nerveus

297 2 0
                                    

" heb je zn nummer ", vraagt koen nieuwsgierig. " nee ik heb m even gepijpt daar om de hoek ", matthy kijkt om. " jaloers? " , vraagt koen nu aan matthy. " ik haat je ", zegt die boos terug.

We zitten op de fiets, " juul? ", zegt matthy zachtjes. Ik kijk op, naar hem. " wat wou die van je ", " ben je jaloers ", vraag ik grijnzend. " nee, gewoon, laat maar ", zegt die. " hij wou weten hoe ik aan m'n werk kwam omdat hij ook zoiets wou doen ", " ben je serieus ", ik knik. " niks meer? Hij wou je niet? ", " nope, jammer genoeg niet ", zeg ik plagerig. " je bent een flikker ", " jij bent jaloers ", " nooit ", ik lach hem uit en hij geeft me een duw, waardoor ik bijna in de berm terecht kom.

" je bent best schattig als je jaloers bent ", zeg ik na een stilte tegen hem. We zijn bijna bij mijn huis. " je bent irritant als je zo doet ", " je was gewoon jaloers, je wilt me hè ", zeg ik uitdagend. " je moet echt oppassen ", zegt die, ik lach. Niet veel later komen we bij mijn huis aan, koen en ik zeggen gedag tegen milo en matt en zetten onze fietsen neer en lopen naar via de tuin naar het huis.

" hij vind je leuk ", zegt koen ineens bloedserieus. " denk je? ", " ben je dom of doe je dom ", ik blijf stil en koen doet de deur open en we lopen naar binnen. Ik ga naar m'n kamer en plof op m'n bed neer, nadenkend over wat koen zei. Ik val in slaap, in m'n werk kleren.

Als ik de volgende ochtend wakker word, ben ik een beetje verward, ik ben in slaap gevallen gisteravond. ik kijk op m'n telefoon en zie een appje van Matt, "wil je naar m'n training komen vanavond, Lily vroeg of je mee wou, ze is er ook bij vanavond en ik zou het ook leuk vinden als je komt, je kan bij mij achterop x", ik glimlach naar m'n telefoon en stuur dan een appje terug: "ik ga graag mee, hoelaat kom je", "19 uur", "oke top", "tot vanavond x", "tot vanavond matt".

Vandaag was niet bijzonder, ik hoefde niet te werken. Het is inmiddels wel bijna avond en omdat ik weg ga, maak ik me nu alvast klaar en kunnen we daarna eten.

Als we klaar zijn met eten, hoor ik de bel gaan. Ik loop naar de deur en zeg matt gedag en doe m'n schoenen aan, ik roep nog even doei naar de woonkamer en krijg 3 doei's terug.

Ik loop naar buiten en kijk matthy aan, hij zit te lachen " wat is er ", " niks ", zegt die lachend, hij stapt op zn scooter en ik stap achterop. Ik hou hem stevig vast, als we op de voetbalvereniging aankomen, is het weer best druk, we lopen naar de kantine en zien daar Lily, Robbie en raoul zitten. We zeggen hun gedag en lopen met z'n vijfen naar het veld waar de jongens trainen. Als de training begint, gaan Lily en ik in de duck-out zitten.

De training was niet heel bijzonder, als die voorbij is gaan de jongens allemaal nog even douchen en wachten Lily en ik samen in de kantine, weer pratend over van alles, 20 minuutjes later komen ze naar buiten gelopen, matthy heeft een strak compression shirt en een grijze joggingbroek aan, z'n haren zijn nog nat van het douchen. Hij is zo aantrekkelijk. Matthy ziet dat ik naar hem staar en hij moet lachen en kijkt me grijnzend aan. Ik grijns terug, " zullen we gaan Juul ", vraagt matthy aan mij terwijl de rest nog een drankje besteld, " ja is goed ", weer zeggen we de rest gedag en lopen we samen naar zijn scooter.

Ik voel zijn hand tegen mijn hand aantikken en na een paar keer besluit ik zijn hand vast te pakken, ik kijk naar hem en zie hem grijnzend naar voren kijken. Ik geef m een duw, samen lopen we hand in hand door naar z'n scooter, hij doet de buggy open en legt z'n voetbaltas erin, " je bent mooi ", zeg ik tegen hem. Hij kijkt op en lacht. " jij wilt mij he ", zegt die nu op dezelfde manier als ik dat gister aan hem vroeg, " zou je dat willen ", hij kijkt weer op en ik zie z'n hoofduitdrukking veranderen, " zou je willen dat ik je wil matthyas ", " fuck jou ", zegt die, " juul, of je stapt nu achterop, of ", en hij stopt zijn zin, " of? ", vraag ik hem. " ik word geil van je ", zegt die terug.

Ik moet lachen op z'n opmerking, hij doet de buggy dicht en kijkt me aan, " geintje ", zegt die dan toch, waardoor ik nog harder moet lachen. " nou? ", vraag ik, " wat ", " zou je willen dat ik je wil ", vraag ik nog een keer. Ik zie aan hem dat ik hem echt aan het uitdagen ben, " ja ", zegt die en hij kijkt me recht in m'n ogen aan. fuck, deze jongen.

Hij komt naar me toegelopen, en fluistert in m'n oor " juul als we nu niet weg gaan, word ik geil ", ik moet lachen en wijst naar zijn scooter als teken dat hij op moet stappen, " je bent zo irritant ", zegt die, " jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent ", die opmerking geeft me kriebels in m'n buik. Hij stapt op de scooter en wacht tot ik ook op stap, " Juul, je weet dat ik je wil, stap nou op ", zegt die en kijkt naar me, ik lach en stap achterop.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu