⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin, yatak odasının kapısı açtığında gördüğü manzara karşısında kaşlarını çattı. "Felix?"
"Yaklaşma sakın bana, bibloyu saplarım bak."
Kızgınlıktan kıpkırmızı olmuş ve zar zor ayakta duran Felix aslında epey komikti, Hyunjin gülmemek için kendisini zor tutuyordu.
Yine de soğukkanlılığını korumayı başardı. "Yardım etmeye geldim."
"Senden yardım falan isteyen yok, geri gidebilirsin!"
"Acı içinde saatlerce kıvranmak mı istiyorsun?"
"Evet!"
"Saçmalama Felix, bırak yardım edeyim işte."
"En son yardım ettiğinde olanları gördük. Uzak dur benden, git hadi."
"Bebeğin ortalıkta rezil olurken-"
"Sus."
Hyunjin çoktan Felix'in üzerine doğru adımlamaya başlamıştı. "Hastalandığında, başınıza bir iş geldiğinde arayacak sahiden kimsen yok Felix. Ona rağmen neden yardımlarımı-"
"Sus dedim! Yalnız değilim ben!"
"Hı-hm, biliyorum."
Hyunjin'in alaylı ses tonuyla söyledikleri, neredeyse Felix'in gözlerini doldurur nitelikteydi.
Ama Hyunjin durmadı, omeganın üzerine adımlayarak iğneleyici cümlelerine devam etti. "Bazen sana acıyıp acımamak konusunda kararsız kalıyorum."
"Acınacak birisi değilim ben!"
"Aslına bakılırsa... Öylesin."
"Bir bakıcı tutacak kadar param var! Bakıcı tutabilirim sadece insanlara güvenmiyorum, senin gibiler yüzünden!"
"Sana hiç zarar vermedim Felix. Acımak kelimesini de işine geldiği gibi yorumladığı için canın yandı."
"Asıl acınacak sensin!"
"Bak hala aynı şeyi söylüyorsun. Birazcık acımak... Kimseyi incitmez."
Hyunjin son sözünü söylediğinde, Felix'in sırtı tamamen duvara yaslanmıştı ve Hyunjin neredeyse onun bir nefes uzağındaydı.
Felix kaşlarını çattı. Kendi kızgınlığı, Hyunjin'den yayılmaya başlamış sert feromonlarla iyice tetiklenirken hala ayaklarının üzerinde durmaya çalışıyordu.
Yine de toparlandı. "Asıl acınacak birisi varsa o da sensin."
Hyunjin sırıttı. "Haklısın Felix, çok acınacak haldeyim. Bana acımak ister misin?"
"Acırım. Çünkü aldatıldığını bile bilmemen çok acınası!"
"Eh-?"
Hyunjin duyduğuna epey şaşırmıştı. Önce güldü, ama ardından hemen toparlandı. "Aldatılıyor muymuşum? Emin misin Felix, bir yanlışlık olmasın?"
"Eminim! Jeongin gizli gizli bir adamla pastane tuvaletlerinde falan bir şeyler yapıyor işte."
Hyunjin hala gülmemek için kendisini zorluyordu. "Hm, neler yapıyormuş mesela?"
"Ayıplı şeyler."
"Hm... Pekala, öyleyse biz de ayıplı şeyler yapalım ve Jeongin'le ödeşmiş olalım."
Felix Hyunjin'in göğüslerine sertçe vurdu. Daha doğrusu vurmaya çalıştı ama Hyunjin kıpırdamamıştı bile.
"Ne yüzsüz adamsın sen! Sevgilin aldatıyor diyorum, hala benimle ayıplı şeyler yapmayı düşünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024