දහඅටවෙනි කොටස

78 10 2
                                    

"මොකක්ද මෙච්චර වෙලා කරන්නෙ බලන්න වෙලාව අරුන් ප්‍රැක්ටිස් ඉවරක...."

"අහ් මේ ම්.. මට අමතක උනානෙ කියන්න අද මං නිවාඩුවක් දැම්ම හෙට මෙලී යනවනෙ ඉ...."

"ම්ම්... මං යනවා "

ඊයෙ රෑ තරහත් නිසා හිතත් රිද්දන්  එයාගෙ කාමරේ ට නිදාගන්න ගියපු විනුද් නිසා මං තව හිත රිද්දන් තිබුනා වෙද්දි දැකපු හීනෙත් එක්ක මං තියපු බෙරිහන් දීල්ල නිසා බයවෙලාදෝ මාව තුරුල් කරන් කරපු විකාර ගොඩකටත් පස්සෙ විනුද් ආපහු මගේ කාමරේටම නිදාගන්න ආවත් මං කොච්චර කියලත් ඇදට එන්න කියල නෑහුනා වගේ බිමට මෙට්ටෙත් දාන් සුපුරුදු විදිහටම නිදාගත්ත උනට්ග් පාන්දරක් වෙනකන්ම මට වගේම විනුද්ගෙවත් නින්ද ඇවිත් නොතිබුන බව එහෙට මෙහෙට හැරෙන සද්දෙත් එක්ක තේරුනා උනත් පොඩි හරි සැනසිමක් බලාපොරොත්තුවෙන් ලොකු හුස්මක් පහල දාල මං ඇස් පියාගත්තා...

උදේ එලාර්ම් එක වැදුනෙ නැති වෙද්දි මං ඇහැරිලා තිබ්බෙ හතටත් ලං වෙලා වෙද්දි මං ටක් ගාල තාමත් නිදාගෙන උන්න විනුද්ව ඇහැරුවා.... එයාටත් නින්ද ගිහින් තිබුනා පාන්දර නින්ද යන්නැත්තෙ සමහර විට ...

ඈලි මැලි කඩ කඩ හිටපු කොල්ලට වෙලාව කියනවත් එක්කම කලබලෙන් වගේ කාමරේට දිව්වෙ උදේ ප්‍රැක්ටිස් එකටත් පරක්කුයි කියල මතක් වෙලා වෙන්නැති..

මාත් ඉතින් කොල්ලගෙ බෙඩ් ශීට් එහෙමත් නවල කොට්ටත් එක්ක ඇදේ මගේ ඒවත් එක්කම තියල මගේ ඇදත්  ගසල පිලිවෙලට හදල වොශ් එකක් දාගෙන කාමරේට ඇවිත් ඇදුමක් තෝරන ටිකට කාමරේට කඩාගෙන බිදගෙන ආවෙ මෙලී...

කොච්චර කිව්වත් රෙද්දක් අදිද්දි එන්නෙපා කාමරේකට එද්දි තට්ටු කරල වරෙන් කියල මේකිගෙ තියෙන කොලු කමටද මං දන්නෑ ඔහේ එනවා... හැබැයි වැරදිලාවත් මගේ දිහා කෙලින් නම් බලන්නෙ නෑ හැබැයි ...ඉතින් ඇවිල්ල ඇදෙන් වාඩි වෙලා මෙතන මං නෑ වගේ පෝන් එක ඔබද්දි ඒත් එක්කම ඉස්කෝලෙ යන්න පරක්කුයු කියාගෙන කාමරේට ආවෙ විනුද් වෙද්දි ඊයෙතරහ මරහ අමතක වෙලාදෝ මාත් එක්කම ඉස්කෝලෙ යන්නත් ඉදල වෙද්දි අද යන්නෙ නැති වග කලින් නොකිව්ව එකට මට දුක හිතුනා වෙද්දි.... ඊටත් වඩා කෑ ගහන් ආපු කොල්ල කියවන් ආපු එක නතර කලේ ඇදේ ඉදපු මෙලී දිහාත් ටවල් එක විතරක් ඉනට ඇදන් ඉනට අත්දෙකත් ගහන් මෙලීට බනින්න ඒකිගෙ දිහාට හැරුනු මගේ උඩ ඉදන් පහලටත් බ්ලන ගමන් වෙද්දි අද නොයන වග කියල හේතු කියන්න ගියත් කියන්න ගියපු එක සම්පූර්ණ කරනකන්වත් නොඉද මගේ මූන දිහාවත් නොබලා ඇහෙන නෑහෙන ගානට මං යනව කියල යන්න ගියා වෙද්දි ඒ දිහා බලාගෙන හුස්මක් පහල දාපු මං ආපු මෙලී දිහාට හැරුනා...

No more | Ongoing Where stories live. Discover now