kusje

289 4 0
                                    

" jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent ", die opmerking geeft me kriebels in m'n buik. Hij stapt op de scooter en wacht tot ik ook op stap, " Juul, je weet dat ik je wil, stap nou op ", zegt die en kijkt naar me, ik lach en stap achterop.

We zijn thuis aangekomen en ik zeg matt gedag en kijk dan hoe hij wegrijdt, ik draai me om en loop naar binnen. Ik praat nog even met m'n moeder en Frank en ga dan naar boven, ik pak m'n outfit voor het slapen en loop naar de badkamer, ik zet de douche aan, doe m'n haar in een knot en stap eronder. Als ik klaar ben met douchen, kleed ik me om en loop naar m'n kamer.

Ik ga op bed liggen en zie een appje van matthy, "werk je morgen? Er komt een nieuw meisje werken zegt Frank, spannend", stuurt matthy. Hij is zo'n flikker, hij wist dit al, wat een irritant jong, "je bent zo irritant, ik haat je", stuur ik terug, "jij mag niks zeggen", "ik kan er niks aan doen dat jij nerveus van me word", "je maakt me geil en ik vind je vervelend", "oh? Maak ik je toch wel geil", "irritant geil ja", "ga je lekker aftrekken ofzo", "is goed, op die foto van jou?", "ja komt die tenminste van pas hè", ik lach, ik hou ervan dat dit onze gesprekken zijn, ik hou van onze humor.

Als het de volgende dag is, maak ik me klaar om te gaan werken, als ik klaar ben loop ik naar beneden en maak ontbijt. Ik stap op de fiets na het ontbijt en fiets naar m'n werk, ik zie Matthy z'n scooter al staan, hij is er dus al. Als ik binnen kom, staat alleen matthy in de keuken, " hey lekkerding, ik miste je al ", " dacht ik al ", " nieuwe meisje is lekker hoor ", zegt die uitdagend, " fuck you ", " graag, kom maar ", zegt die, waardoor we beide moeten lachen, op dat moment komt Frank met Emma, het nieuwe meisje binnen. " hey Juul, dit is Emma, ze werkt hier voor een paar weekjes, alleen de vakantie ". " hey ik ben Julia ", zeg ik vrolijk tegen haar, " Emma ", zegt ze verlegen terug.

" matt, wil jij samen met Juul de bediening doen? ", vraagt Frank, Matthy grijnst naar me en zegt " maar natuurlijk ", ik steek m'n middelvinger op en lach, terwijl ik wegloop lach ik nog even lief maar Emma en ik zie matthy hetzelfde doen, " ik zou dr doen ", zegt die tegen mij, " jij zou iedereen doen ", " vooral jou ", ik kijk naar hem om en we lopen naar voor, we pakken allebei een boekje en gaan lopen.

Na een hele dag bedienen, doet m'n hand best pijn, ik en matthy zijn inmiddels gelukkig klaar en we lopen naar de kapstok, Emma staat daar ook, " hey ", zeggen matt en ik in koor, " hi ", zegt ze terug. " lukt het ", " ja gaat goed ", " als je ooit ergens hulp bij nodig heb, gewoon roepen, ik help je wel ", zegt matthy slijmerig. " dankje ", zegt ze ongeïnteresseerd terug, waardoor ik moet lachen. Hij kijkt me boos aan. Ik geef een luchtkusje aan hem, " je mag me ook best echt zoenen ", zegt die dan, waardoor Emma naar hem kijkt, " geintje ", zegt die tegen Emma, ik loop weg en matthy rent achter me aan.

" loop anders weg ", ik lach, " mag ik m'n kusje nog ", ik geef hem een klein kusje op zn wang, die had hij even niet aanzien komen, hij wordt een beetje rood, " nahw cute ", zeg ik, " fuck jou ", " jammer dat je je kleren van gisteravond niet aan heb gehouden ", " mocht je willen ", " ja, je bent geil in die outfit ", " ik doe m vanavond wel aan als ik naar je toe kom ", " oh? ", " ja heb ik even besloten, 20 uur ben ik dr ", " prima ", zeg ik en stap op m'n fiets.

Als het avond is, zitten Matthy en ik inmiddels al een tijdje op mijn kamer, ik lig met mijn hoofd op z'n borst, en hij heeft z'n hand op mijn kont. " juul ", ik kijk omhoog, hij legt zijn telefoon weg, hij kijkt me recht in m'n ogen aan, zijn pupillen worden steeds groter, z'n ademhaling voelt steeds warmer op mijn lippen en zijn lippen komen steeds dichterbij, ik voel zijn hand op mijn kont en de andere hand komt via mijn zij, naar mijn wang, hij legt zijn hand voorzichtig neer en zorgt ervoor dat mijn hoofd naar hem blijft kijken.

" mag ik? ", vraagt die als zijn hoofd een paar centimeter van mij vandaan is, ik ben zo zenuwachtig van zijn aanraking, dat ik geen woorden kan maken met de letters in mijn hoofd en knik zachtjes, ik voel dat niet veel later zijn lippen zachtjes op de mijne terecht komen, ik leg mijn hand achter zijn hoofd en ga zachtjes door zijn haren, ik geniet van het moment, van hem en mij, van ons. Ik trek zachtjes terug om adem te halen en ga dichter bij hem liggen, hij trekt me weer in de zoen, dit keer iets ruiger dan de vorige waardoor ik mezelf in hem verlies.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu