25. Bölüm: Haftasonu tatili

855 190 168
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hayatları yavaşça normale döndü.

Önce artık Seungmin'in yaşadığı dairedeki eşyalarını toplayıp bir alt kata, Hyunjin'in evine taşıdılar.

Hyunjin'in boş odasına küçük bir bebek odası yaptılar. Seungmin de kendisine kalan daireyi zevkine göre döşedi.

Ailesinden Felix'e verilmiş ev, artık onundu.

Hyunjin işine geri döndü. 27 yıllık yaşantısı bir anda değişmişti ama buna alışmakta zorlanmadı. Jun büyüdükçe hepsinin yükü hafifliyordu.

Jun şimdilerde sekiz aylıktı. Felix Hyunjin'le beraber yaşıyordu. Artık kahvaltı için Yeji'nin pastanesine gitmiyordu çünkü kahvaltıyı sevgilisiyle beraber yaşadığı evde, onunla beraber yapıyordu.

Ama Hyunjin iş için evden ayrıldıktan sonra mutlaka onu görmeye gidiyordu. Yeji, onu hiç yalnız bırakmamıştı. Aynı Seungmin ve Hyunjin gibi.

Eh, pek beklemiyorlardı ama bir anda hayatına dahil olan eski eşinin kardeşi de onunla çok zaman geçiriyordu.

Neticede Jun'un da amcasıydı, onunla aynı kanı paylaşıyordu.

Hyunjin daha yeni uyanıyordu. Büyük boy yatağında biraz oyalanırken yanına baktı.

Artık onun babasıydı; kimse buna engel olamazdı.

"Jun~" diye mırıldandı, minik bebeğin gıdısına bir öpücük kondurmak için uzanırken.

Jun gözlerini açmış, Hyunjin'e bir sabah ısırığı vermişti. Onu öpmek için yaklaşan suratın burnunu kapıvermişti.

"Ah, dişlerin çıkıyor." Diyerek acıyan burnunu sıvazladı Hyunjin.

Ardından Jun'u kucağına alarak yataktan kalktı. "Hadi bakalım babacık bize ne hazırlıyormuş." Diyerek odadan çıktı.

Felix Hyunjin'in geldiğini fark ettiğinde yaptığı işi bırakarak bir anlığına o yöne baktı.

Her sabah karşılaştığı manzara bu olmasına rağmen, her seferinde aynı hayranlıkla bakmadan edemiyordu.

Hyunjin'in üstü çıplaktı, altında bol bir eşofman altı vardı. Karın kasları, omuzları, her şeyi açıktı. İri yarı adamın kollarında sekiz aylık olmasına rağmen oyuncak bebek gibi duruyordu Jun.

(✍🏻: hayal etmeyin amına koyum bölümün devamını hastaneden yazıyorum)

Ama kucağına yakışıyordu.

Ah, kucağına nasıl yakışıyordu.

Felix dalmış gitmişti her sabah uyandığı manzaraya. Hyunjinse yanına yaklaştı, eğilip Felix'in yanağına ufak bir öpücük kondurdu.

Havayı kokladıktan sonra gülümsedi. "Mmmh, neler yaptın yine bize mis gibi kokuyor."

"Yeji'nin özel tarifi." Dedi Felix kıkırdayarak.

"Ama senin elinden daha lezzetli oluyor."

"Sen de fena hanımcı oldun benim başıma."

"Fena mı?"

Gülüşürlerken Jun çoktan elini uzatmış, Felix'in saçına yapışarak onu kendisine doğru çekiyordu.

"Ba-ba! Baaa-baaah!"

Yavaş yavaş babıldamayı bırakmış, anlamsız bebek sesleri bir şeylere benzemeye başlamıştı bu aralar.

Hyunjin "Baban benim senin." Diyerek Jun'u Felix'ten uzaklaştırdı.

Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin