⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Felix, dün gece ciddi ciddi Hyunjin'le oturup film izlemişti.
Hiç gerçekmiş gibi gelmiyordu. Birkaç ay önce taşındığı yeni dairesinde neler yaşamıştı öyle hızlıca. Başına çok olay gelmiş, yeni insanlarla tanışmıştı.
En garibiyse, başta hoşlandığı, sonrasında nefret ettiği kişiyle sahiden sevgili olmuş olmasıydı.
Yanaklarını avuçlarının içine alışını, sözlerini ve dudaklarının içine hafifçe fısıldadıklarını unutamıyordu.
Hyunjin gittikten sonra tüm gece bunları düşünmüştü, sabaha yine aynı hisle gözlerini açmıştı.
Alt kata inmek istiyordu. Hyunjin'in işte olduğunu biliyordu ama içindeki safsalak hissi bastıramıyordu; aşk bu muydu?
İmkansız olduğunu bilse bile peşinden koşmak, en ufak tebessüme göğsünden söküp kalbini vermek miydi...
Kafasındaki sesler durmayınca çaresizce pastaneye gitmeye karar verdi ve önce oğlunu hazırladı, sonra da kendisi hazırlandı.
♡
Yeji Felix'in içeri girdiğini gördüğünde heyecanla sıçradı. "Sonunda gelmişsin! İyi misin, iyileştin mi?"
"Hasta değildim ki." Dedi Felix gülerek.
"Ay burada kimler varmış~" Yeji'nin bir anda dikkati dağıldı, bebek arabasındaki Jun'a doğru eğildi.
Jun da artık Yeji'yi iyice tanıdığından ona doğru kollarını uzatmış, bebek sesleri çıkartmıştı.
Yeji dayanamadı, Jun'u arabasından alarak poğaça yanaklara peş peşe öpücükler vermeye başladı.
Jun öpülürken ağzı yüzü yamuldu, Felix ise bu durumu izlerken kendi kendine güldü.
Ardından kahvaltı masası hazırlandı. Jun Jeongin amcası ile oyun alanında oynarken Yeji ve Felix sohbet ettiler.
♡
Akşam yine Hyunjin geldi. Bu sefer başka planı vardı; bir kutu oyunu alıp gelmişti.
Jun uyuduğunda salondaki masaya kurup oyunlarını oynadılar, keyifli vakit geçirdiler.
Sabah pastane, akşam Hyunjin'le vakit geçirmek derken Felix'in hayatı bir rutine bağlandı.
Sadece rutine değil, aslında ikisinin hayatı da birbirine bağlanıyordu yavaş yavaş.
Hyunjin Felix'i görmeden bir gün geçiremez olmuştu. Felix ise her akşamın gelişini iple çekiyordu. Bir hafta, iki hafta...
Zaman su gibi akıp geçerken ikisi de çok değişmişti aslında.
♡
Bir pazar günü Hyunjin, Felix ve Jun yürüyüşe çıkmış, eve döndüklerinde ise yorulan Jun doğrudan uykuya dalmıştı.
Felix oğlunu yatırdıktan sonra yatak odasının kapısını aralık bırakarak mutfağa, akşam yemeği hazırlayan sevgilisinin yanına gitti. "Ne hazırlıyorsun?" Diye sordu gülümseyerek.
Hyunjin Felix'in geldiğini gördüğünde yaptığı işi bıraktı, ellerini pantolonunun arkasına silerek kuruladı ve Felix'e sarıldı.
Ardından hafifçe boynuna, çenesine öpücükler kondurmaya başladı.
Felix utanarak kıkırdamıştı.
"Jun öğle uykusu da uyumadı." Diye fısıldadı Hyunjin. "Bir süre uyuyacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfiction"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024