concurrentie

312 4 0
                                    

Ik trek zachtjes terug om adem te halen en ga dichter bij hem liggen, hij trekt me weer in de zoen, dit keer iets ruiger dan de vorige waardoor ik mezelf in hem verlies.

Het is rond 4 uur 's nachts, matthy is rond 1 weg gegaan, ik wou niet dat hij wegging, maar hij kon niet blijven slapen vanwege werk morgen. Hij zei dat die de eerste volgende keer graag bleef slapen, en dan die dat graag meer wou doen dan slapen, wat een sukkel. Ik hou ervan om hem uit te dagen, dus gaf als antwoord " mmm even denken of dat wel kan met al die jongens die hier slapen ", ik hou ervan dat hij soms een beetje jaloers is.

Na nog een tijdje te hebben nagedacht over matthy, val ik in slaap. Als ik wakker word, zie ik geen appje van matthy, hij was natuurlijk laat thuis en moest vroeg op, als ik me aan het klaar maken ben, krijg ik ineens een appje, " hey, mis je me al? Ik mis jou wel in ons kamertje ", stuurt die, ons kamertje, het cocktail kamertje. Als ik klaar ben, stap ik op de fiets en doe m'n oortjes in, ik fiets rustig naar werk. Ik heb zin om te werken, vooral omdat ik Matthy weer kan zien, ik weet niet wat die jongen met me doet, maar ik vind het geweldig. Ik ben inmiddels aangekomen op werk en parkeer m'n fiets naast matt z'n scooter.

Ik loop naar binnen en zie koen en matthy daar staan, " heey juuulll ", zegt koen vrolijk. " heey koen ", zeg ik terug. Ik lach naar matthy en hij geeft een grote grijns terug. Ik loop weer naar de kapstok en doe zoals elke dag m'n schort weer aan, ook doe ik m'n haar nog even in een staart en ga Frank zoeken. Als ik hem gevonden heb, kom die al op me afgelopen. " hey juul, wil je de bediening in? Of smoothies etc maken ", " waar jij me voor nodig hebt ", " Matthy maakt smoothies, dus jij kan die bedienen? Goed plan? ", " ja prima ", Frank roept Matthy om te zeggen dat ik de smoothies ga bedienen. Als matthy aan komt gelopen, wil ik iets zeggen, maar wat zeg je tegen iemand die je gisteravond nog gezoend heb? Geen idee. Ik pak het aan en kijk hem aan, die glundering in zijn ogen is terug, schattig.

Na een tijdje, hoor ik een belletje en loop erheen, ik zie Matthy staan en hij zegt " framboos, banaan ", tegen mij en hij kijkt hoe ik aan kom lopen terwijl die tegen het aanrecht aan leunt. " je mag best doorgaan ", zeg ik tegen hem, " ik kijk liever naar jou ", zegt die terug, ik loop lachend weg.

Na werk, loop ik naar m'n fiets met oortjes in, ik zie matthy bij zijn scooter staan, hij zit op z'n telefoon, zodra hij ziet dat ik er ben, stopt die z'n telefoon in zijn broekzak en draait hij om. " hey daar ben je lekkerding ", " ja ik werk hier ", " echt? Geil ", " ja kan best geil zijn ", " geef me voorbeelden ", " seks in de keuken ", ik zie hem grijnzen en voel de kriebels in mijn buik van gisteravond terugkomend

Als ik thuis aangekomen ben, besluit ik Lily te appen, "hey lil, zin om af te spreken?", "heeyy juul, jaa gezellig, waar en hoelaat?", "strand? 20:00 uur?", "primaa, tot dan !!".

Ik ben onderweg naar het strand als Lily mij belt, " hey juul, is het goed als de jongens ook mee gaan ", " ja tuurlijk gezellig ", " oke top ", ze hangt op, ik fiets verder en stop m'n oortje goed in m'n oor en zet m'n playlist weer aan, ik hou van zomeravonden. Als ik even later op het strand aankom, parkeer ik mijn fiets en stop m'n oortjes in de case, op dat moment hoor ik een toeter, ik draai me om en zie Lily en de jongens, ik lach maar ze. Matthy komt mijn kant opgereden terwijl de rest aan de andere kant parkeert.

Hij zet z'n scooter naast mijn fiets neer, " hey lekkerding, ik heb zin in je ", zegt die, ik steek m'n middelvinger op en loop weg, " ik zal je nog een keer zoenen man ", zegt die hard, de andere horen het alleen niet.

we lopen met z'n 7en naar het strand en kiezen een lekker plekje uit, ik ga voetballen met robbie, langzaam komen raoul, koen en milo er ook bij. Matthy en Lily zitten samen te praten op het kleedje dat Lily heeft meegenomen.

Ik zie matthy de hele tijd naar me kijken met een ondeugend gezicht, als ik een grijns teruggeef, staat die op. Hij trekt ineens z'n trui uit, z'n shirt gaat mee omhoog en je ziet heel zijn borst, ik kijk om en staar een beetje naar hem waardoor ik volledig de bal mis die koen net naar me schoot, hij rolt helemaal weg en ik kom weer tot leven van de jongens die mijn naam roepen en hard lachen. " ik zou ook afgeleid raken juul ", zegt koen lachend terwijl ik naar de bal ren.

Ik kom bij de bal aan en zie de jongen die een paar dagen geleden aan mij vroeg hoe het zat met m'n werk enzo, ik besluit naar hem toe te lopen en vraag " hey hoe is het met die beachclub gegaan? ", " wow hey ", zegt die verbaasd, maar begint dan enthousiast te vertellen " ja super, ik ben op sollicitatie gegaan, en ze waren heel enthousiast, hoor morgen of ik aangenomen ben of niet, lief dat je het vraagt ". " mooi, dan zien we elkaar vast vaker ", zeg ik blij, " ik hoop het wel ", zegt die jongen terug. Na even gedag te zeggen loop ik terug naar de rest. " zo leuke jongen? ", vraagt Lily en ze doet dr wenkbrauwen omhoog. " leuk lil, leuk ", zeg ik sarcastisch.

Pov. Matthy
Ik heb het bloedheet, dus besluit mijn trui uit te trekken, dus sta op, zodra ik mijn trui uit doe, voel ik mijn shirt omhoog gaan, ook hoor ik niet veel later iedereen juul dr namen roepen en lachen, ik trek m'n trui over m'n hoofd en doe m'n shirt naar beneden, ik zie dat juul de bal compleet gemist heeft en weet gewoon dat ze naar mij keek. " ik zou ook afgeleid raken juul ", zegt koen lachend, en de andere jongens lachen mee, ik vond het fijn dat ze dr ogen niet van me af kan houden en ik merk dat ik een beetje kriebels in m'n buik krijg van die gedachte. 

Ik kijk naar waar juul is, ze heeft de bal in dr handen en staat met een jongen te praten, wtf. Ik zie dr lachen, ze lijkt heel blij. " zo matt, je hebt concurrentie ", zegt milo tegen mij. Ik voel een soort spanning in m'n buik zodra die dat zegt, " hou je bek man ", zeg ik een soort boos.

ik wil niet dat ze iemand anders wilt, ik wil dat ze mij wilt. " gister nog gezoend en nu al iemand anders gevonden ", zeg ik 'verdrietig' en ga liggen. " niet hebben jullie gebekt ",  vragen ze allemaal nieuwsgierig. " ja ", zeg ik met trots.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu