🥳 1K Kutlama ve Telafi Bölümü 🥳
Son birkaç günde artan ilgi için hepinize teşekkür ederimm ♥️Keyifli Okumalar
♥️
"Selin iyiyim abartma." dedim başımda endişeli endişeli volta atan kıza. Hızla bana döndü kaşlarını çatıp.
"Çok kötü düşmüşsün şu haline bak!" dediğinde uzandığım revir yatağındaki bedenimi inceledim. Tamam belki ellerimin içi sıyrılmış, bok varmış gibi bugün etek giydiğimden çorabım ve dizlerim biraz parçalanmış, sağ ayak bileğimi burkmuş olabilirdim ama o kadar da kötü durumda değildim. "Nasıl düştün merdivenlerden?"
"Bilmiyorum..." diye mırıldandığımda karşımdaki koltuğa oturdu. Telefonunu çıkardığında kaşlarımı çattım. "Ne yapıyorsun?"
"Poyraz'a yazıyorum."
"Neden?!" Anında doğrulmuştum yattığım yerden. Uyarı niteliğinde bir bakış attıktan sonra ekrana bakmaya devam etti.
"Gelip seni eve götürsün, bu halde otobüse falan binmeyi düşünmüyorsun herhalde."
"Yapma." dedim hızla. "Söyleme, zaten bir haftadır kediye bakmaktan okula uğrayamıyor hazır fırsatını bulup gelmişken ben salak gibi düştüm diye dersten çıkartma."
Bacak bacak üstüne atıp gözlerini kıstı. "Söylemezsen daha çok sinirleneceğine eminim."
"Niye sinirlensin saçmalama?"
"Salak mısın numara mı yapıyorsun anlamıyorum ki." diye söylenmeye başladı. "Kızım sen bu çocukla sırf sana derdini anlatmadı diye üç gün konuşmadın, hatırlatırım."
Dudaklarımı birbirine bastırdım sessizce. Demek istediği şeyi anlıyordum, o sıkıntıdayken haberimin olmaması canımı sıkmıştı evet. Neden üç gün konuşmadığım konusu biraz farklıydı, utanmıştım sadece. Yine de haberi olursa çıkıp geleceğini bildiğimden istemiyordum, ben de gelirdim çünkü. Söylemeseydi de kızardım büyük ihtimalle. Güzel çıkmaza girmiştim.
Selin'in Ekranından
Selin:
Poyraz aşko senden bir şey istemem lazımPoyraz:
Hayırdır bu şekilde istemezdinSelin:
Ya normalde Gökay'dan isterdim amaSelin:
Gökay'ın bugün sağlık kontrolü vardıPoyraz:
Ne oldu Selin?Selin:
Ya Sıla merdivenlerden düşmüşPoyraz:
İyi mi?Poyraz:
Ne zaman?Selin:
Hasarlı ama iyiPoyraz:
Hasarlı ne demek Selin adam gibi söyleseneSelin:
Sağ bileğini burkmuşPoyraz:
Sağ el mi?Selin:
Hayır ayak bileği
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portre | Yarı-Texting
Romance"Yüzünü çok sevdim, ödünç alabilir miyim?" dedim birden gözlerimi gözlerine dikip. Nasıl olsa bir daha karşılaşmamız pek mümkün değildi, hem bu fırsatı kaçıramazdım hem de bu cesareti bir daha bulamazdım. Ağzımdan çıkan kelimelerin anlamsızlığıyla g...