Następnie pojawili się jego koledzy ...
Przywitał się z każdym piątką, dalej obejmując mnie jedną ręką w talii. Nie powiem, było mi przyjemnie, ale to bardzo przypominało mi o Luhanie. Następnie zaczął mi ich przedstawiać od lewej do prawej.
-Jessica to jest Baekhyun, Jimin, Jungkook i Changjo. Chłopaki to jest Jessica.
Wszyscy uśmiechnęła się do mnie a dwóch ostatnich mnie przytulili. Fajnie się czułam w ich towarzystwie, nikt nie plotkował, nie gadali o nowych kosmetykach, gadali o ...wszystkim. Ale co chwila pytali się mnie o coś np. " ile masz lat? " , " masz chłopaka? " , " masz jakieś zwierzątko domowe? " ," masz chłopaka? " ," jesteś tolerancyjna? " ," masz chłopaka? " itd. Nie muszę chyba mówić że pytanie 2,4 i 6 pojawiało się najczęściej.
Gdy Baekhyun i Jimin byli głodni poszliśmy do KFC. Gdy chłopcy zaczęli zajadać się kurczakiem, ja dostałam smsa. Od Sugi ...Od:Sugaaa
Do : Ja
Uważaj na Changjo.Od : Ja
Do : Sugaaa
Dlaczego?Od : Sugaaa
Do : Ja
Bo on jest ... dziwnyOd : Ja
Do : Sugaaa
W jakim sensie?Od : Sugaaa
Do : Ja
Po prostu na niego uważaj.O co mu chodzi? Spojrzałam na niego pytająco. On miał tylko bardzo poważną minę, ale nagle przyjaźnie się uśmiechnął. Odwzajemniłam uśmiech.
-Ej, Jessica podasz mi swój numer? - zapytał Baekhyun
-I mi też! - krzyknęła reszta jednocześnie.
-Tak- powiedziałam i zaśmiałam się. Oni także podali mi swoje numery. Wszyscy zapisali się w moich kontaktach z serduszkiem. Ooo to słodkie.
Gdy zjedli ( ja, Suga i Jungkook nie jedliśmy) poszliśmy do ich " ulubionego" miejsca, ale że nie przewidzieli że o tej porze będzie zamknięte, poszliśmy do parku. Usiedliśmy na ławce ale że Baekhyun nie miał miejsca Suga wziął mnie na kolana. Znowu gadaliśmy o mnie. A mianowicie, dlaczego się tu przeprowadziłam itp. Powiedziałam że już dawno znudziło mi się życie na wsi, a rodzice dopiero teraz zdecydowali się przeprowadzić, no i ja jako że bardzo nie lubię wsi, od razu zaczęłam szukać jakiegoś mieszkania w Seoul'u. Jak znalazłam rodzice zadzwonili do ludzi którzy mieszkali tam wcześniej, wynegocjowali mniejszą cenę, i się przeprowadziliśmy. Ich reakcja była zabójcza! " To ty mieszkałaś na wsi? Ale fajnie! " nie ogarniam ich ...
Jeszcze pytali mnie coś na temat wsi, jak się tam mieszka itp.
Gdy już nie było o czym gadać, wymyślili inny temat. Imprezy. Pytali czy na nie chodzę, czy je lubię, kiedy mam urodziny ( i znowu to "itp") itp.
Dalej rozmowa zeszła na to co mnie interesuje, jak się uczę i czy lubie chodzić do szkoły. Powiedziałam im wszystko. Doszłam do wniosku że oni już wiedzą o mnie bardzo dużo a ja o nich nic.
-Ej to nie fair, wy wiecie o mnie wszystko, a ja o was nic.
-No dobra- powiedział Changjo- interesuje się kryminałami. Wiem wszystko co związane z nimi. Nie lubię chodzić do szkoły. Co do uczenia się ... słabo mi idzie. Urodziny mam ( zmyslona data ) 2 kwietnia.Teraz Baekhyun
-interesuje się tańcem, nawet dobrze mi to wychodzi, bo kiedy miałem 6 lat mama zapisała mnie na lekcje tańca hip hop owego. Lubię też grać na gitarze akustycznej. Lubię chodzić do szkoły, i nawet dobrze mi idzie. Urodziny mam ( też zmyślona data ) 3 maja.Teraz Jungkook
-Lubie rapować i śpiewać. Interesuje się siatkowką. Co do szkoły, nie lubię jej i tak średnio się uczę. Urodziny mam ( wszyscy mają zmyślone daty urodzin ) 4 czerwca.Teraz Jimin
-Ja interesuje się koszykowką. Lubię tańczyć w tym samym stylu co Baekhyun. Nie za dobrze się uczę i nie lubię szkoły. Urodziny mam 8 lipca.Nastała cisza. Nagle zapytałam
-Suga a ty nie masz mi czegoś do powiedzenia?
-Raczej nie ...
Przewróciłam oczami. Nagle zrobiło mi się zimno. Spojrzałam na telefon, która godzina. Jest 22:37. Za niedługo będę musiała iść.
Zaczęłam się trząść, na co Suga mnie przytulił. Nagle dostałam smsa od mamy " Wracaj już do domu".
-Wiecie co, ja już idę do domu.
-Odprowadzimy cię. - powiedział Jimin. Jak powiedzieli tak zrobili. Po 20 minutach byliśmy juz w domu. Mama trochę się zdziwiła jak zobaczyła 5 bardzo wysokich chłopaków. Najpierw zaprosiła ich do środka, ale powiedzieli że nie chcą przeszkadzać poszli sobie. I zaczęły się pytania
-Kto to był? - mamo jakbyś nie wiedziała ...
-Moi koledzy.
-Jak ich poznałaś? Do tej pory wiedziałam o jednym. O tym Sudze.
-No bo dzisiaj rano Suga wysłał mi smsa czy mogłabym się z nim dzisiaj spotkać, bo ktoś chce mnie poznać. Okazało się że to oni.
-Cały czas siedziałaś z 5 chłopakami, tylko?
-A mialobyć ich więcej?
-Nie, myślałam o jakichś dziewczynach.
-Mamo, dziewczyny zazwyczaj tylko plotkują i gadają o ciuchach i kosmetykach, a z nimi mogłam pogadać o wszystkim, mogłam im się wyżalić, a oni mnie wysłuchali, nie byli dociekliwi. - powiedziałam. Nie powiem jej przecież że cały czas się o coś pytali ...
-Powiedziałaś im o ... nim?- zapytała
-Nie, niektórych rzeczy nie muszą wiedzieć.
-No dobrze, jadłaś coś? - kiwnełam głową na tak, nie byłam głodna- to dobrze teraz idź spać, pewnie jesteś zmęczona. - uśmiechnęła się u poszła do swojej sypialni. Dzisiaj szybko zasnęłam.Witam w kolejnym rozdziale "Chcę Cię zrozumieć " dzisiaj Jessica poznała 4 wysokich i przystojnych chłopaków, co będzie dalej? Przekonacie się czytając kolejne rozdziały.
Pamiętaj! Kom + vote = więcej, lepszych, dłuższych, ciekawszych rozdziałów o losach Jessici.
Trzymajcie się! Czeeeść.P.S.
W medii są chłopaki! Od lewej: Jimin, Jungkook, Changjo i Baekhyun :)
CZYTASZ
Chcę Cię zrozumieć
Fiksi PenggemarHejj! Mam nadzieje że się spodoba :3 Historia 15 letniej Jessici (okładka) opowiada o miłości i szczęściu a także o zazdrości i nienawiści. Wszystkie postacie to są gwiazdy k-pop'u jednak dane są pozmieniane na rzecz opowiadania.