Gerçek Aile

4 1 0
                                    

Canlarım lütfen oylamayı unutmayın lütfen! Ben burada emek emek yazıyorum karşılığını alamıyorum. Diyorum ki bu sefer olacak ama olmuyor. Beni takip etmeyi, oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın! Sizi çoooooook seviyorum.

İyi okumalar :)

İnsan bazen bir boşluğa düşer ya düşünce gerçeklerle yüzleşir ya sonra o gerçeklerle ölür ya bende öyle öleceğim zannettim. Gerçek ailem olmadan öleceğimi zannettim. Gerçek ailemi görene kadar. Ben hayatım da onca yıl ailemden uzaktım. Ne severler, isimleri ne, kaç yaşındalar bilmiyordum. Ama onları sadece buraya gelip geri gideceklerini bilmiyordum. Ailem ölmüştü. Sadece o dünyadan buraya beni görmek için gelmişlerdi. Bense onlar geri döndüğü için üzgündüm benim artık tek gerçek ailem kocamdı.

Gece olmuştu. Araf kapısı çaldı ve girdi. Üstümde içini gösteren siyah bir gecelik vardı. Araf beni baştan aşağı süzdü. Sonra bir ıslık çaldın. Bana yaklaştı ellerini belime koyarak beni kendine bastırdı. Bende ellerimi Araf'ın boynuna doladım. Dudaklarını dudaklarına değecek kadar yakındı ve o konuşmayan başlayarak dudaklarınızın birbirinde değmesini sağladı." Güzel sevgilim, bu gecelik sana çok yakışmış" dedi. Bende daha fazla dayanamayarak Araf'ın dudaklarıma yapıştım. Araf'ta bunu bekliyormuş gibi sertçe karşılık vermeye başladı.

Elleri kalçama indi ve beni birden yukarı kaldırdı. Bende bacaklarımı Araf'ın beline doladım. Öpüşürken beni Yatağan doğru götürmeyen başladı. Yatağa gelince beni nazik bir şekilde yatağa yatırdı. Üstündekileri çıkarmaya başladı. Üstünde hiç bir şey kalmamıştı. Kaslı vücudu çok güzel görünüyordu. Saçları dağılmıştı. Ve kahverengileri bana döndü. Hızlıca yatağa doğru gelmeye başladı. Üstüme çıktı ve iştahla alt dudağımı emmeye başladı. Bir eli ise saat geceliğin içinden belimi okşuyordu. Araf daha fazla dayanabilecek gibi olmadığını geceliğimin üstünü çıkartarak belli etti.

Üstümde ki sütyenin kopçasını açmaya çalıştı ama başaramadı. Sonra sütyeni bir anda arkadan yırttı. Ve hemen sağ mememi emmeye başladı. Sağ eli ise sol memem ile oynuyordu.

Sonra tekrar dudaklarımı emmeye başladı. Elleri ise geceliğimin altını çıkarmak ile meşguldü. Bende yardım ettim ve geceliğimin altını çıkarttık. Araf iki parmağını içime soktu ve ağzımdan bir inilti çıktı." Güzelim prezervatif almayı unuttum boşalma tamam mı" dedi bende kafamı tamam anlamında salladım.

Araf parmaklarını çekti ve iki parmağını ağzına alarak yaladı. Sonra erkekliğini bir anda içime soktu. Ağzımda yüksek bir inilti çıktı. Araf yavaşça git gel yapmaya başladı. Bende Araf'ın dudağımı emmeye başladım. Araf hızlandı ve içimde ki sevişme arzusu arttı. Bende Araf'ı daha sert öpmeye başladım. Odq bana karşılık daha sert öpmeye başladı. Araf'ın dili benim dilim ile buluştu.

Araf  sağ mememi emmeye başladı. Ve sol elinde belimi okşuyordu. Mememim ucunu ısırdı. Bende Araf diye inledim. Bu Araf'ın hoşuna gitmiş olacak ki aynısının sol memede yaptı. Tekrar inledim. Bu sefer Araf boynumu emmeye başladı. Bu benim istemsizce inlememe neden oluyordu.

Araf'ı bir anda altıma aldım.ve üstünde zıplama ya başladım bu sefer Araf inledi ve hemen beni altına aldı. Dudaklarını aşırı derecede sert bir şekilde ölmeye başladı. Sonra yataktan sesler gelmeyen başladı. Galiba kırılmıştı. Araf da beni hemen kucağına aldı. Bende ayaklarını Araf'ın beline dolarım ellerimi de boynuma doladım Araf'ın elleri kalçamdaydı. Araf git gelleri daha sert yapmaya başladı. Banyoya doğru ilerliyorduk. Araf beni indirmeden duşa kabine girdi ve erkekliğini içimden çıkardı. Bende boşaldım. Araf tam sıcak suyu ayarlayacakken " sevgilim su soğuk olsun dedim.

Araf hemen çok soğuktu olmayacak bir su ayalarladı. Saçlarıma şampuanı döktü ve masaj yaparak köpürtmeye başladı. Bende aynısını ona yaptım ve vücutlarmızı yıkayarak çıktık. Yatak kırıldığı için yan taraftaki Araf'ın eski odasına geçtik. İkimizde siyah geceliklerimizi giyindik. Yatağa geçtim ve Araf'ta hemen geldi. Belime sarılarak kendine çekti. Saçlarıma öpücükler kondurdu. " Ama sevgilim saçlarını ıslak bırakmızsın. Hasta olacaksın." Dedi ve beni elimden tutarak kaldırdı. Yatakta bağdaç kurarak oturdum. Burada daha farklı bir kurutma makinesi vardı. Araf tarak ile makineyi aldı. Ve yanıma geldi.

Makinenin tuşuna basarak çalıştırdı. Saçlarımı masaj yaparak kurmaya başladı. Saçlarımı kurutunca tarak ile yaradı. Sonra makine ile tarağı komidine bırakmak için kalktı. Bende hemen yatağa girdim. Araf hızlıca yanıma gelip yattı. Kollarını belime doladı. Bende Araf'a hemen dönerek sarıldım. Sonra kendimi Araf'ın kokusu ile tatlı rüyalara bıraktım.

________

Selam aşkolar bu bölüm nasıldı??

Oylamayı unutmayın!
Takip etmeyi unutmayın!
Yorum yapmayı unutmayın!

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

Kanlı Hilal Laneti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin