الفصل الثلاثون......
في منزل اسيل في تمام السابعه والنصف صباحا كانت اسيل غارقه في النوم بينما تكون غرفتها ف اسوء حاله من ما فيها من مكياج و صنادل وفساتين ملقاه على الارض واكبرهم الفستان الذي يوجد على جانب سريرها.......
ليا داخله الغفه بسعاده : اصحي يا سوسو بقا يوه ايه الزهق دا الوقت اتأخر انهارده فرحك يا هبله .....
اسيل واضعه المخده على وجهها : عشر دقايق بس يا لولو ....
ليا ساحبه الغطاء والوساده من فوقها : لا عشره ولا خمسه ولاعشرين قومي يا اما هنادي على ماما ....
لميا داخله الغرفه : ايه يا ولاد صوتكوا عالي ليه كدا ....
ليا محدثه امها : شوفي يا ماما بنتك الساعه داخله على 8 وهي لسه نايمه دا منظر واحده فرحها انهارده ....
اسيل برجاء لامها : يا ماما خليها تبعد عني انا قولت عشر دقايق بس .....
لميا ساحبه ليا من فوق السرير : يعني هي معادها عند الكوافير 10 انتي بتقوميها 7 وشويه ....لتكمل كلامه الى اسيل : نامي انتي يا سوسو وانا هصحيكي 9 ....
اسيل ساحبه الغطاء من على الارض : ربنا يخليكي ليا يا احلى ام في العالم كله ......
لميا وهي تسحب ليا من اذنها : وانتي بقا تعالي ساعديني نعبي الشوكلاتات والحلويات يلا.....
ليا بألم : اي اي اي حاضر جايه اهو .....
في منزل امجد وفي نفس التوقيت كانت ايلن هي رئيسه الخدم على جميع من يعملن في الفيلا من ليله امس واصبحت بغايه الجمال و الاناقة واصبحت جاهزه لاستقبال العروس الجديده .......
إسماعيل داخلا الفيلا بسعاده : صباح الخير يا ايلن ....
ايل بسعاده : صباح الخير يا سيدي ....
إسماعيل بفرح وسعاده: عارفه ايه اكتر حاجه مفرحاني انهارده ....
ايلن بضحكه جانبيه : اجل سيدي ان سيدي امجد سيتزوج اليوم من سيدتي اسيل....
إسماعيل بفرحه : لا مش كدا و بس انا كمان هعرف اظبط مع البت زينه صحبتها وان شاء الله هتبقى من نصيبي ....
ايلن بسعاده : حسنا سيدي ليديمها الله عليك فرحه ....
إسماعيل بإستغراب: اه صح انا مش شايف امجد هو فين ....
ايلن بهدوء : لم يستفيق سيدي بعد مازال في غرفته .....
إسماعيل بخضه : نعم لسه نايم بتاع ايه بقا ان شاء لله انا طالعه ....
صعد إسماعيل الدرج متجها صوب غرفه امجد وحالما وصل امام بابا الغرفه فقد جهز نغسه قبل الدخول.....
إسماعيل داخلا الغرفه ببهجه : يا عريس يا عريس يا عريس .....
امجد ملقيا عليه الوساده : عريس في عنيك يا بني ادآم في حد يصحي حد كدا ....
أنت تقرأ
لم اقصد حبها ❤
Romanceالمقدمه....... امجد بطل القصه:امجد نقيب بالشرطة يعيش بمفرده بعد أن ترك أبويه لديه شعر اسود كثيف عينيه من اللون البندقي المأله اللون البني يمتلك جسد رياضي ذو عضلات ضخمه لانه دائماً ما يلعب الرياضه ليفني عن همه عريض المنكبيين طويل القامه آسيل بطله ال...