විසි එක්වෙනි කොටස

101 13 5
                                    

"ක්හ්ම්... කැහ්...ක්හ්ම්"

"......."

"කැහ්ම්..."

"......"

රෑ කෑමත් කාල මේ නිදාගන්න කියල ආවෙ හෙට උදේ පාන්දර ම විනුද්ලගෙ නැන්දලගෙ දිහා  යන්න තියෙන නිසා...  මෙහේ ඉදන් එහෙට ගොඩක් දුර නිසා වගඅ එහෙට ඉක්මනට කලුවර වැටෙන නිසා උදේ පාන්දරම යනව කිව්ව නිසා ටිකක් වේලාසනින් නිදාගන්න ආවා... උනත් මං ඇදෙන් දිගාවෙලා විනාඩි  විස්සක ට විතර පස්සෙ අඩවන් කරල තිබුන කාමරේ දොරත් හෙමීට ඇරල ඒක ලොක් කරන සද්දෙ ත් ඇහෙද්දි ආවෙ කවුද කියල කාටත් කලින් ඉස්සර උන පර්ෆියුම් එකක් කියල තියෙද්දි ....ලයිට් එක වෙනුවට ටේබල් ලෑම්ප් එක ව
ඔන් වෙනවත් ඇහුනා වෙද්දි මං දිගාවෙලා ඇස් පියන් නිදි වගේම හිටියා....

ආපු කෙනා ඇද උඩින් වාඩි වෙනව මෙට්ටෙ තද වෙනවත් එක්ක දැනුන වෙද්දි මං ඇස් පියාගෙනම හිටියා....උනත් මුගේ තියෙන බලු ඉව නිසාදෝ හෙමින් හෙමින් නැවති නැවති උගුර පාදනව .... හහ් මං ඒත් නිදි වගේම හිටියා....

"මොකක්ද අනේ"

"....."

"දැන් පොරොන්දු කඩනවද එතකොට "

"......"

ගොරෝසුමත් නැති ඒත් ගැබුරු කටහඩක් හුරතල් වෙලා තියෙද්දි කතා කරන විදිහට ලෝභ හිතුනත් එයා අහන දේ හොදට ම තේරුනත් මෙතන ඊට වඩා දෙයක් තියෙයි කියල තේරෙද්දි.. මේ පැටලෙන්න හදන්නෙ බොරුවක නේද කියල හිතුනා....

ඇත්ත සමහර විට එයා ආදරේ කලා හෝ නැතා එයා මං වෙනුවෙන් මං නොදැනුවත්ව වගේ ම මෙහේ ආවට පස්සෙ මං දැනුවත්වම කොච්චර නම් දේවල් කරල තියෙය්ද... ඒත් මං... මං මොනවද එයා වෙනුවෙන් කලේ....

හැමතිස්සෙම ඒ කොල්ලගෙ හිත රිද්දුව ඇරෙන්න අකමැති කියල දැන දැනත් සහෙල් ගැන උනත්...මං එයා කියන දේවල් අහන්න නොගිය විදිහ ඒ තියෙද්දිත් වෙන ලමයෙක් එක්ක ඉන්න හැමවෙලේම ඉස්කෝලෙ දි උනත් ගෙදරදි උනත් මං ලගට එන්න බොරු හේතු ගොඩක් තිබුනා... විශේශයෙන්ම සහෙල් ලගදි...

ඒත් ඇත්තටම මට කරන්න දෙයක් තිබුනද කියල මට විශ්වාසයකුත් නෑ.... ඒ දෙන්න අතර මොනව තිබුනත් කොහොමද මගෙන් ඉගෙන ගන්න ලමයෙක් ව ඈත් කරන්නෙ....

No more | Ongoing Where stories live. Discover now