⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin ve Felix'in aşkı yavaş yavaş büyüyordu.
Ve Jun, Hyunjin'e öylesine alışmıştı ki, onu gördüğünde gözleri ışıkla parlıyor, çıkarttığı bebek sesleri bir anda neşeyle doluyordu.
Hyunjin de, Felix de bu ilerlemeden memnundu. Peri masalı gibi geçen bir zamandan nasıl memnun olmazlardı ki?
Bir ayı aşan süre boyunca saklasalar da, artık Yeji'ye söylemeye karar vermişlerdi. O cumartesi günü hazırlandılar, pastaneye doğru yola koyuldular.
♡
Yeji abisinin ve yakın arkadaşının beraber pastaneden girişini izlerken yüzünde bir gülümseme vardı.
Ama onları kuru bir hoşgeldinizle geçiştirip doğrudan biricik Jun'a yöneldi, onu kucağına aldı. "Of nasıl da hızlı büyüyorlar ağlayacağım şimdi."
Hyunjin Yeji'nin duygusallığına anlam verememişti. Felix gülerek Hyunjin'e baktı. "Haftaya Eun bir yaşına giriyor ya, o yüzden bu ara biraz duygusal."
Yeji ise abisine bakarak gözlerini devirdi. "Ne kadar iyi bir dayısın."
Hyunjin ensesini kaşıyarak güldü. "Onu mutlaka görmeye geleceğim."
"İyi edersin."
Yeji istifini bozmadı, Jun'la oynamaya devam etti.
Ama garip kız, jeton sonradan düştü tabi kafasına. Çatık kaşlarla bir abisine, bir de Felix'e baktı. "Siz neden beraber geldiniz ayol? Girişte falan mı karşılaştınız?"
Felix ve Hyunjin tam bir masaya oturmak için hazırlanıyorlardı.
Hyunjin otururken Felix yönünü değiştirdi, Yeji'den Jun'u aldı. "Jun'u oyun alanına bırakayım da hadi beraber kahvaltı yapalım."
Yeji Felix'e şöyle bir baktı. "Siz bir şey saklıyorsunuz."
"Ballı pankeklerini çok özledim sevgili kardeşim." Diyerek araya girdi Hyunjin kardeşinin dikkatini dağıtmak isteyerek.
Yeji gözlerini devirdi, hızlıca gidip masaya oturdu. "Ne yaptın çocuğa dökül."
"Bir şey yapmadım ya." Derken Hyunjin göz teması kurmuyordu.
Felix hızlıca Jun'u Jeongin'e bırakmış, Hwang kardeşlerin yanına geri dönmüştü.
Döndüğünde Yeji Hyunjin'i sıkıştırıyor, Hyunjin ise cevap vermiyordu.
Döndüğünü gördüğünde Yeji Felix'i bileğinden tutup resmen sürükleyerek masaya, abisinin yanına oturttu. "10 saniyeniz var." Dedi sert bir tavırla. "Anlatın artık."
Hyunjin kararından pişmanlık duyarak oturduğu yerde huzursuzca kıpırdanırken Felix gülümseyerek Yeji'ye baktı. "Önce sakin olup otursan mı birazcık? Anlatacağız sana, bu yüzden geldik."
Yeji kollarını göğsünde kenetledi. Ama sonunda pes ederek karşılarına oturdu. "Tamam sakinim anlatın şimdi."
Felix güldü, Hyunjin'e kaçamak bir bakış attıktan sonra yeniden Yeji'ye döndü. "Pekala Yeji... Biz abinle bir süredir görüşüyoruz."
"Ee, tanıştığından beri benimle de görüşüyorsun."
Hyunjin gözlerini devirirken Felix güldü. "Hayır hayır, öyle değil. Yani... Romantik anlamda."
"Nasıl romantik anlamda?"
Sonunda sabrı taşmış Hyunjin araya girdi. "Sevgiliyiz işte salak kardeşim, neyini anlamıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfiction"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024