⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Felix elinde buzla salona geri döndüğünde duraksadı. Yüzünde hafif bir şaşkınlık vardı.
Hyunjin sırtını yasladığı koltukta kollarını göğsünde kenetlemiş bir şekilde uyuyakalmış, başı öne doğru düşmüştü.
Hemen ayaklarındaki yastıkta ise Jun mırıldanarak uyuyordu.
Buzu kenara bıraktı, öncelikle Jun'u kucağına aldı.
Bu harekete Hyunjin uyanmış, gözlerini kırpıştırarak Felix'e bakmıştı.
"Sen uyu." Diye fısıldadı Felix. "Ben Jun'u alıp çıkayım."
Hyunjin sessizce gerindi. Ardından babasına sımsıkı sarılmış Jun'a kaçamak bir bakış attı.
Hafifçe bir tebessümle oturduğu yerden kalktı. "Şimdiden gidiyor musun?"
"Yarın işe gideceksin, dinlenmen lazım. Zaten... Çok rahatsız ettim seni."
"Sorun yok. Hala buz koymadık."
Felix gözlerini devirerek kenara bıraktığı buzu işaret etti. "Orada buz, kendin koyabilirsin."
"Ama-"
"İyi geceler." Felix evden çıkarkan yüzünde büyük bir gülümseme vardı aslında, aynı arkasından bakan Hyunjin'de olduğu gibi.
Neyse ki, bu geceyi kavgasız bir şekilde tamamlamayı başarmışlardı...
♡
Felix sonraki gün biraz geç uyanmıştı ama sorun değildi. Jun da, o da uzun bir gece geçirdiklerinden uykularını alıp güzelce dinlenebilmişti.
Ama Hyunjin aklından çıkmıyordu.
Acaba o gece uyuyabilmiş miydi? Bacağının arası ağrıyor muydu?
Neredeyse üzülecekti ki Hyunjin'in de öncesinde çok kaşındığı aklına geldiğinde, sadece güldü.
Dün gece kısaca komikti aslında.
Öğlene kadar oğluyla evde zaman geçirdikten sonda öğleden sonrası için hazırlandı, evin hemen yakınındaki parka indi.
Jun dışarıyı sevdiğinden yattığı bebek arabasında keyifle etrafı izlerken Felix de telefonunu eline almıştı.
Aslında Yeji'nin ona sabah bir mesaj attığını da ancak o an görebilmişti.
Yeji:
💬 Felix nasılsın?
💬 Dün gece abim gelmiş sanırım
💬 Jeongin'i evine göndermiş
💬 Sabah işe geldiğinde haberim oldu ancak
💬 Her şey yolunda mı?
💬O öküz bir şey yapmadı değil mi?Felix güldükten sonra sonunda Yeji'nin mesajını cevapladı.
Felix:
Endişelenme 💬
Bir sorun olmadı 💬Yeji:
💬 Kızgınlığa girmişsin sanırım
💬 Bir şey olduysa söyle bana Lixie
💬 Hadım ettiğimden emin olacağım 👺Felix:
😂😂😂 💬
Hayır hayır endişelenme 💬
Sahiden bir şey yapmadı 💬
Aksine beni idare edip Jun'la ilgilendi 💬Yeji:
💬 Hiçbir şey olmadığına emin misin?Felix:
Off yeji eminim dedim ya 💬Yeji:
💬 Neden sırıtıyor öyleyse?Felix:
Kim sırıtıyor? 💬
Ne? 💬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024