Gerçekler ve yalanlar

6 1 0
                                    

Boşluğa düşmüştüm. Buna hazırlıklı değildim. Emindim ailem gerçek ailem değildi. Üstümde bir ağırlık , bir yorgunluk vardı. Hayat üstüme çok gelmişti. Araf ile dün aldığımız kararla 2 gün sonra nişanımız vardı. Mutluluk ile hüznüm eşit ağırlıktaydı. Eskisi gibi değildim. Gece geç saatlerde yatan ben erkenden yatmaya başlamıştım. Üstüne üstlük Ateş Parçası olduğumu açıklamalıydım. kendime şahsi yardımcı olarak Bulut'u seçmiştim. Bir saat sonra Gerçek kimliğimi açıklayacaktım. Bunun için hazırlamıştım. Ayna da kendime son bir kez baktım. Üstümde beyaz bir elbise vardı. Elbisenin sırtı V şeklinde yırtmaçlıydı. Yırtmacını kırmızı bir ip sıkıca tutuyordu. Bel kısmındaki kemer de kırmızıydı. elime kırmızı bir çanta aldım.kırmızı stilettolarımla da tamamdım. doğal bir makyaj yapmıştım.

kapım çaldığında irkildim. kapı açıldı ve aralıktan Araf'ın kafası görününce gülümsedim. Araf içeri girdi ve beni süzdü. oda beyaz bir takım giymişti. Ceketi ise kırmızıydı. Çok yakışıklı olmuştu. "Bu ne güzellik be yavrum." dedi. Araf'ı görmek bana iyi gelmişti. " Araf, sevgilim. Sende çok yakışıklı ve karizmatiksin. bu yakışıklılığı kime borçluyuz?" benim söylediğim şeye dudaklarının kenarı kıvrıldı. " sana borçluyuz güzelim."
Koluna girdim ve odadan çıktık.

1 saat sonrası

Gelmiştik. Konuşma Meydanına gelmiştik. Heyecanlı ve endişeliyim. Ya benden nefret ederlerse. Ama mutluydum. Çünkü artık üstümden bir yük kalkacaktı. Araf ise başka bir konu hakkında benden sonra konuşma yapacaktı. Ne olduğunu sormadım ve merak etmiyorum. Aslında deli gibi merak ediyorum. Sormak istemiyorum zaten heyecandan titriyorum.
Araf bana döndü ve konuşmaya başladı." Güzelim herkes geldi. Hadi çık ve konuş yaparsın. Sana güveniyorum." Eliyle perdeyi açtı. Bende yavaş yavaş sahneye ilerledim. Sahneye çıkar çıkmaz bir alkış sesi yükseldi. Çok kalabalıktı. Büyüğünden küçüğüne herkes buradaydı. Mikrafona yaklaştım. Ve konuşmaya başladım. " Merhaba! Nasılsınız? umarım iyisinizdir. Konuya direkt gireyim. Sevgili Kanlı Hilal Halkı, sizlere açıklamam gereken bir şey var. Ne dersiniz bilmem ama ben açıklamak istedim. Ben...ben Dünyada ki" derin bir nefes alarak kendime geldim." Ben Dünyada ki Ateş parçasıyım." yutkundum. Gözlerimi kapattım endişeyle. Sonra bir anda alkışlama seslerini duydum. Gözlerimi büyük bir şok ile açtım. O sırada Araf yanıma geldi. Elini belime koydu." benimde size açıklamam gerekenbir şey var. ben kraliçenize aşık oldum. 2 gün sonra hepinizi nişanımıza bekliyoruz.

Sonra bir silah patladı. Sağ omzumda bir acı oluştu. Araf'a baktım. Oda hemen bana baktı. Gözleri gözlerimle buluştu. Ve hemen sağ omzuma kaydı. Gözleri yine endişe ile gözlerime döndü. "Sevgilim... Sevgilim. Kahretsin. Bunu kim yaptı hemen bulun askerler." diye bağırdı. O an dizlerim titredi. Ve ben önce sendeledim. Sonra  tam düşecekken ayaklarım yerden kesildi."Güzelim dayan iyi olacaksın." dedi sonra bir patlama sesi daha duyuldu. Bu sefer kalbimin hemen üstünde bir acı hissettim. Ama kalbimde değil Kalbimin hemen üstünde." Lanet olsun bunu kim yapıyor. Askerler hemen saraya şifacıyı çağırın. Arabamı hazırlayın hemen şimdi. Dayan güzelim." Elimi Araf'ın yüzüne koydum. Yanağını okşadım. " bana...bana bir şey ... olursa seni...çok ... seviyorum. Bunu... bil." Sonra bütün sesler gitti. Her yer karanlık oldu. En son duyduğun ses Araf'a aitti." Lanet olsun... Güzelim aç gözlerini. Dalya... Dalya hadi yavrum. Beni tek başıma bırakma. Ölürüm ben sensiz. yaşayamam."

______

Ateş parçalarım Nasılsınız.
Umarım iyisinizdir.

Sizce Dalya ölecek mi???
Yoksa yaşayacak ??

Neyse sizleri çok seviyorum.

OYLAMAYI
TAKİP ETMEYİ
YORUM YAPMAYI
UNUTMAYIN
!!!!

Sınır Oy: 1

Kanlı Hilal Laneti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin