⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Merhaba, ben Lee Felix.
Bu da benim hikayem...
♡
Felix vücuduna sarılı anne kucağına bakıp derin bir nefes aldıktan sonra şifreli kapıya bebeğinin doğum tarihini, bu yılı girdi.
Kapı açıldığındaysa yavaşça içeri adımladı.
Buraya taşındığının ilk günüydü. Kolilere yerleştirdiği tüm eşyaları, yığılı kolilerle onu karşılamıştı.
Artık biricik bebeğiyle burada yaşayacaktı.
Kafasının içindeki tonlarca düşünceye rağmen, net bir şey hissettiğini söylemek çok zordu.
İki yıl önce, zoraki bir evlilik gerçekleştirmişti.
Sadece annesiyle yaşayan erkek bir omega olarak, zengin bir alfayla evleniyor olması herkese çok şanslı olduğunu düşündürmüştü.
Oysa pek öyle düşünmüyordu.
Yakışıklı, güçlü ve iyi bir adamdı. Ama ona aşık olamadı ya da saygıdan başka bir duygu besleyemedi.
Yine de kötü zaman geçirdiğini söylemek ona haksızlık olurdu. Onunla güzelce ilgilenmiş, henüz 22 yaşında şımarık bir oğlan olmasına rağmen ona sabretmişti.
Geçen yıl hamile olduğunu öğrendiğinde epey sevinmişler, hemen hazırlıklara başlamışlardı.
Oyuncaklar, kıyafetler, bebeğiyle vakit geçirmeyi planladığı oyun halısını bile ayarlamıştı.
Ama bebeğinin doğumunu göremedi.
Bebeği, minik oğlu Kang Jun doğduğunda Felix hastanede tek başınaydı.
Bir ay öncesinde eşi bir trafik kazasında hayatını kaybettiğinde ailesi ona destek çıkmayacağını, dul bir omegayı aileye almayacağını açık bir şekilde ifade etmişti.
Torunlarını görmeye bile gelmemişlerdi.
Sus payı olarak her ay hesabına geçinmesi için attıkları para dışında, onlarla hiçbir iletişimi kalmamıştı.
Sus payı, onlar için ufak bir miktar olabilirdi ama Felix bu parayla çok rahat geçinebilir, hatta birikim bile yapabilirdi.
Zaten eski eşi her şeyi ayarlamıştı, bu yüzden Jun için masraf bile yapmıyordu neredeyse.
Kısa sürede toparlandı, biricik oğlunu alıp hastaneden ayrıldı.
Şimdiyse oğlu henüz üç aylıkken, yeni evine taşınıyordu.
İçeriye doğru adımladı, bir tane kolinin üzerinde ellerini gezdirdi.
Üzerine büyük harflerle "Jun'un kıyafetleri" yazıyordu.
Bebeğin beşiği, kendi odasındaki yatağın hemen yanındaydı. Zaten iki odası olan evin salonu, mutfağı ve yatak odası dışında kalan oda boştu.
Önce bebeğini uyandırmadan, sabırla kucağından çıkarıp beşiğine yatırdı.
Ardından da kollarını sıvadı, bir bir kolileri açmaya başladı.
İlk olarak Jun'un kıyafetlerinin olduğu koliyi açtı, güzelce katlayarak dolaba yerleştirdi.
Ardından mutfak eşyalarını yerleştirdiği kutuları açmaya başladı bir bir.
Hava kararmaya devam ederken Felix kendisini gittikçe yorgun ve aç hissetmeye başlamıştı.
Jun da ağlayarak uyandığını gösterdiğinde gülerek yatak odasına geçti, bebeğini kucağına aldı. "Benim minik oğluşum uyanmış mı~" diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024