" waarom? We hebben niks ", " niks ja ", zegt die zachtjes, ik heb meteen spijt van die woorden. " matt ik- ", " nee ik moet gaan ", zegt die terwijl die z'n kleren oppakt en uit mijn kamer loopt. Fuck.
Ik hoor de badkamer deur opengaan en vervolgens hoor ik het slot dicht gaan, hij is in de badkamer, niet veel later komt die eruit en hoor ik hem de trap aflopen, ik doe de deur open en ren achter hem aan, hij gooit de voordeur achter zich dicht en ik hoor zijn scooter vervolgens aan gaan, ik doe de deur open en hij kijkt me aan, " matt ik bedoelde het niet zo ", " het is prima juul, echt, je wilt me niet, klaar ", en hij rijdt weg voor ik iets kan zeggen, ik wil hem zo graag, fucking hell.
Na een paar uurtjes nagedacht te hebben, besluit ik op mijn fiets te stappen, een halfuurtje later kom ik aan bij het huis van matthy zijn oma, ik klop op de deur en de verzorger, marije, doet de deur open. Ze neemt me mee naar de woonkamer waar de oma van matthy zit met een kopje thee, " hey lieverd ", zegt ze vrolijk. Ik lach vriendelijk terug, " Matthy is boven, hij is niet zo vrolijk ", " weet ik, daar kom ik voor ", " ga maar gauw lieverd ", zegt ze.
Ik loop naar boven en klop op zijn deur, " niet nu marije, ik ben bezig ", ik klop nog een keer op z'n deur, in de hoop dat hij naar de deur komt, ik hoor hem naar de deur toe stappen, " Jezus wat i- ", hij kijkt me aan, ik kijk hem ook aan. " hey ", " wat doe jij hier ", zegt die een soort van bot, " ik wil even iets zeggen ", hij loopt zn kamer weer in en ik achtervolg hem. " je hoeft niks te zeggen, het is oke ", " ik wil- ", " juul, je hoeft me niet te willen, het is oke ", " hou je bek is ", zeg ik terwijl ik op hem af loop, ik pak zn hoofd tussen m'n handen en zoen hem. Hij trekt terug uit de zoen, " ik wil je, niks liever ", hij trekt me weer in een zoen, na een tijdje trek ik terug. " ik ben zo verliefd op je, denk ik ", zegt matthy ineens, ik glimlach. " ik ook op jou, denk ik ", zeg ik terug waardoor hij moet lachen.
Hij gaat op bed zitten, " juul ", ik kijk hem aan, " ik ben nog nooit verliefd geworden op iemand waar ik geen seks mee heb gehad ", " ik kan daar in principe wel verandering in brengen ", hij kijkt me aan en er verschijnt een grens op z'n gezicht. " kom hier ", zegt die en ik loop naar hem toe en ga bij hem op schoot zitten. Hij zoent me en en geeft daarna langzaam kusjes in mijn nek, nog steeds terwijl ik op zijn schoot zit. " zullen we naar jou? Ik kan dit niet bij m'n oma ", zegt die lachend, " het ging anders best goed ", zeg ik grijnzend.
We lopen met z'n tweetjes naar beneden, als we beneden zijn, zien we zijn oma lachend naar ons kijken. " fijn om je weer vrolijk te zien matthyas ", ik zie hem lachen, " wij gaan oma, ik hou van je ", " ik ook van jou, veel plezier ", wat een schatje. Ik lach naar zijn oma en we lopen vervolgens de deur uit, we rijden naar mijn huis.
We parkeren de fiets en scooter en lopen naar binnen, we staan inmiddels in de gang, " wil je iets drinken? ", " nee ", zegt die terwijl die me meetrekt naar boven, hij doet de deur open en trekt ons erin, hij slaat de deur dicht en duwt mij op bed, ik moet lachen. Hij kruipt vervolgens bovenop mij, hij zoent me, niet veel later doe ik zijn shirt uit.
Hij zoent me, en gaat weer langzaam door naar mijn nek. Totdat de deur ineens met volle vaart open wordt gedaan, " zo, gaat het hier allemaal ", zegt koen lachend, Matthy ligt nog steeds op mij. " koen rot op ", zegt matthy terwijl hij een kussen naar koen gooit. " doe het veilig ", zegt koen terwijl die wegloopt.
Matthy klimt van mij af en gaat naast me liggen. " je bent de enige die m'n oma ooit ontmoet heeft, wist je dat ", ik kijk hem vrolijk aan, " echt? ", hij knikt terwijl die naar t plafond staart. " je bent best speciaal ", " jij ook matt, jij ook ", zeg ik en ga met m'n hoofd op zijn borst liggen, hij gaat met zn hand door m'n haren. " blijf je slapen? ", " graag ".
We lopen naar beneden, waar Frank en m'n moeder zitten, we zeggen even gedag, ook vraag ik of het oké is dat Matthy blijft slapen. " tuurlijk lieverds ", krijg ik terug.
De avond was niet zo interessant, we hebben film gekeken in m'n kamer, gepraat over van alles, elkaar een beetje beter leren kennen. We hebben elkaar vooral uitgedaagd, ik hou ervan dat dat onze manier van flirten is.
" je bent geil ", " weet ik ", hij moet lachen. " ik zou je best kunnen doen ", " doe ", " je weet dat ik t wil ", ik kijk hem aan met een grijns.
Ik klim bovenop hem waardoor zijn gezicht van lachen naar grijnzen veranderd, ik hou van die grijns. Ik geef hem kusjes in z'n nek en trek vervolgens zijn shirt uit, langzaam geef ik kusjes op zijn bovenlichaam, de rest van de avond was heel gezellig.
Het is inmiddels de volgende ochtend, matt en ik liggen nog in bed, hij slaapt nog. Ik besluit even te gaan douchen, als ik uit zijn armen probeer te kruipen, word hij wakker. " nee, waar ga je heen ", " douchen, wil je mee ", hij knikt terwijl die nog half slaapt. Hij stapt uit bed. We lopen samen naar de badkamer en matt doet hem opslot.
JE LEEST
Beachclub [ ft matthy het lam ]
Romance" juul als we nu niet weg gaan, word ik geil ", ik moet lachen en wijs naar zijn scooter als teken dat hij op moet stappen, " je bent zo irritant ", zegt die, " jij wordt gewoon nerveus van mij ", " wacht jij maar, tot jij een keer aan de beurt bent...