Yeni bölüüüüüm!
Ay dövme yaptıracağım ama bir türlü ne yaptırsam emin olamıyorum kuzenimle birbirimize yapıcaz
Ateş(kuzenim su) ve ailemle ilgili bir dövme yaptırmayı düşünüyorum ne dersiniz
BÖLÜM BENİ ÇOK GERDİ
(Meriç Gallo)
Bölüm şarkısı: Adamlar - Utanmazsan Unutmam
İyi okumalar canlar...
🌀
Meriç ten
Karşımda duran adam sırıtırken ben şoktan tepki veremiyordum, bir anda hamle yapmasıyla çırpınsam da ağzıma kapanan bezle gözlerimin kapanmasına engel olamamıştım.
...
Başımdaki ağrıyla uyandığımda zar zor gözlerimi araladım ve karşıma baktım, oturduğu sandalyeden sırıtarak bana el sallıyordu.
" Günaydın kardeşim."
Konuşmamı engelleyen şey ağzımdaki banttı ve ben korkmaya başlamıştım. Konuşmaya devam etti.
" Neden bunların olduğunu merak ediyorsun dimi? Evet, artık öğrenmenin zamanı geldi. Hazır mısın hikayemize?"
Anlamayarak ona baktığımda konuşmaya başladı, türkçesi oldukça iyiydi.
" Yıllar önce yetimhanede yaşayan bir matteo varmış, annesi ve babasını bir trafik kazasında kaybetmiş.
Sonrasında onu evlat edinen bir ailesi olmuş, hatta kardeşi bile varmış. Ancak anne ve babası onu hiçbir zaman sevmememiş.."
Deli gibi çırpınıp mırıldanmaya başladığımda yanıma gelerek ağzımdaki bandı çıkarmıştı.
" EN AZ BENİM KADAR SEVDİLER SENİ SİKİK PEZEVENK!"
Ağzımı tekrar bantladığında yerine oturup konuşmaya devam etti.
" Sonra bir gün matteo nun karşısına intikam teklif eden adamlar çıkmış. Üvey annesini, babasını ve kardeşini öldürürse öz ailesinin ölümünden sorumlu olanları ona vereceklerini söylemişler.
Matteo bu teklifi kabul etmiş ama kardeşini de öldürmeye gönlü el vermemiş, onu serbest bırakıp adamlara kaçtığını söylemiş."
Nefretle ona bakarken bana yaklaşıp çömelmiş ve gözlerimin içine bakmıştı.
" Peki bu adamlar anne ve babandan ne istiyormuş biliyor musun Meriç? Asıl soru bu, asıl suçlu o kişi. Ben değilim."
Bir süre susup beni inceledikten sonra derin bir nefes verip konuştu.
" Deden Salih Alkor... Zamanında fazla güçlü birisinin canını yakmış, tüm çocuklarını öldürmeye yemin edecek birisinin.
Bu adamlar çok tehlikeli Meriç, benden değil onlardan korkman lazım. Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde sana zaafım var ve zarar görmeni istemiyorum."
Sandalyeden kalkıp kapıya yöneldiğinde çorpınmıştım, daha fazlasını bilmeye ihtiyacım vardı.
Arkasını bile dönmeden çıkıp gittiğinde bir süre elimdeki ipleri çözmeye çalışmıştım ama başaramamıştım, Çınar ın sesini duymamla duraksamıştım.
" Meriç!"
Koşarak yanıma geldiklerinde Göktürk bileklerimi çözerken çınar ağzımdaki bandı çıkarmıştı.
Selim,
" O herifi öldürücem."Ağlayarak yere oturduğumda çınar beni kollarının arasına almıştı.
" Ondan nefret ediyorum..."
Her seferinde hayatımı altüst edip gidiyordu, yine öyle yapmıştı. Salih Alkor a hesap sormam gerekiyordu ama gücüm de isteğim de yoktu.
Şu bir haftadır her gece annemlerin öldüğü günü rüyamda görüyordum, az önce yaşananlardan sonra ise şuan bile aklımda eskiler vardı.
Çınarın beline sıkıca sarılıp bağırarak ağlamaya başladım. Onlara hala mesafeli hissediyordum ama onlara ihtiyacım vardı, onlar olmadan nefes alamaz hale gelmiştim.
Onlar bana çok kısa sürede nefes olmuştu, zaten bu bir haftadır Türkiye yi terk etmememin nedeni onlardı. Yaptıklarını sindirmeye çalışıyordum sadece, ama şuan dünyam ikinci kez yıkılmıştı.
Diğerlerinin de bana sarıldığını hissettiğimde sessizce ağlamaya başlamıştım, içimde canımı yakan bir ateş yanıyordu.
" Çok canım yanıyor selim. Sen mantıklı olanımızsın, bana bir çözüm bulamaz mısın?"
Sesi titrerken konuşmuştu.
" Bilmiyorum güzelim, inan bilsem bir saniye bile beklemezdim.."
Gözlerim karardığında kendimi onların kollarına bırakmıştım.
...
Uyanmamı sağlayan şey bağırış sesleriydi.
Salih,
" Sizin yüzünüzden torunum neler yaşadı?! Bundan sonra ona beş metre bile yaklaşmıyorsunuz!"Selim in daha önce hiç duymadığım kadar sinirli çıkan sesi kulaklarıma dolmuştu.
" Sana soracak değiliz Salih Alkor! Hiçbir güç bizi birbirimizden ayıramaz, bunu o kafanıza sokun!"
Uras,
" Öldürürüm lan seni!"Başım ağrımaya başlamıştı.
" Selim.."
Cılız çıkan sesimle herkes bana dönmüştü, selim ise gelip elimi ellerinin arasına almıştı, diğer tarafıma da melek hanım geçmişti.
Selim,
" Nasılsın güzelim?"Gözlerimi kararlılıkla Salih Alkor a diktim.
" Öfkeli."
Odadaki kimse bir şey anlamazken tekrar konuştum.
" Her şeyi öğrendim Salih Alkor, annemin de babamın da ölümünden senin sorumlu olduğunu biliyorum."
Gözlerinde gördüğüm panikle boğazıma bir yumru oturmuştu, demek matteo yalan söylememişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalya Kaçağı (bxbxbxb)
Ficção Adolescente🌀 bxbxbxb kurgusudur! Göktürk, Çınar, Selim ve Meriç in aşkını okumaya hazır mısınız? Cinsellik, argo ve madde kullanımı içerir! 18+