6. Bölüm: "acıdım"

1.1K 224 234
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix hastanede muayene olurken çok stresliydi. Ama stresinin sebebi kendi hissettiği yorgunluktan değildi.

Bebeğini daha doğru düzgün tanımadığı bir kadına emanet etmişti. Hem iyileşemese ne olacaktı, ne kadar daha ona bakmasını isteyebilirdi ki?

Tek başına idare ettiğini düşünse de, ilk depremde yıkılmış gibi hissediyordu.

Doktorun yazdığı serum hemşireler tarafından damar yoluna yerleştirilirken canı yanmıştı ama bunu düşünmüyordu bile.

Birkaç dakika sonra bedeni yorgunluğa yenik düştü ve uzandığı sedyede gözlerini yumdu.

Biten serumu almaya gelen hemşirenin sesine gözlerini açtı.

Uyuya kaldığını anladığında hızlıca fırladı. "Ne kadar uyudum?" Diye sordu telaşla.

"Yarım saat kadar." Dedi hemşire tebessüm ederek.

Felix tam kalkacakken kadın onu durdurdu. "Yediğiniz serum baş dönmesi yapabilir. On beş dakika bekleyin."

"Sorun değil, doğruca eve gideceğim."

Felix hızlıca kalkmış, toparlanıp hastaneden ayrılmıştı. Taksiye bindiğinde iyice kendisine geliyordu.

Apartmanın önüne geldiğinde koşarak merdivenleri çıktı.

Evin kapısını açık gördüğünde epey tedirgin olmuştu.

Biraz yaklaştığında, Yeji'nin yanında başka birisi daha olduğunu gördü.

Ama bu adam yabancı değildi, bizzat alt katında oturan, yeni dostuydu.

İkisi de ona arkası dönük bir şekilde sohbet ediyorlardı, Jun Yeji'nin kucağındaydı.

Ayakkabılarını sessizce çıkartırken istemeden sohbetlerine kulak misafiri oldu.

"Dün gece sen mi götürdün doktora?" Diye sordu Yeji, Hyunjin'e bakarak.

"Hı-hm."

"Bu kadar düşünceli birisi olduğunu bilmiyordum abiciğim."

Felix duraksadı.

Demek Yeji'nin az önce bahsettiği, burada oturan abisi bizzat Hyunjindi.

"Düşünceli olduğumdan değil." Dedi Hyunjin. "O halde görünce acıdım."

Felix bir anda durdu.

Hyunjin'in sözleri, kafasına bir çekiç gibi inmişti.

"Evet, durumu biraz acınası... Ama çok iyi birisi." Dedi Yeji. "Dedim ya, bir süredir tanışıyorum. Oldukça sevimli."

"Orası öyle." Dedi Hyunjin gülümseyerek.

"Bu halde yaşamak zorunda olması çok üzücü. Ona yardım etmek istiyorum. Acaba maddi durumu iyi mi... Bazen ondan hesap almamak istiyorum ama yanlış anlar diye korkuyorum." Diye cevap verdi Yeji.

"Kocası ölmüş."

"Hı-hm, biliyorum."

"Oğlan da tatlı."

"Jun mu, Felix mi?" Diye sordu Yeji gülerek.

"Jundan bahsediyorum. Felix... Çocuğu falan var, anlarsın ya."

"Eğer öyle olmasaydı sizi hemen yakıştırırdım. Ama haklısın, durumu biraz değişik."

Felix devamını dinlemek isteyip istemediğini bilmiyordu.

Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin