Kochani ❤️
Przed Wami komedia romantyczna – Zemsta latorośli. Start 6.09. Abyście się nie czuli, że dostaniecie kota w worku, zapraszam do krótkiego opisu i wyrwanych z kontekstu scen (są z początkowych rozdziałów) 😉
Opis: Megan i Asher postanawiają się pobrać. Nie, nie ma w tym ciąży ani miłości. Asher jest lekkoduchem i musi udowodnić ojcu, że się zmienił. Megan jest pragmatyczką, ale w oczach swego ojca jest niewystarczająca, aby otrzymać od niego firmę. Ślub ma im pomóc. Ash ma dostać firmę, Megan nią zarządzać.
Sceny wyrwane z kontekstu
🎶🎶🎶
Otworzyłem, a po chwili wytrzeszczyłem je przestraszony i zrobiłem minę, jakbym zobaczył gówno. Mężczyzna w zielonym uniformie z długimi, kobiecymi włosami, pomalowanymi ustami i doklejonymi rzęsami.
– No, co?! – mruknął normalnym, czyli męskim głosem. – Ubrudziłem się?
🎶🎶🎶
– Nie widziałem samego wypadku, my chyba... my uderzyliśmy w auto?
– Nie, w jelonka – parsknął rozweselony i zapisał. – Oczywiście, że w auto! – zakpił. – Ale nic wielkiego się nie stało, spokojnie. – Machnął ręką. – Wprawdzie przyrodzenie ci nie odrośnie... – zacmokał, mocno się zastanawiając.
– Co? – wrzasnąłem, po chwili zanurkowałem dłonią pod kołdrę. Kiełbaska, dwa jajka, wszystko na swoim miejscu.
– Szybka reakcja na bodźce – wymamrotał lekarz, nanosząc informację w notatce, po czym spojrzała na mnie poważnie.
🎶🎶🎶
– Mam się ożenić? – pisnąłem zaskoczony.
– A masz godną kandydatkę? – zakpił z mojego pytania.
Nie, ojcze, tak na poczekaniu to niekoniecznie, ale przejrzę telefon.
– I nie pytam o te panienki, które opuszczają o świcie posiadłość w Elvercie – zaszydził.
A dlaczego nie? Dziewczyny jak każde inne, po skończonym pieprzeniu wracają do siebie, czego się czepiasz?
– Godną kandydatkę – powtórzył dobitnie.
A, nie, to sorry, nie mam.
🎶🎶🎶
– Gratuluję decyzji, ojcze – odezwałam się chłodno, kiedy pozostaliśmy sami.
– Wyczuwam smutek w twoim głosie – szepnął i nachylił się w moim kierunku.
– Raczej zawód, że nie miałeś śmiałości uprzedzić mnie o zmianie planów – odparłam równie chłodno, co poprzednio.
🎶🎶🎶
– ...Dzięki mnie poszerzyliśmy wiedzę odnośnie „inteligentne domu", zaprojektowałam system adaptacji urządzeń mobilnych, wdrożyłam go i przeniosłam na realne zyski...
– Ale jesteś kobietą! – uniósł nieznacznie głos i pokręcił głową. – Meggie...
– Megan – poprawiłam go szybko i zabrałam ręce. – Nie musisz zdrabniać mojego imienia, aby sprawić mi radość. Dla mnie radością było uznanie w twoich oczach, kiedy Evans Interior Finishing okazała się firmą przodującą w innowacyjności.
– Jestem z ciebie niebywale dumny, córeczko – szepnął zasmuconym głosem.
– Ale nie mam dyndającej kiełbaski między nogami, co znacząco obniża mój zasób kompetencji – sprostowałam chłodno i spojrzałam na ojca z pobłażaniem.
CZYTASZ
Zemsta latorośli
UmorDrogi czytelniku, przed Tobą komedia romantyczna o mało odkrywczej fabule. Motywem przewodnim jest ustawione małżeństwo. Ale... hola, hola! To nie sprężyna tatusiów, co się dogadali, kiedy ich dzieci były małe. Tym razem to młodzi wpadli na pomysł...