"සර්..."
"අහ් මං ඒත් බැලුවා ඇයි පරක්කු කියලා "
බැලුව නෙවෙයි මට අමතක උනා හනේ....
සමස්ත ලංකා එකට චිත්රෙ අදින්න සහෙල් මෙහේ එනව කිව්වෙ අද උනත් මට ඒක අමතකම වෙලා ගියා .... ඒත් ඉතින් අමතක උනා කියන්න යැ.... අපි හිටපු තැනට ටිකක් දුරින් නැවතුන කොල්ල බලන් ඉද්දි මං බංකුවෙන් නැගිට්ටා...."....." මං නැගිට්ටම කොල්ල හිනා වෙලා ලගටම ආවා...
" ම්ම් ඇතුලට යනවද... නැත්තන් එලියෙ ඉදන් අදිනවද...."
මං අහද්දි කොල්ල විනුද් දිහත් යන්තමින් බලල ආපහු මං දිහා බලල ඇතුලට යමු කිව්වා...
"අහ්... මේ අඹ අච්චාරු තියෙනවා කනවද "
විනුද් අතේ තිබුන අච්චාරු එක දිහා කොල්ල බලනව වගේ දැකපු නිසා මං එහෙම අහගෙන හැරුනෙ තාමත් බංකුවෙ ඉදන් අත් දෙක පපුවට බැදගෙන සහෙල් දිහා යකෙක් වගේ බලන් හිටපු විනුද් දිහාවට..කලිනුත් කිව්ව වගේ මූට සහෙල් එක්ක මොකාක් හරි අවුලක් තියෙයිද කොහෙද දැක්ක තැන රවනවා.... ඒ ලමය ගැන වචනයක් හරි කිව්වොත් නිකන් මං දිහා බලන්නෙත් කුණුහරුපයක් කිව්ව ගානට..... අද උනත් මට කියන්න බැරි උනා එයා මෙහෙ එන වගක් ... පස්සෙ ශේප් කරගන්න බැරියැ ඕනි නම්... හහ් මාත් තරහ වෙලානෙ හිටියෙ ... ම්හ්... ඒකට මේක කැපෙන්න ඕන එහෙනම් ....
" අපේ ගෙදරත් අඹ පිරිලා මේ කාලෙට... කාලම එපා වෙලා..ම්ම් මේක සර් ට අපේ අම්ම හැදුවෙ...දවසක් සර් ආසයි කිව්වත්නෙ "
"අහ් බිත්තර ආප්ප .....අනේ තැන්ක් යූ දරුවෝ ඒත් කරදර උනේ ඇයි.... "
"මොන කරදරද... අම්මම තමයි කිව්වෙ නිකන් යන්නැතුව අරන් යන්න කියල මං ඉතින් නිකන් ආප්ප නැතුව බිත්තර දාල හදවගත්තා "
" ඇත්තටම කන්න බැරි උනා ගොඩ දවසකින් තැන්ක් යූ ම්ම්ම්....යමුකො ඇතුලට "
ආප්පයක් කෑවෙ නෑ මතක ඇති කාලෙකින්... ඒකත් ගෙදර හදපු බිත්තර දාපු ආප්ප...දවසක් සහෙල් කියද්දි ආප්ප කාපු කතාවක් මං ඉතිං නිකමට වගේ කියන්නැති මටත් ආසයි කියල... මං ඉතිං මගේ ලස්සනම හිනාවකුත් එක්ක ඒකත් අරගෙන ඇතුලට ගියේ යන්තමින් විනුද් දිහා බලාගෙන .....ඒත් අපරාදෙ බැලුවෙ හිතුනා ....මොකද යකෝ ඔහොම බලන් ඉන්නෙ .. මේකා මුගෙ කෑල්ලටවත් ටෝක් කරලවත්ද .... මාවත් මරන් කන්න වගේ බලන් ඉන්නෙ .... හරි ඉතින් උබලගෙ ගෙදර තමයි.....ඒත් ඉතින් මාත් ඉන්නෙ මෙහෙනෙ වෙන කොහෙට එන්න කියන්නද එන්නද ඇහුවම එපා කියන්න ඇයි...
YOU ARE READING
No more | Ongoing
Non-Fiction"ඇයි දෙයියනේ සැරයක් කිව්වම තේරෙන්නෙ නැත්තෙ මම දන්නෙ නැහැ මට බැහැ ආදරේ කරන්න ඇයි බොරුවට රිද්දගන්න හදන්නෙ" "ආදරේ නොකලට කමක් නැහැ මාව විශ්වාස කරල එකම එක අවස්තාවක් දෙන්න මට පුලුවන් එතකන් අපි දෙන්නටම ඇතිවෙන්න ආදරේ කරන්න " 🌼🖤