17. Bölüm: "Onu hiç sevmedim..."

1K 209 244
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin boğazına oturan yumruyu zor da olsa yutkunmaya çalıştı.

Başından aşağı kaynar sular dökülürken hafifçe geriye doğru çekildi. Felix'in suratına baktığında, onun yaptığı hatanın bile farkında olmadığını anlamıştı.

"Hyunjin..." Diye fısıldadı, oğlanın dudaklarına parmağını götürürken. "Neden çekildin?"

Hyunjin biraz daha geriye çıktı.

Felix'in dudaklarını okşayan parmakları yalnızlıkla havada asılı kalmıştı.

"Demek adımı biliyorsun..." Diye fısıldadı Hyunjin acıyla, Felix duymamıştı.

Felix'in suratı gittikçe düştü.

Eli yavaşça aşağıya indi.

Bir ölüm sessizliği hakimdi odada.

Birkaç dakikanın sonunda Hyunjin Felix'i kollarından çekti. "Çok sarhoşsun, eve gidelim."

"Ha-hayır..." Dedi Felix gözlerini bile yarım açarken. "Devam etmek istiyorum."

"Ben devam etmeni istemiyorum."

"Ama... Halledeceğini söylemiştin. Biraz daha kalalım, lütfen..."

Hyunjin gözlerini yumdu. "Her şeyi halledemem." Ardından sert bir tavırla Felix'i omuzlarından tutarak onunla beraber ayağa kalktı.

Odadan ya da bardan dışarı çıkarken bir tık Felix'i peşinde sürüklüyormuş gibi görünüyordu.

Taksiye bindiklerinde yan yana oturdular, Hyunjin adresi söylediğinde yola koyuldular.

Felix yolda başını Hyunjin'in omzuna yaslamıştı, çünkü kafası yavaş yavaş ağırlaşıyordu ve biricik sevgilisi yanındaydı.

Hyunjin onu itmedi. Ama omzuna bastıran baş ağır olmamasına rağmen sanki onu zemine doğru bastırıyordu. Sakinleşemiyordu.

Yumruklarını sıkmaktan, dişlerini bastırmaktan kendisini alıkoyamıyordu.

Yine de bir şekilde eve varmayı başarmışlardı.

Felix'in neredeyse uyuya kalacak olması işine geldi. Onu doğruca evine çıkarıp yatağına uzandırdıktan sonra öylece bıraktı.

Arkasına dönüp bakmamıştı bile.

Doğruca alt kata, kendi evine indi...

Duvarlar üzerine üzerine geliyordu Hyunjin'in.

Felix'in sesi kafasında yankılanmayı bir türlü bırakmıyordu.

"Öp beni Hanseul..."

Hanseul...

Kafasında tonlarca düşünce vardı şimdi. Ama en kötüsü... Felix hala onu seviyor olabilir miydi?

Ölümü Felix'i hayatına devam etmeye zorlamış olabilirdi, ama Hyunjin bu acıyla nasıl devam edebilirdi?

Salonun ortasında, yere oturdu.

Karnına çektiği bacaklarına sarılıp kafasını kollarının arasına gömdü. Aynı anda hem sonsuza kadar susmak, hem de avazı çıktığı kadar hiç durmadan bağırmak istiyordu.

Nasıl hissettiğini sözcüklere dökmesi zordu ama illa dökecekse, bok gibi hissediyordu.

Asla yapmam dediği şeyleri yapmıştı Felix için. Asla çocuklu bir adamla olmam, asla birisine kör kütük aşık olmam, asla acınacak haldeki birisine elimi uzatmam...

Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin