raoul en Lily lopen naar de auto en matt en ik lopen naar zijn scooter, hij doet z'n tas in de buggy en kijkt me dan aan, " wil je nog iets doen? ", " jou ", " oke is goed, kom ", zegt die en hij stapt op zn scooter, ik moet lachen en ga zitten, hij rijdt naar zijn huis, ik ben hier nog nooit geweest. " mn oma is wss beneden, en ik denk dat er iemand bij dr is, vind je dat oke? ", " ja tuurlijk matt ", we lopen samen naar binnen.
JE LEEST
Beachclub [ ft matthy het lam ]
Romance" juul als we nu niet weg gaan, word ik geil ", ik moet lachen en wijs naar zijn scooter als teken dat hij op moet stappen, " je bent zo irritant ", zegt die, " jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent...