speciaal

332 2 0
                                    

" nee, waar ga je heen ", " douchen, wil je mee ", hij knikt terwijl die nog half slaapt. Hij stapt uit bed. We lopen samen naar de badkamer en matt doet hem opslot.

We stappen onder de douche, " juul? Ben jij in de douche ", hoor ik koen vragen, " ja ", zeg ik. " waar is matt dan ", " geen idee ", zeg ik, terwijl ik m'n lach probeer in te houden. " huh maar hij is niet beneden ", " wat gek ", " is die bij jou? ", vraagt die nu. " nee ", zeg ik sarcastisch. " viezerikken ", " wat moet je van me ", vraagt matthy.

" hoe was de seks ", " heerlijk, moet je ook is proberen ", ik sla hem op z'n schouder. " sorry ", " ik spreek je zo wel ", " komt goed ", " hallo ", " wat, ik ga niks vertellen ".

Na een tijdje stap ik uit de douche en droog me af, Matthy blijft nog even staan, aangezien ik de hele tijd onder de douche stond en hij dus niet, woepsie. Ik kleed me aan en matthy komt ook de douche uitgelopen, " ik heb hier weken van gedroomd ", " weet ik sukkel ". Beide lachen we, als ik klaar ben, doe ik de deur open en loop naar mijn kamer. Niet veel later komt matthy m'n kamer ook ingelopen in alleen z'n onderbroek.

" ga je zo door het leven vandaag? ", " nee sukkel ", " jammer, je bent geil zo ", " ik kan ook naakt ", " graag ", hij geeft me een kusje op m'n wang en kleed zich vervolgens aan. " ik moet terug naar oma, Marije is er vandaag maar tot 14 uur, sorry ", " nee ga, tuurlijk ", we lopen samen naar de voordeur, " wil je echt niets eten? Ik kan iets voor je maken ", " ik eet thuis wel ", " matt, ik doe t graag ", " ik doe jou graag ", zegt die en geeft me een kusje en loopt weg naar zn scooter. Ik lach naar hem terwijl die wegrijdt.

Ik loop terug naar binnen en plof op de bank, niet veel later komt koen de woonkamer ingelopen, " is matt weg? ", " ja hij moest naar z'n oma ", " oh ja oke ", het is even stil. " wist je dat je heel speciaal voor hem bent ", ik kijk hem aan, " hij behandeld je echt anders, dan andere meiden. Hij is echt verliefd op je ", ik lach, " doe hem geen pijn, alsjeblieft ", zegt die nu serieus, maar ook wel lief. " nooit koen, hij is leuk ", " mooi ", zegt die nu glimlachend.

Koen en ik hebben nog een tijdje in de woonkamer gezeten en een beetje bijgepraat over van alles, ik hou ervan dat onze band steeds sterker wordt. Het is fijn.

Ik besluit Matthy nog even te appen, "hey matt, hoe gaat het daar?", "prima hoor, oma vraagt of je langs wil komen? Ze vind je leuk", ik krijg kriebels in m'n buik tijdens het lezen van dat appje. "Ik kom eraan x".

Ik sta op van de bank en pak m'n sleutels, doe m'n jas en schoenen aan, zeg koen gedag en stap op m'n fiets. Ik fiets rustig naar het huis van matt en z'n oma. Als ik ben aangekomen, klik ik op de deurbel en niet veel later word hij opengedaan. " hey ", zegt die lachend, " hey ", zegt ik terug. Hij trekt me naar binnen en zet zijn lippen even kort op de mijne. Hij pakt mn jas aan en ik loop naar de woonkamer terwijl hij m'n jas ophangt.

" hey lieverd, fijn dat je er weer bent ", " ik kom graag langs ". Ze lacht lief naar me, " ik vind het fijn dat je matthyas zo gelukkig maakt ", zegt ze stil tegen mij terwijl matthy naar de keuken liep. " ik maak Matthy graag gelukkig ", " hij verdiend jou, dat zie ik ", " hij verdiend u ook, hij houdt van u ", ze lacht weer lief, " hij praat nooit zo over meisjes, je bent heel speciaal voor hem ", " dat doet me goed ", " wat doet je goed? ", vraagt matthy die zich bij het gesprek mengt. " niks matthyas , meiden praat ", zegt zijn oma, waardoor hij moet lachen.

" oke dan ", " blijf je eten lieverd? ", vraagt z'n oma aan mij. " als dat kan, en als jij dat wilt ", zeg ik terwijl ik matthy aankijk, " juul, ik wil niks liever ", zegt die lief, waardoor ik weer die kriebels door m'n buik voel gaan. " wat willen jullie eten? ", vraagt matthy aan ons. " die lekkere nacho's van vorige week ", Matthy lacht en kijkt mij dan aan, " wil je dat ook ", ik knik.

Hij loopt de keuken in en gaat beginnen met koken, " shit ", horen we uit de keuken komen, " gaat het matt ", roep ik naar hem, " ja komt goed ", hoor ik hem zeggen. " ik loop even naar hem toe, is dat goed ", vraag ik aan zn oma, " ja tuurlijk meis ".

Als ik de keuken inloopt zie ik matthy onder de rode Nacho saus, " het openen ging mis ", ik probeer m'n lach in te houden maar op het moment dat ik hem zie lachen, barst ik in lachen uit. Hij doet zn shirt uit en probeert het schoon te maken, " doe een ander aan, ik maak dit wel af ", hij lacht en loopt vervolgens naar zn kamer.

Niet veel later is het eten klaar en gaan we met z'n drieën aan tafel zitten. Het is een hele gezellige avond en niet veel later gaat z'n oma naar bed, Matthy vroeg of ik bleef slapen, natuurlijk doe ik dat ! Na nog even gechilled te hebben op de bank voor de tv, besluiten ook Matthy en ik om naar bed te gaan.

Beachclub [ ft matthy het lam ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu