21. Bölüm: Felix'in Geçmişi

925 192 98
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix onlara karşı kazanamayacağını biliyordu aslında.

Ama Hyunjin'in ısrarlarına dayanamamıştı. Bir de Seungmin'in onların tarafında olduğunu öğrendiğinde biraz daha rahatlayarak denemeye karar vermişti.

Evet, eski eşinin ailesine bir dava açacak ve onlara sunduğu teklifi hoş bir şekilde kabul etmeyen ailesine zor anlar yaşatacaktı.

Önce bir doktor tarafından vücudu karış karış incelendi. Ardından Felix ve Seungmin ayrı ayrı ifade verdiler.

Ama zaten ikisi de yaşadıklarını tüm çıplaklığı ile anlattığından hiçbir sorun çıkmayacağını emindi.

Felix hastaneden taburcu olduktan sonra kısa bir süredir evli olan çiftin, Jisung ve Minho'nun evine dönmüşlerdi hep beraber.

Felix durmadan ağladığı için sonunda bitap düşmüştü. Oğlunun mis kokusu burnunda tüterken elleri bomboş kalmış, göğsünde biriken sütler tişörtünün önünü ıslatarak ağlamasını daha da şiddetlendirmişti.

Sonunda Hyunjin bu manzarayı izlemeye daha fazla dayanamadı.

Balkona doğru yürüdüğünde Minho da onu takip etti.

Hyunjin'in agresif bir şekilde balkon sandalyesini çektiğini ve sertçe oturduğunu fark etti.

Sonunda kimsenin bir gündür konusunu açmadığı şeyi sordu. "Felix neden ailesinin evine geri döndü?"

Hyunjin başını öne eğdi. "Çünkü ben bir aptalım."

Minho da Hyunjin'in yanındaki sandalyeyi çekip oturdu. "Onu biliyorum. Olayı soruyorum."

"Felix'i uzun zamandır tanıyorsun, değil mi?"

"Eh, sayılır. Jisung'un en yakın arkadaşı olduğu için önceden çok görüşürdük. Ama evlendikten sonra yüz yüze görüşmeye uzunca bir süre ara verdik. Yine de boş olduğunda mutlaka arardı."

"Evliliği... Kötü müydü?"

Minho da başını öne eğdi. "Aslında detayları hiç anlatmadı. Ama onu tanıyordum. Evlenmeden önceki ve sonraki Felix arasında uçurumlar vardı. Aynı sevilen bir çiçeğin yapraklarının yemyeşil olup, sevilmeyenin sulansa bile solduğu bir hikayeyi andırıyordu. Vücudunda morluklar gördüğümüz vardı..."

"Şiddet mi görüyordu?"

"Fiziksel, psikolojik... Şiddetin her türlüsünü görüyordu."

Hyunjin sonunda Felix'in geçmişini bilen birisini bulduğunda, onunla uzun uzun konuşacağına emindi. Minho da onların bu haline üzülmüş, kavuşmaları için seferber olmuştu zaten, bu yüzden sorularını sabırla yanıtlıyordu.

"Neden evlendi peki?" Diye sordu yine başını kaldırmadan.

"Annesi öyle uygun gördü." Diye yanıtladı Minho da aynı şekilde. Ardından devam etti. "Felix zaten babasız büyümüştü. Ablası da annesine sabredemeyip evden kaçtığında yapayalnız kaldı. Bir gün annesi ona bir teklifle gelmişti. Ama bunun bir teklif olmadığını anlamamız çok uzun sürmedi."

"Ablası?"

"Ondan birkaç yaş büyük bir ablası var. Hala görüşüp görüşmediklerini bilmiyorum ama pes edip kaçtığı için Felix ona çok kırılmıştı."

"Bu yüzden boşanamadı..." Diye kendi kendine parçaları birleştirdi Hyunjin.

"Aynen." Minho sonunda Hyunjin'e döndü. "Şimdi soruma cevap ver. Felix neden eve döndü?"

Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin