Ik loop richting de wc, stiekem hoop ik dat Julia me achtervolgt, waarom? Geen idee, maar ik weet wel dondersgoed dat ik niemand anders dan juul wil, ik wil juul.
Pov. Matthy
Ik kom aan in de wc en zie zoveel mensen zoenen, snuiven, alles, ik ga snel het wc hokje in en denk na, over juul, over die zoen van haar, maar ook mijn zoen. Na een tijdje nadenken loop ik uit het hokje en kom milo tegen, " ga je lekker smeerlap, ik zag je wel ", ik kijk hem een beetje chagrijnig aan, " oh niet lekker? ", " ik wil dr helemaal niet, maar fucking juul zoent ineens met een random guy ", milo begint te lachen. " je bent jaloers matthyas ", zegt die tegen mij. " nee, ik- ", " ja ja, zeggen ze allemaal ", zegt milo terwijl die doorloopt naar de wc.Ik kom de zaal van de club weer binnen, en zoek Juul, ik kan dr alleen nergens vinden. Ik laat het maar en loop naar de bar, waar ik robbie en Lily tegenkom, " hey matt, waar is juul ", vraagt Lily aan mij, " weet ik veel, vast bij die gast van dr ", " wat? " vragen ze in koor. Robbie kijkt me even dom aan en moet dan grijnzen, " zoende je daarom met die chick ", " nee ", zeg ik zachtjes, wetende dat ik het wel daarom deed. " sukkel ", zegt robbie lachend. " ik zoek dr wel even ", zegt Lily dan ineens.
Pov. Julia
Matt is naar de wc, ik weet niet of ik hier moet wachten op hem of dat ik gewoon weg ga, hij ging desnoods ook voor iemand anders, misschien is het klaar tussen ons, ik wil niet dat het klaar is, ik wil matthy, alleen matthy.Ik loop naar buiten, ze frisse lucht stroomt door mijn lichaam, dit is het beste gevoel ooit, op het glas koude water thuis na, ik ga tegen de club aan staan, en denk een beetje na. Na een tijdje besluit ik weer naar binnen te lopen en kom ik Lily tegen, " hey ik was je kwijt " zegt ze en trek me in een knuffel, " hey sorry ik was even buiten ", " alleen? " zegt ze grijnzend, " ja ", " matt vertelde dat je bezig was met iemand? ", " zegt hij ", " jullie zijn zulke sukkels ", " wat nou? ", " je wilt hem toch ", " misschien ". Lily loopt lachend weg en trekt mij achter haar aan.
Na een uurtje nog een beetje gedanst te hebben, veel oogcontact met matthy te hebben gehad , maar vooral nog drank, besluiten we naar huis te gaan. Matthy blijft bij koen slapen, de rest gaat allemaal naar huis. Ik loop naar mijn kamer en ga op bed liggen, ik ben zo moe, ik val bijna in slaap.
Als ik op het punt sta om in slaap te vallen, hoor ik een zacht klopje op mijn deur en hoor ik hem opengaan, " moet jij niet bij je nieuwe vriend slapen ", zegt matthy tegen mij, " zeg jij, wat wil je ", " kussen ", " met? ", " jou ", zegt die. " mm zag er niet zo uit ", " jij zoent ineens met hem ", " weet ik veel matt ik wou het niet eens ", " ja zo zag het er uit inderdaad ", zegt die sarcastisch, " jij liep meteen naar dat meisje toe ", " jij zoent toch iemand anders, weet ik veel wat ik dan moet doen ", zegt die nu een soort boos. Ik voel dat er een discussie gaat ontstaan.
" wtf matt ", " jij begon he ", " ik wou het toch niet, jij duidelijk wel ", " ik wil haar niet, ik wil jou sukkel ", zegt die boos en pakt een kussen en loopt mijn kamer uit.
Na nog even nagedacht te hebben over wat Matthy zei, viel ik in slaap. Als ik de volgende ochtend wakker wordt, valt mijn kater wel mee. Gelukkig maar, want ik moet werken zometeen. Ook Matthy moet werken, ik hoor deuren opengaan en geroezemoes. Ik loop naar de badkamer waar ik matthy tegen kom, hij staat daar in alleen een broek. " hey ", zegt die met zijn tandenborstel in zijn mond, " hey ", zeg ik kijkend naar zijn lichaam, hij is zo mooi.
" schiet op, ik wil douchen ", " ga maar ", zegt die grijnzend. Ik doe m'n shirt uit, ik sta nu in mijn lingerie, Matthy bekijkt me van top tot teen, ik zet de douche aan en kijk hoe Matthy zijn mond omspoelt. " ik ga vaker blijven tandenpoetsen hier ", " sukkel ", zeg ik en hij loopt de deur uit. Ik doe m op slot en douche even snel, als ik klaar ben, doe ik mijn lingerie aan en pak een föhn, ik föhn m'n haar nog even mooi, " juul ik moet erin ", hoor ik Matthy zeggen. Ik doe de deur open en hij komt naar binnenlopen, weer grijnzend omdat ik alleen ondergoed aan heb.
" was het lekker ", ik hoor hem niet zo goed door de föhn, " wie is lekker " vraag ik terwijl ik de föhn uit doe, " jij ", zegt die vervolgens. Hij doet zijn haar in de spiegel, hij zit de hele tijd naar mij te kijken, terwijl die grijnzend zn haar doet. Niet veel later is hij klaar en loopt die weg, " juul hoelaat begin jij ", " 13 uur ", " wil je met mij mee rijden ", "als je me ook thuis brengt ", " prima ", " oke graag ", " oke dan wacht ik beneden op je ", ik maak me nog verder klaar, make-up, outfit enzo. Ik loop naar beneden en pak een snel outbijtje.
" klaar ", zeg ik tegen matt. " top ", " wij gaan " zeg ik tegen iedereen in het huis, ik krijg weer een aantal doei's terug. Ik kijk naar hoe Matthy zijn scooter klaarzet en hoe hij vervolgens naar mij kijkt, " kom ", zegt die, hij stapt eerst op en ik ga vervolgens achterop zitten. Hij pakt met zijn hand mijn armen en legt ze om zijn middel, ik moet lachen en hoor hem ook lachen. Het was best stil tijdens de rit, als we zijn aangekomen bij de beachclub, laat ik zijn middel los en zet hij de scooter neer, ik stap af.
We lopen samen naar binnen en zien Frank daar staan, " matt cocktails, Juul bediening ", " check ", zegt matt en Frank loopt door, het is vrijdag en dan is het altijd heel druk, dus Frank heeft altijd een beetje stress. " juul, nog even over gister- ", " het is goed ", " nee juul, ik- ", " matt ", " juul ik wil- ", ik geef hem een kus op zijn mond om hem stil te houden, ik loop weg en kijk nog even om, ik zie hem grijnzend staan.
JE LEEST
Beachclub [ ft matthy het lam ]
Romance" juul als we nu niet weg gaan, word ik geil ", ik moet lachen en wijs naar zijn scooter als teken dat hij op moet stappen, " je bent zo irritant ", zegt die, " jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent...