⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Yeni tanıştıkları avukat sayesinde herkes bir sonraki gün yaşanacak mahkeme için hazırdı.
Rakipleri ne kadar güçlü olursa olsun hala adaletin varlığına inanan Felix ayaklarının üzerinde, dimdik bir şekilde mahkemeye çıktı.
Jisung, Minho, Chan, Hyunjin, Seungmin... Hepsi arkasındaydı. Hatta birkaç aydır tanıdığı Yeji bile onu yalnız bırakmamıştı.
Önce Felix içeri geçip davacı kısmına oturdu. Ardından sanıklar arkadaki tribünü andıran sandalyelere yayıldılar.
Birkaç dakika sonra sonunda aranan yüz, Kim ailesinin babası içeri girdi.
Sert ve öfkeli bir bakışla Felix'e baktıktan sonra arkadakileri süzdü.
Öz oğlunu orada gördüğünde daha yerine geçmeden öfkeyle dolup taşarak o yöne atıldı ama müşavir onu hızlı bir şekilde kolundan yakaladı.
Adam bağırdı. "Sen benim oğlumsun lan! Ne işin var orada!"
Felix ise hemen yanındaki avukata, Chan'a dönerek gülümsedi. Adamın öfke kontrolünün olmaması ve mahkemede böyle bir şey yapması onların hanesine daha mahkeme başlamadan bir artı puan yazmıştı.
Çünkü hakim çoktan karşıdaki büste çıkmış, yaşanan olaylara şahit olmuştu.
Kayınvalide ve o tarafın da avukatının salona girmesi üzerine sonunda herkes hazırdı.
Hakimin tokmağı vurmasıyla bir anda herkes o tarafa döndü. Hakim sakin bir sesle önündeki dosyayı okudu. "Davalı, Kim Baek-Dohn. Davacı, Lee Felix Yongbok. Dava; bebek Kim Kang-Jun'un velayeti. Suçlama, henüz süt kuzusu olan bir bebeğin zorla babasından alı konulması."
Dohn'un kafasından çıkan alevleri hepsi görebiliyordu.
Hakim ona doğru döndü. "Bay Kim, suçlamalar doğru mu?"
"Değil efendim." Dohn konuşmadan avukatı ayağa kalkarak söze girdi. "Geçen gece bizzat kendi ayaklarıyla gelerek Jun'u tarafımızdan almak isteyen bay Lee'ydi."
Hakim bu sefer Felix'e döndü. "Doğru mu bay Lee?"
Felix de bu soruya cevap vermeden Chan'a döndüğünde Chan saygıyla ayağa kalktı. "Hayır efendim, karşı tarafın suçlamaları tamamen asılsız. Müvekkilimin o eve gidiş sebebi bebek Jun'un velayetini kendi üzerine almak istemesi ve bu yüzden aile ile ortak bir konuşma yapılmasının sağlanmasıydı."
"Aile hemfikir olmadı mı?" Diye sordu hakim.
Chan yine aynı sakinlikle yanıtladı. "Maalesef efendim. Üzerine fiziksel şiddet uygulayarak bebeği babasından alıkoydular."
Hakim Dohn'un avukatına döndü. "Doğru mu?"
"Hayır efendim. Yanlış değil, ama eksik. Bay Lee'nin velayeti istemesinin sebebi, yeniden evlenecek olması."
Bir anda mahkeme salonu buz kesti.
Felix titreyen gözlerle Chan'a bakarken Chan ona doğru gülümsedi, sabırla hakimin ona söz vermesini bekledi. Oldukça profesyoneldi.
Hakim ona döndüğünde yine kendinden emin bir şekilde konuştu. "Herkes gibi bay Lee de bekâr birisi olarak önüne bakabilmeli, değil mi efendim?"
"Ama bizim kanımızı taşıyor!" Dohn öfkesine yenik düşüp sesini yükselttiğinde hakimin tokmağı bir kere daha masaya sert bir şekilde indi.
Söz hakkı Chan'da olduğundan Chan devam etti. "Bebek Jun, Kim ailesine ait olduğu kadar bay Lee'nin de bebeği. Bebeğin babası, Kim Hanseul'un vefatı üzerine zaten bebek Bay Lee'ye verilmiş, aile ile ilişkisi kesilmişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfiction"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024