פרק 14

156 19 2
                                    

לפני שתתחילו לקרוא את הפרק אשמח עם תתנו כוכבים ותגיבו מה אתם חושבים על הספר (:

לפני שתתחילו לקרוא את הפרק אשמח עם תתנו כוכבים ותגיבו מה אתם חושבים  על הספר (:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״בואי מותק״ אמר וטפח על רגלו, מסמן לי לשבת.
התיישבתי עליו בזמן שהוא נוגע בי ומעביר את ידו על גופי, לא נתתי לזה להפריע לי.
הקשבתי לישיבה.

ציפור קטנה לחשה לי או ליתר דיוק קת׳רין שלא יודעת לסתום את הפה, סיפרה לי על התוכניות שלהם להוריד את הספרדים.
אז הינה אני, בספרד מתחזה לאחת מהזונות של הקאפו בזמן שהוא וכל הבכירים נמצאים בחדר ומדברים על אסטרטגיות.

נצמדתי לחזהו עם גבי וכרכתי את ידי סביב צווארו, לחצתי על עורק הצוואר הראשי שלו ועילפתי אותו.

קמתי ממנו, הוצאתי את אקדחי והתחלתי לירות בזמן ששמונה אנשים שולחים לעברי כדורים בלי הפסקה.
הצלחתי להוריד ארבעה מהם.

הוצאתי את סכיני מתוך המכנס בזמן שארבעה האחרים מסתערים אלי.
הסתובבתי במהירות והפלתי את אחד מהם עם בעיטה לברך, גורמת לו לקרוס על הרצפה, תוך כדי שסכיני חודר עמוק לגרונו של השני.

הסתובבתי במהירות לשלישי שהסתער מאחוריי עם אקדח שלוף ובעטתי בנשקו, מעיפה אותו לרצפה ובתנועה חלקה סכיני חדרה את ליבו.

הרביעי שהסתער עליי כיוון את אקדחו לרקתי.
״מי את?!״
לא חיכיתי שיסיים את המשפט ובעטתי בחוזקה במאחורי רגלו, גורמת לו לעוף אחורה בזמן שהיריה שלו פילחה את האוויר ושברה את זכוכית החדר. התקדמתי אליו ותקעתי את סכיני עמוק בבטנו וסובבתי אותה, מוודא שהפצע קטלני ותוך שניות ידמם למוות.
״מלאך המוות״ לחשתי באוזנו כשצפיתי בו גוסס על הרצפה.

הראשון שהפלתי לרצפה התאושש מהנפילה וניסה לברוח
לפני שהספיק להגיע לדלת רצתי אליו ושיספתי את גרונו.

כל שמונת האנשים הכי חשובים בספרד היו שרועים על הרצפה דוממים לחלוטין.

רעש של צעדים מהיר נשמע מה מהמסדרון מחוץ לחדר, מעיד על הגעת תגבורת.
הטענתי את המחסנית ויריתי בכל מי שנכנס לחדר.

His angel of death-מלאכית המוות שלוWhere stories live. Discover now