Gdy zeszłem na dół udałem się do kuchni. Na stole zobaczyłem telefon Halie. Miała jedną wiadomość od Mony. Nie powinienem, ale ciekawość wzięła górę. Kiedyś widziałem jej kod pin. Odblokowałem jej iphona i zobaczyłem wiadomości...
MONA
Halie co tam u przystojniaka?Chodziło o mnie?
HALIE
Jesteśmy przyjaciółmi.Tak, chodziło o mnie...czy Halie Monet uważa, że jestem przystojny?
MONA
Ooo współczujęHALIE
Ja tego chciałamMONA
co?? No ale jest przystojnyHALIE
no dobra, szczególnie bez koszulkiPodobam się Monet? Przez ciało przeszedł mi dreszcz...uśmiechnąłem się diabelsko...
MONA
😏❤️🔥MONA
ktoś tu się zakochałHALIE
nie zakochałam się, tylko uważam, że jest hot... mam AlexaZatkało mnie. Perełka Monetów uważa, że jestem hot? To prawda, ale nie wiedziałem, że tak uważa...gdyby nie ten Alex...Było by zupełnie inaczej!
MONA
zerwij z nimJuż lubię tą Monę. To chyba jej przyjaciółka, powinna się jej słuchać.
MONA
Kiedy z nim gadałaś? Hm?HALIE
masz rację, zrywam z nimCo?! Zrywa z nim dla mnie? Zaraz pewnie do mnie przyjdzie i... postanowiłem czytać dalej, mimo, że nie powinienem.
MONA
yesss gerll!! I Idzi do pokoju twojego hot porywacza❤️🔥Co jeśli już była w moim pokoju? Albo mnie szuka?
HALIE
nie, z nim zostanę przyjaciółmiAcha. Jednak moje marzenia nie zostaną spełnione...
MONA
Chociaż friends with benefits? Pls!!🥺No chociaż teraz posłuchaj przyjaciółki, Halie...
HALIE
może...kiedyś🫦Tak!! Udało się!! Ale „kiedyś" czyli kiedy? Za parę dni czy za parę lat?
MONA
Uuu💋zaraz będą dzieci 👧Oby nie. Nienawidzę dzieci...
HALIE
nie, nie, nie! Boże Mona...O, Halie podziela moje zdanie.
MONA
😏nie kłam Halinka😏Halinka? Mam do niej tak mówić?
HALIE
muszę kończyć, paaaMONA
Wyślij mi jego zdjęcie!
CZYTASZ
Zemsta Santana
Teen FictionZemsta Adriena Santana na Halie Monet Za błędy jej Najstarszego brata. Zawsze Adrien był przedstawiany jako cierpliwy wobec Halie...a co jeśli ta cierpliwość się skończy...? Czy mimo błędów Adriena, Halie będzie chciała stworzyć z nim relację? Opowi...