14. Celly

153 16 0
                                    

A szobámban bujkálok, amikor megkapom Magnus üzenetét. „Minden oké, biztonságban vagy, Celly." Pont ezt éreztem, amikor átölelt.

És mást is.

Az egész testem zsongott, ahogy összesimultunk. Egy pillanatra azt is elfelejtettem, hogy miért rohantam hozzá. Valami átfordult bennem, és hirtelen teljesen más színben láttam Magnus közeledését. Mikor beléptem, még nem is tudta, mi a baj, már a puszta ijedségemtől aggódni kezdett, és segíteni akart. Megsimogatta a karomat. Magam is megdöbbentem, mennyire jó érzés volt. Tudom, hogy vele sem bánik kesztyűs kézzel az öreg, de egy percig sem gondolkodott, hogy közbelépjen-e. Különös volt rádöbbenni, hogy ilyen rövid ismeretség után is mennyire sokat jelentek neki.

Ellazulva heverek az ágyamon, a mellkasomhoz szorítom a fehér iPhone-t, és egyfolytában az jár a fejemben, hogy vele szeretnék lenni, hogy hülyeség volt neki nemet mondani. Beleborzongok, amikor Kiscsillagnak hív. Hallani akarom tőle, miközben itt fekszik mellettem, a szemébe nézek, és elfelejtek minden rosszat. Ő feledteti el velem.

Felidézem az ölelés összes apró részletét. A fahéj és karamell illatú parfümöt, a nyakán lüktető eret az arcom alatt, a kezét, ahogy a hátamon járt, mintha a melltartó kapcsomat keresné. Nem hordok, mert kényelmetlen, és megijedtem, vajon érzi-e, mennyire kemény lett a mellbimbóm, ahogy hozzásimultam. Magnus annyira hatalmasnak tűnt, miközben magához szorított, hogy szinte elvesztem a karjában. Olyan vastag lehet, mint a combom. Libabőrös leszek a gondolatra. Nagyon megkívántam őt. Épp csak egy pillanatra, aztán visszatért a félelem.

Butaság, tudom. Korai ennyire odalenni érte. Szinte semmit sem tudunk egymásról, és máris bebújnék az ágyába. „Ez a fiú veszélyes." Ez volt az első gondolatom, amikor megláttam. Tartom magamat a véleményemhez. Magnus a Kondor család örököse, minden lehetséges értelemben. Ez akkor is következményekkel járna ránk nézve, ha egyébként kifogástalanul viselkedne velem.

Vajon van menyasszonya? A Kondor-klán magas rangú tagjai között nem ritka az elrendezett házasság. Talán Magnusnak is akad valakije, és csak szórakozni akar velem egy kicsit. Egyáltalán jó szemmel nézné a családja, ha egy ilyen nincstelen lánnyal jönne össze?

És vajon a biztonságban lennék mellette? A klánt külső szemlélőként figyelem, ám a nagybátyám és unokatestvérem sokat mesélt róla. Biztos vagyok benne, hogy minél nagyobb egy klántag hatalma, annál veszélyesebb az élete. A hierarchia nem merev. A Kondor család az elmúlt két évszázadban meg tudta őrizni a kizárólagos hatalmát, amit megtámogat a vagyonuk, és a Betra Holdings Limitedben a klántagok számára osztogatott pozíciók, de egyre gyakrabban röppen fel a hír, miszerint Vincent Kondor kígyót melenget a keblén. A legális céget talán nem lehet erőszakkal elvenni, mint a klánvezér szerepét, de a Kondor család kiterjedt. A Betra Holdings Limitednek vannak potenciális örökösei ennek a háznak a falain kívül is. Ha valami történne a szűkebb értelemben vett Kondor családdal, bőven akadna jelentkező a vagyonért.

Minden nap látom a fiúkat, ahogy a ház mögötti lőtérre mennek a nagyapjukkal, vagy izzadságtól csatakosan masíroznak fel a szobájukba valami edzés után. Egyfolytában közelharcra készülnek. Talán sosem jön el a pillanat, amikor képesnek kell lenniük megvédeni magukat. Talán még ma eljön. És ha Magnusszal vagyok, akkor ott fogok állni a kereszttűzben.

Mulatságos, hogy az egyetlen dolog, ami nem aggaszt, a törvény. Dél-Zéikát úgy hálózza be a maffia, mint gombafonalak a talajt. Avatatlan szemnek csak helyenként látható, de mindenhol ott van, és ha eltűnne, a természet rendje összeomlana.

Az oldalamra fordulok, és felsóhajtok. A telefont a lepedőn forgatom, a kijelzőn megcsillan a délutáni napfény. Odakint lövések dördülnek.

Magnus kedves... és nagyon helyes. Szívtiprón, bizsergetően, észveszejtően helyes.

Soha nem volt még gazdag pasim, sőt ilyen tehetős embereknek eddig a közelében sem jártam.

Mennyi rá az esély, hogy Magnus később egy rosszabb arcát fedi fel? És arra, hogy veszélybe kerülök miatta? Mekkora baj lehetne belőle, ha járnánk? Annyira kívánom őt!

***

 💖 Szia! Nagyon örülök, hogy végigolvastad ezt a fejezetet. 💖

Ha tetszett, akkor nyomj egy csillagot, és ha van bármilyen meglátásod, kérdésed, hozzáfűznivalód, akkor bátran kommentelj!

Dél-Zéika vadrózsái: CelestinaKde žijí příběhy. Začni objevovat