niks

299 1 0
                                    

Ik trek terug uit de zoen, " als je ouders dr niet waren, had ik t gedaan ", " ik stuur ze wel weg ", zegt ze lachend. " geil ", " jij bent geil ", ik knik.

Pov. Julia
" jij bent geil ", hij knikt, fuck. Na een tijdje stil gelegen te hebben, " hoe gaat het met je oma ", " wel oke, het gaat steeds beter, ze is wat vrolijker ", " ze zei dat je het veel over me had en dat ze het heel leuk vond dat je eindelijk een keer een meisje mee neemt ", " ik neem nooit meisjes mee naar oma ", ik kijk hem aan, " voel je vereerd ", zegt die lachend. Ik lach terug.

" oma zei dat je als jij een man van haar leeftijd was, dat ze met je getrouwd was ", hij stopt even met praten, " toen ik over jou vertelde ", ik krijg ene glimlach op mijn gezicht en kruip een beetje naar boven, ik geef hem een kusje op z'n lippen, " ik vind dr een hele lieve vrouw ", Matthy glimlacht. " je bent speciaal juul ", ik lach naar hem en kruip op zn borst, niet veel later besluit hij het licht uit te doen en vallen we langzaam in slaap.

Als ik de volgende ochtend wakker wordt, is matthy weg? Ik besluit even naar de badkamer te lopen maar daar is hij ook niet, ik doe m'n joggingsbroek aan en loop naar beneden, waar ik matthy en koen aantref, die ontbijt aan het maken zijn. Ze zien niet dat ik hier ben, " matt, ik heb veel voor je over maar waarom ben ik dit ook alweer aan t doen ", " zeik niet zo, het is jou familie ", " oké oke ".

Ik hoest even, zodat ze weten dat ik er ben, Matthy draait meteen om en lacht zodra die mij ziet staan, " hey ", zegt die terwijl die naar me toe loopt en een kusje op m'n voorhoofd heeft. Ik help ze met klaar zetten en roep mama en Frank en gaan vervolgens ontbijten.

Aan de eettafel zegt koen ineens, " Ohja Juul we gaan uit vanavond ", " oké gezellig ", " 20:00 ", ik steek m'n duim op.

Inmiddels is het al bijna 20 uur en ik ben dan ook bijna klaar om te gaan, iedereen is er al en ik hoor Lily naar boven komen lopen, " hey kom je ", zegt ze terwijl ze de deur opent. " ja kom eraan ", ik doe m'n oorbellen nog even in en loop dan met dr mee naar beneden.

Ik zeg iedereen gedag en niet veel later besluiten we om te vertrekken. Als we bij de club zijn aangekomen, bestellen we allemaal een drankje en verspreiden dan langzaam over de club. Ik sta met Matthy bij de bar, we zitten eigenlijk.

Er gaat een jongen naast mij zitten, " hey, dansen? ", " kan je dat ", vraag ik flirterig aan hem, " met jou kan ik veel ", " oh? Zoals? ", " wil je dat ik het vertel of voordoe ", hij staat op en steek zn hand naar mij uit, ik kijk om en pak zijn hand, voor ik wegloop kijk ik nog even achterom naar matthy, die met zijn volle aandacht naar mij zit te kijken, die jaloerse blik van hem geeft me kriebels.

Ik loop met de jongen mee naar de dansvloer, we dansen al een tijdje en matthy zit nog steeds op dezelfde plek met inmiddels al z'n 5e mix en 13e shotje. Hij ziet er dronken uit, ik besluit na een tijdje met die jongen gedanst te hebben, even naar Matthy te lopen. " gaat het ", " boeit jou dat wat ", " je bent dronken ", " ik dacht dat jij mij wat vond ", " vind ik ook ", " juul, fuck off, ik heb gezegd dat ik je wil en toch ga je met die sukkel mee ", " ik heb alleen gedanst ", " juul, hoevaak wil je dat ik het zeg, ik wil je ", " je bent dronken, kom we gaan naar huis ".

Ik heb tegen de andere gezegd dat ik en matthy naar huis gingen, zij bleven nog even aangezien het pas 00:30 is, ik loop met Matthy hangend aan me naar mijn huis, als we thuis zijn aangekomen, geef ik hem een glas water. Vervolgens neem ik hem mee naar boven en laat hem z'n kleren uit doen, en hij gaat in mijn bed liggen, " juul ", ik kijk hem aan, " ik wil je zo graag ", " ga maar slapen ", zeg ik en geef hem een klein kusje op z'n wang. Hij valt niet veel later in slaap.

Als iedereen thuis is aangekomen, ga ik ook naar bed, ik kruip naast matthy en hij draait zich om en legt z'n arm om m'n middel en graaft zn hoofd in mijn nek. Zo vallen we rustig in slaap.

Ik word wakker en zie een aardig brakke jongen naast mij liggen, hij slaapt nog en ik besluit alvast water en paracetamol te halen voor als hij wakker wordt, zodra ik m'n kamer weer in kom gelopen, zie ik hem rechtop zitten. " hier ", hij heeft een klein lachje.

Als het even stil is geweest, " vond je hem leuk? Die jongen ", ik schud nee, " waarom deed je t dan ", " ik had gewoon zin om te flirten ", " kan je toch ook met mij doen ", " ben je jaloers ", hij kijkt me aan en dan weer weg, " nee, ik vond het gewoon raar ", " waarom? We hebben niks ", " niks ja ", zegt die zachtjes, ik heb meteen spijt van die woorden. " matt ik- ", " nee ik moet gaan ", zegt die terwijl die z'n kleren oppakt en uit mijn kamer loopt. Fuck.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu