Son bölüüüüüüüüüm
Her finalde içime bir öküz oturuyor ama olsun her hikayenin bir sonu vardır...(Bölümü güncelledim çünkü dövmelerimin fotoğraflarını sildim no panik canlarım)
BÖLÜM ÇOK HOŞ
( Göktürk & Meriç & Selim & Çınar)
Bölüm şarkısı: Barış akarsu - resimdeki gözyaşları
İyi okumalar canlar...
🌀
Meriç ten
Birkaç yıl sonraO gün salih Alkor u sonsuza dek hayatımdan silmiştim, matteo yu ise Göktürk halletmişti.
Şimdilerde laboratuvarımda Göktürk ün işkencede kullanması için özel asitler üretiyordum, ölümle ilgili travmamı yenmiştim. Hatta biraz fazla zalim bile olmuştum.
Göktürk... Hala bana bebek gibi bakıyordu, seviyordu. Çınar ve Selim de aynı şekildeydi, ilişkimiz her geçen gün daha da güçlenmişti.
Matteo ve bahsettiği adamları ise William halletmişti, hepsinin ölülerini Göktürk ün ayaklarının dibine serip barış istemişti.
Şuan bana aşık olduğunu reddediyordu ve öyleydi çünkü çağlar ile sevgiliydiler. Bide çağlar ın ikizi çağrı vardı, bu gün Viktor ile evleniyorlardı.
" Meriç?"
Göktürk ün sesiyle daldığım yerden çıkıp ona döndüm, panikle konuştuğumda duraksamıştı.
" Dur yaklaşma!"
" Noldu ya?!"
" Laboratuvardayız Göktürk, güvenlik önlemleri olmadan buraya giremezsin!"
Sert çıkan sesimle homurdanıp dışarı çıktığında ben de kıyafetlerimi çıkarıp peşinden gitmiştim.
" Ne diyecektin?"
" Saat geç oldu, yetişmemiz lazım."
Kol saatime baktığımda haklı olduğunu gördüm.
" Hemen çıkalım o zaman, baya geçmiş"
Gülerek arabaya yöneldiğinde benim söylenmelerimle biraz hızlanmıştı, eve vardığımızda selim ve Çınar ın hazır olduğunu görmüştüm.
" E siz hazırsınız."
Çınar gülüp dudaklarımı öpmüştü.
" E sen de hazırlan o zaman güzelim."
Beni taklit ederek konuştuğunda kaşlarımı çatıp dudaklarımı büzmüştüm ki selim konuştu.
" Eğer biraz daha dudakların öyle kalırsa düğüne gitmeyiz Meriç."
Korkuyla üst kata çıktığımda arkamdan kahkahalarını duymuştum, kendi kendime gözlerimi devirip kıyafet seçmeye çalıştım.
Seçtiğim kıyafeti giydikten sonra da takılarımı takmıştım. Lacivert bir takımın içine beyaz bir tişört giyip, ucunda haç olan uzun bir kolye takmıştım. İnce zinciri ve sade yapısıyla oldukça zarif duruyordu.
Kapı tıklatıldığında oraya döndüm, benim üçlü pıtı pıtı içeri girmişti.
" Noldu?"
Göktürk,
" Aklıma bizim düğünümüz geldi, anıları yad edelim dedik."Gözlerim büyürken bağırmıştım.
" Hayır!"
Düğün günümüzde bu azgın herifleri durduramadığım için sevişmiştik ve kendi nikahımıza ucu ucuna yetişebilmiştik.
Yavru köpek bakışları atmaya başladıklarında kaşlarımı çatıp konuştum.
" Sizin gibi azgın herifler yüzünden en yakın arkadaşımın düğününü kaçıramam."
Selim de kaşlarını çatmıştı.
" Biz senin kocalarınız, azgın herifler demesene."
" Öyle davranmayın o zaman."
Çınar iki saattir farkettirmeden yandan yandan bana yaklaşıyordu, tam beni belimden yakalayacakken aradan sıyrılıp aşağıya koşmuştum. Üçü de somurtarak yanıma geldiklerinde sırıttım.
" Hadi, geç kalıyoruz."
Mızmızlanmalarıyla geçen yoldan sonra mekana varmıştık, arabadan indikten sonra içeri girdiğimizde sohbet eden William ve viktor u görmüştüm.
Çağrı ve Çağlar sayesinde onların da arası iyileşmişti, sonuçta bacanak olmuşlardı. Daha doğrusu William da evlendiğinde öyle olacaktı.
" Vi!"
Beni gördüğünde kollarını açmasıyla gidip sarılmıştım.
" Demek evleniyorsun ha? Duygulandım."
Gülüp konuşmuştu.
" Sen üç kişiyle birden evlendiğinde ben duygulanmaktan çok şoktaydım. Tamam dostum ilişkinizi onaylıyorum ama bu üç rakamına alışmam biraz daha sürecek gibi."
Çoğu kişi aynı şeyi söylüyordu, kendimi onların yerine koyduğumda ise hak veriyordum.
Çağlar,
" Meriç? Hoşgeldiniz!"" Hoşbulduk Çağlar, nasılsın?"
...
Düğün bittiğinde dördümüz de eve dönmek istememiştik, şimdi ise sahil kenarında sokaklarda yürüyorduk. Ben ceketimi elime almıştım, Göktürk yeleğinin önlerini açmış, çınar gömleğinin yakalarından birkaç düğme çözmüş, selim ise kravatını gevşetmişti.
Öylece sohbet ederken adımlıyorduk.
" İyi ki tanışmışız."
Göktürk ün hayran bakışlarını gördüğümde gülümsemiştim.
" İyi ki Meriç Gallo.."
Evet... Hepsi benim soyadımı almıştı, bunu da onlar teklif etmişti.
Evlilik teklifini ise üçü birlikte planlayıp aynı anda bana etmişlerdi, kendileri zaten yıllardır konuşuyorlarmış evliliği.
Yürümeye devam ederken çınarın söylediğiyle kıkırdadım.
" İyi geldimi sokakta yürüyüş? Sonuçta sokaklar senin evin."
" Hayır çınar, siz benim evimsiniz."
SON
Evet bir hikayenin daha sonuna geldik
Bence gayet güzel ilerledi ve tam zamanında bitti
Kafasında soru işaretleri kalan varsa sorabilirsiniz
Başka hikayelerde ve hayatlarda görüşmek üzere
Nerede yaşanılıyor ve yaşatılıyorsa!
Hoşçakalın hanımlar beyler...🌀
~ Sial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalya Kaçağı (bxbxbxb)
Novela Juvenil🌀 bxbxbxb kurgusudur! Göktürk, Çınar, Selim ve Meriç in aşkını okumaya hazır mısınız? Cinsellik, argo ve madde kullanımı içerir! 18+