bezoek

268 4 0
                                    

" wil je nog iets doen? ", " jou ", " oke is goed, kom ", zegt die en hij stapt op zn scooter, ik moet lachen en ga zitten, hij rijdt naar zijn huis, ik ben hier nog nooit geweest. " mn oma is wss beneden, en ik denk dat er iemand bij dr is, vind je dat oke? ", " ja tuurlijk matt ", we lopen samen naar binnen.

Zodra matt de spullen op de trap heeft gezet, doet hij de gangdeur open, als hij die open doet, zie ik een oude vrouw met een verpleegster naast haar op de bank zitten, " hey oma ", " hey lieverd ", zegt ze lief tegen hem, ook zegt die gedag tegen de verpleegster. Ik kom binnen en kijk de vrouw aan, ik lach lief naar dr, " hey, wat ben jij mooi ", zegt ze tegen mij, " dankuwel ", zeg ik verlegen, " dit is Julia, oma ", " oh Julia, die naam ken ik ", ik kijk matt aan, hij kijkt beschaamd naar zn oma, " hij heeft veel over je verteld ", zegt ze dan, ik moet lachen en kijk naar matt terwijl die snel wegloopt.

" kom zitten meisje ", ik ga naast haar op de bank zitten, " matthyas is een goeie jongen ", " dat geloof ik wel ja ", zeg ik terug. " juul wil je iets drinken ", " water graag ", " oma? Marije? ", " nee dankje jongen ", ook Marije de verpleegster schud nee. Na een tijdje gekletst te hebben met de oma van matthy, besluiten we om naar boven te gaan.

We lopen zijn kamer binnen en ik kijk om me heen, naar al z'n spulletjes, z'n opgemaakt bed, z'n oude foto's van vroeger in de vensterbank. Hij is op z'n bed gaan zitten, kijkend naar hoe ik zijn kamer bestudeer. " het is mooi hier ", " jij bent mooi ", ik kijk om en zie hem lachen.

Ik ga naast hem op bed zitten, " ik praat niet over je tegen mn oma hoor ", ik kijk hem aan en zie hem zachtjes blozen, " je bent schattig ", hij moet lachen. Ik geef hem een kusje op z'n wang, hij kijkt om, recht in mijn ogen. Ik moet lachen en voel de kriebels in mijn buik, ik word een beetje zenuwachtig van ons oogcontact. Hij beweegt z'n hoofd richting mij en legt z'n hand op mijn wang, hij geeft me een zacht kusje op mn lippen en trekt dan terug.

Hij staat op, " ik ga even douchen ", zegt die grijnzend, flikker. Ik sta op en en loop richting hem en zodra ik bij hem ben, leg ik mn hand in z'n nek en zoen hem. De zoen lijkt eeuwen te duren, ik voel hem glimlachen tijdens de zoen, waar ik ook van moet glimlachen, ik laat langzaam los, " sorry, ik moest- ", ik kan mn zin niet afmaken en ik voel zijn lippen alweer op de mijne.

Als hij loslaat uit de zoen, glimlachen we naar elkaar, " je bent zo lekker ", " ben je geil matthyas ", hij knikt, ik lach. Ik beweeg mn mond richting zijn oor, " ga douchen je stinkt ", ik grijns en hij duwt me op zijn bed, ik trek hem mee waardoor hij op mij ligt. Hij zoent me weer, dit keer met de volle overtuiging.

Na een tijdje gaat hij van me af en gaat naast mij liggen, " ik moet zo werken ", zeg ik. " ik wil niet dat je gaat ", " als je me vanavond ophaalt, mag je blijven slapen ", " deal ", ik glimlach. Matthy stapt onder de douche en brengt mij naar mn werk, zelf loopt hij ook naar binnen en gaat aan de bar zitten, want ik begin met de bar. Hij bewondert mij terwijl ik mijn werk doe.

Milo komt af en toe even langs en is telkens weer verbaasd dat Matthy er nog steeds zit, na 2 uurtjes is matthy weggegaan, hij moest iets halen voor z'n oma, medicijnen vgm. Ik maak mn dienst af en loop vervolgens naar het fietsenrek waar ik matthy zie staan, ik tik hem aan en hij trekt me in voor een kus. " hey, ik heb je gemist ", ik geef hem nog een kusje en ga vervolgens achterop zitten, we rijden weg.

Als we bij mijn huis aangekomen zijn, zitten Frank, mama en koen met z'n drietjes op de bank. " hey jongens ", zegt Frank tegen ons, koen draait zich om en kijkt Matthy grijnzend aan, ze seinen naar elkaar. Koen kijkt erg trots naar matthy, wat een sukkels.

Pov. Matthy
Juul loop naar de wc, ik zit alleen met koen in de woonkamer, het is best stil, " ben je verliefd ", ik kijk hem aan, denk aan juul en lach, " fuck je bent verliefd ", zegt die lachend. " nee ", zeg ik sarcastisch. Koen kijkt me lachend aan, " je bent zo verliefd ", ik schud nee.

ik weet dat ik verliefd ben, maar ik kan t niet toegeven ofzo. " gast ze heeft je oma ontmoet, ik heb dr nog niet eens gezien, niemand ", ik denk na, hij heeft gelijk. Ik ben verliefd. " ik ben verliefd koen ", zeg ik serieus. " zij ook op jou ", ik kijk hem aan, " ik hoorde dr praten met Lily over jou ", " hou je bek, wat zei ze ", " ja over dat ze je leuk vond ofzo en dat ze je wou neuken ", " echt? ", vraag ik grijnzend. " zoiets ", juul komt weer binnengelopen. " hey lekkerding ", zeg ik grijnzend tegen Juul, " hey ", zegt ze lachend terug.

Juul en ik lopen naar boven, ik ga op dr bed liggen en kijk naar dr, " ik zou je nu best kunnen doen ", " oke doe ", zegt ze terug. Ik sta op en trek dr naar het bed toe, ik duw dr op bed en hang boven haar, ik geef dr een kusje die verandert in een zoen. Ik trek terug uit de zoen, " als je ouders dr niet waren, had ik t gedaan ", " ik stuur ze wel weg ", zegt ze lachend. " geil ", " jij bent geil ", ik knik.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu