13. Bölüm: Hyunjin'in ondan hoşlanması

1.2K 223 297
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Gece yarısına doğru Felix hazırladığı atıştırmalıklarla karnını doyurmuş, ardından üstünü çıkartıp Jun'u emzirmek için koltuğa kurulmuştu.

Buraya ilk taşındığında yeni tanıştığı insanlarla bazı sorunlar yaşasa da, bir süredir sorun yaşamıyordu.

Aksine, alışmaya ve bu durum hoşuna gitmeye başlamıştı.

Mesela Yeji, tesadüfen tanıştıkları ilk günden beri ona çok iyi davranmıştı.

Ya da Hyunjin, ne zaman Felix'in başı sıkışsa ona bir şekilde yardım etmişti.

Peki, acınacak bir durumda olduğunu söyledikleri zamanı hala unutmuş değildi ama yavaş yavaş... Anlıyordu niyetlerinin kötü olmadığını.

Derin düşüncelerine dalmıştı ki çalan kapının sesiyle kendisine geldi.

Jun kucağında uyuklamaya başlamıştı ama henüz derin uykusuna dalmadan hareket ettirirse uyanır ve huysuzlanırdı.

Bu yüzden oturduğu yerde dikleşip kapıya doğru döndü. "Kim o?"

"Benim." Dedi kapının arkasındaki ses. "Hyunjin. Müsait değil misin?"

"Şey, çok acil değilse..."

"Aslında biraz acil."

Felix derin bir nefes aldı ve olduğu duruma şöyle bir baktı.

Ardından yeniden kapıya doğru döndü. "Şifre 2024."

Elektronik anahtara şifrenin girilirken çıkarttığı dört "bip" sesinin hemen ardından kapı açıldı, Hyunjin içeri girdi.

Kapı kapandığında ikisi de kısa bir anlığına birbirine bakmış, ardından bakışlarını kaçırmıştı.

Felix üstsüz bir şekilde bebeğini emziriyordu.

Hyunjin ise üstü başı köpük içinde, belindeki havluyla girişte dikiliyordu.

Gergin bir tavırla ensesini kaşıdıktan sonra söze girdi. "Şey, kombim bozuldu da... Böyle kaldım. Mümkünse banyonu kullanabilir miyim?"

"Tabi." Dedi Felix.

Hyunjin teşekkür ederek banyoya girerken yüzünde garip bir gülümseme vardı Felix'in.

Kaçamak da olsa attığı bakışla Hyunjin'in vücudunu görmüştü.

Üstünü hep kıyafetlerle örttüğü omuzlarının bu kadar geniş, karnının bu kadar kaslı olduğunu bilmiyordu.

Baskın bir alfadan başka bir şey beklenmezdi gerçi ama gözle görmek farklıydı işte.

Jun'a baktı, hafifçe fısıldadı. "Bak, o da benden yardım istiyor. Acaba beni böyle gördüğü için o da etkilenmiş midir, yoksa tek enayi ben mi-"

Bir anda duraksadı, kapıya doğru baktı. "Neler diyorsun sen salak, ne etkilenmesi..." Diye fısıldadı kendi kendine.

Ardından acınası haline güldü, sessizlik içinde oturmaya devam etti.

Hyunjin çıktığında Felix hala bıraktığı yerdeydi.

Hyunjin de içeri girdiğiyle hemen hemen aynı halde çıkmıştı.

Belinde yalnızca sarılı bir havlu vardı. Köpükler yoktu. Gövdesinden damlayan su damlaları zaten Yunan tanrısını kıskandıracak kadar güzel olan vücudunu daha güzel, daha ateşli bir hale getiriyordu.

Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin