İyi okumalar Bebeklerim
Uyandığımda neredeydim. Sonra Bulutların Üstündeki sarayları görene kadar ne olduğumuzu bilmiyordum.Burası Kanlı Hilal Saraylarıydı. Git gide daha çok yaklaşıyorduk. Tahminen 10 dakika sonra Bulutlara varmıştık. Bu gün boş yere öldürülen insanların Günüydü. Suçluların asıl cezalarını çekeceği gündü. Aceba ben neydim bu krallıkta. Hangi amaç için gelmiştim. Krallık mı yönetecektim yoksa sadece Halkı mı olacaktım.
...
Yukarı çıkalı çok olmuştu ama burada kimse yoktu. Çok sessiz ve huzurluydu. Arkamdan biri yaklaşıyordu. Bu koku... Bu koku Araf'a aitti. Arkamdan geldi. Ve omzuma dokundu."naber Ateş parçası" sesi çok güzel ve yeni uyanmış havası veriyordu." İyidir senden Savcı bey" Savcı bey diyince dudaklarını kenarı kıvrıldı."İyi burası Kanlı Hilal Krallığı mı?" bu sorusu biraz saçma geldi ama yinede cevapladım. "Evet burası Kanlı Hilal Krallığı. Çok sessiz, sakın ve huzurlu değil mi?" kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı salladı." Çok huzurlu ve sakin."
...
Yarım saat geçmişti. Bizi Büyük sarayın önüne aldılar bu saray Kanlı Ay Sarayıydı. Çok güzel ama sade bir saraydı. Diğer saraylara göre biraz daha büyüktü. Dışı krem rengi ve siyah hakimiyetinde bir saraydı. Araf'ı dürttüm ve bana baktı kafasını ne oldu der gibi salladı." Araf sence ben Krallık sahibi olur muyum?" soruma ilk önce sessiz kaldı ve sonra beni şöyle yanıtladı." Olursun güzelim. Hatta biz seninle en iyi anlaşan krallıklarda oluruz."
bir dakika bana güzelim mi demişti. kafamı olumlu bir şekilde aşağı yukarı salladım. Biz Araf'la ne zaman arkadaş olmuştukta bana güzelim dedi. O sırada biri kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı." Sevgili Kanlı Hilal Krallığı eminim bir çoğunuz çok heyecanlı ve korkuyor artık dünyada kü yaşam çok berbat herkes mutsuz, birbirini üzüyor ve şiddet çoğaldı.şimdi ben Kim miyim ben Eski yönetici Bulut. soy adım yok siz Krallar yokken buraları ben yönetir ve korurdum. Şimdi asıl bilgilere gelelim. Kanlı Ay Krallığını 2 kişi diğer krallıkları ise 1 kişi yönetecektir. Açıklıyorum." nefes aldı ve devam etti." Kanlı Ay Krallığını:Kraliçe Dalya, Kral Araf
Kara Krallığı: Açelya
Hava Krallığı: Doruk
Gök Kralllığı: Asya
geri kalan herkes halkımızın bir parçasıdır."Duyduklarıma inanmamıştım. Ben ve Araf Dünyayı mı kontrol ediceğiz. Bu imkansız ve ötesindeydi. Ama annemin hep bir sözü vardı. 'İmkansız alışıyorsa imkansızın ötesi hep daha kolaydır.' bu ses kulağımın içinde çınladı. Ardından yanımıza iki kişi geldi. Bizi saraya doğru yönlendirdi.saraya girdik aynı dışı gibi sade ama güzel bir saraydı. Ben ve Araf yukarı doğru ilerledik. Odalarımıza ve her yere baktık çok güzeldi. Hatta kütüphanesi bile vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Hilal Laneti
ChickLitLanetli bir Hilalin gelmesi sonucu oluşan karmaşa Dalya'yı kötü hissettirdi. Ama bu karmaşanın içinde Bir aşk doğacaktı. Bu aşk Dalya ile ilgilimi sizce ?? Annesini kaybetmiş ve babasından 18 yaşına kadar şiddet gören Dalya 18 yaşından sonra babası...