EPISOD 17

99 4 0
                                    

“Nak aiskrim! Nak aiskrim jugak!” rengek Irfan yang mula menunjukkan mahu menangis, “ishh budak ni, orang tengah sibuk ni! Macam-macam hal la budak ni!” marah Emiir sambil membuat kerja mengangkat barang persiapan pelamin. Irfan muka teriak “ish abang ni jangan la marah sampai macam tu sekali, Irfan nak apa jom kita pergi beli” pujuk Adiel. “tak payah la dah malam ni Adi” halang Emiir tetapi Adiel tetap keluar dengan janji akan balik cepat.

“seronok dapat aiskrim?” tanya Adiel Pada Irfan yang asyik dengan memakan aiskrim yang dibeli, semasa perjalanan pulang ke rumah, kereta Audi Adiel menunjukkan kerosakan dan berhenti di jalan dalam kampung. “aduh apa pulak ni, orang nak cepat ni” rungut Adiel sambil mencuba untuk menghidupkan semula kereta tetapi gagal. “irfan duduk dalam kejap, Abang nak pergi tengok kereta kejap” ujarnya. Irfan memegang tangan Adiel  “takut...” balas Irfan.

“jangan la takut, abang keluar kejap je ok” Adiel mengusap lembut kepala Irfan. Adiel yang tidak tahu apa-apa tentang kereta hanya termenung sahaja dan menelifon Emiir, seperti sebelum ini setiap kali Adiel dalam masalah mesti Daris akan ada, “kereta rosak ke Adi?” sapa Daris, “tak lah tengah main konda-kondi” adiel menjeling tajam. “amboi garangnya, lagi garang lagi Abang suka” nada Daris jahat dan seperti sesuatu dirancangnya.

Daris mencuit dagu Adiel dan Adiel menepis dengan kasar “apa ni! sentuh-sentuh pulak!!” marah Adiel dan satu tamparan menampar wajah mulus Adiel. Kedua-dua bahu Adiel dicengkam “engkau jangan buat taik dekat sini, aku dah lama sanar dengan kau!! Aku layan kau elok-elok kau buat aku macam pecacai eh!!” satu tumbukan menuju ke perut Adiel. Adiel mengeram kesakitan “bangsat!” ujar Adiel.

Daris pun ketawa puas dan menarik rambut Adiel lalu diheret masuk ke dalam hutan. Irfan dengan serta keluar ingin menyelamatkan Adiel mengigit tangan Daris sehingga berdarah. “Babi!!!!” Daris membelasah Irfan sehingga ada beberapa kesan darah. “woi Daris kau hilang akal ke apa, irfan tu oku lah!!” jerkah Adiel. “engkau jangan masuk campur!! Ikut aku!!” Daris mengheret semula dari ke hutan.

Irfan yang sudah terkulai dibelasah oleh Daris yang berperangai iblis, “Abang Adi...” ujar Irfan lemah, manakala Adiel pula yang dibawa ke dalam hutan berada dalam bahaya kerana Daris, “Daris apa kau nak buat ni!” marah Adiel sambil mengesot kebelakangan, “tanya lagi apa aku nak buat dekat kau? Aku nak ratah kau la. Dah lama aku mengidam badan kau” Daris menyeringai senyum jahat

Daris mengoyakkan baju Adiel lalu melondehkan seluarnya sehingga menampakkan seluar dalam millik Adiel. “Daria tolong jangan apa-apakan aku! tolong Daris!” Adiel yang sudah cuak merayu pada Daris untuk tidak di apa-apakan. Daris menyentap rambut Adiel ke belakang “Hey sundal!! Engkau time kau buat aku macam pecacai ada aku pikir!!” jerkahnya

“Abang!! Tolong Adi bang!!” jerit Adiel beberapa kali, “jerit la sampai keluar anak tekak sekalipun, Emiir takkan datang” perli Daris. Daris yang sudah bogel pun mula meratah badan Adiel yang semakin melemah, habis seluruh badan Adiel dijilat dan digigit. “jangan Daris tolong jangan rogol aku!!” rayu Adi sekali lagi dan Daris tetap tidak melayan rayuan Adiel. Celahan kangkang Adiel di buka seluas-luasnya.

Tanpa banyak bicara Daris memasukkan batang yang sudah separuh gila ke dalam lubang nikmat yang belum diterokai oleh sesiapa lagi. “Arrrrtghhhhh!!!!” Adiel menjerit kesakitan dan badannya terangkat akibat tujahan pertama kali merasai, malah badannya turut bergetar.   “sedap, duduk diam-diam ye. Nanti koyak pulak” ucap Daris yang sudah dirasuk syaitan. Selepas setengah jam Daris melepaskan berliter-liter benih ke dalam tubuh Adiel.
_________________________________________

“Cepat masuk, kita cari Adiel dan Daris!” arah Emiir dengan tegas memberikan arahan. Emiir dam beberapa warga kampung datang ke kawasan kereta Adiel rosak selepas Irfan berlari ke rumah untuk menyampaikan cerita pada Emiir. Dari jauh mereka mendengar desahan orang lalu terus pergi menyerang dan betul sangkaan mereka Daris sedang merogol Adiel.

Emiir yang sudah tidak dapat menahan amarahnya pada Daris terus membelasahnya sehingga tidak sedar yang Daris sudah tidak sedarkan diri selepas teruk disebelah oleh Emiir. “Babi kau Daris!! Aku dah cakap jangan kacau Adi tapi engkau buat jugak!! Mampu aku kerjakan kau” jerkah Emiir. Pakcik Halim menarik Emiir supaya melepaskan Daris.

“Sudah Mir, biar kita serah ke setan ni dekat polis!” tegur Pakcik Halim. Airmata jantan Emiir tidak berhenti keluar melihat keadaan Adiel dan Adiel tidak melepaskan Emiir. Majlis pernikahan Adiel dan Emiir terpaksa ditangguhkan, tambah lagi Adiel tidak mahu bercakap dengan dengan sesiapa dan hanya mahu Emiir sahaja. Setelah Daris didapati bersalah, dia dijatuhkan hukuman sebat 20 kali dan penjara 10 tahun.
_______________________________________

“Adi abang pergi kerja dulu ye” ujar Emiir sambil mengusap kekasih hati yang sedang trauma. “hrmmmm” Adiel tidak mahu melepaskan lengan Emiir, “abang pergi kejap je Adi, satgi tengah hari abang balik ok” pujuk Emiir. “taknak” rengek Adiel. Puan Murni datang mendekati anak keduanya itu dan terasa luluh hati seorang ibu.

“angah satgi Emiir balik jumpa Angah ok, Emiir bukan pergi mana pun. Emiir pergi kerja kan?” pujuk Puan Murni tetapi hanya menemui jalan buntu. Emiir mencium dahi Adiel pangjang lalu melepaskan pelukan Adiel dan terus bergegas pergi kerja. “ABANG!!!!” Adiel berlari mendapatkan Emiir dan dihalangi keluarganya. “ya Allah Angah, sabar Emiir tak pergi mana pun” ujar Puan Murni

“JANGAN TINGGALKAN ADI ABANG!!! ADI TAKUT DARIS TU DATANG ROGOL ADI!!!!” Pekik Adiel dan membuatkan semua orang menjatuhkan airmata. Mereka mengangkat Adiel masuk ke dalam rumah dan terpaksa menyuntik ubat supaya Adiel lena sehingga Emiir balik.
______________________________________

“macam mana Mir keadaan Adiel? Ada perubahan tak??” sapa Hj Brahim yang turut simpati pada Adiel, Emiir tidak mampu menunjukkan senyuman “macam tu la Ayah hi....” airmata Emiir luruh. Haji Brahim memeluk Emiir dan mengusap belakang Emiir “sabar Mir, ini ujian kamu dengan Adiel. Kamu kena banyak berdoa supaya Adiel pulih macam biasa” ucap Haji Brahim.

Sepanjang bekerja Emiir banyak senyap dan menitiskan airmata. “maafkan Abang Adi. Abang tak mampu nak selamatkan Adi, Abang gagal untuk jaga Adi” bisik hati Emiir. Walaupun sudah hampir sebulan kejadian tersebut tetapi ia masih tidak dilupakan oleh Adiel yang menjadi mangsa nafsu pada Daris.

Habis sahaja kerja Emiir, ia akan bergegas pulang ke rumah untuk melihat kekasih hati yang dipuja. “Adi..” panggil Emiir dan Adiel yang melihat Emiir sudah pulang terus berlari memeluk tubuh yang dianggap selamat. “dah makan ke belum, ini bau masam ni. Tak mandi ehhh?” tanya Emiir.

Adiel mengeleng kepala, “patut bau masam, jom kita mandi pastu abang suap makan ok” Adiel mengikuti Emiir. Begitulah keadaan Adiel buat masa sekarang yang trauma dengan keadaan yang membuat dirinya berubah 380 darjah terus kepada seorang budak.

Bersambung...

Cintaku Dari Kampung Where stories live. Discover now