⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Birkaç saat sonra sonunda hava kadarırken Felix'in eskiden yaşadığı evin sokağına girmişlerdi. Felix öncesindeki bir sohbetlerinde öylesine bahsetmişti buradan.
Ama bildiği tek şey sokaktı. Çok büyük bir sokak olmasa da onlarca aile yaşıyordu.
Yine de Hyunjin tek tek tüm kapıları çalıp bir iz aramaya hazırdı. Felix'le olan hikayesi böyle sonlanamazdı.
Hissettiği pişmanlık, üzüntü bedenini yavaş yavaş sararken arabayı sokağın girişine park etti, kardeşiyle beraber arabadan indiler.
"Ne yapacağız şimdi?" Diye sordu Yeji.
"Gerekirse tek tek gördüğümüz herkese onu tanıyıp tanımadığını soracağız."
Yeji başıyla onayladı. Hyunjin telefonunu çıkartmış, Felix'in bir fotoğrafını açıp yoldan gelip geçen insanlara sormaya başlamıştı bile.
Ama çok zaman geçmeden işini daha kolaylaştıracak birisini gördü.
Karşıdaki anaokulunun bahçesinde daha önce gördüğü bir yüz vardı. Bu çocuk, daha öncesinde Hyunjin'in kafasına meyve sepetini geçirmekle tehdit eden oğlan değil miydi?
Bir anda telefonu cebine atıp anaokuluna doğru koşmaya başladı. Yeji de şaşkınca abisini takip ediyordu.
Hyunjin demirlerle çevrilmiş bahçenin köşesine geldiğinde içeriye doğru bağırdı. "Şşt çocuk, baksana buraya!"
Jisung bir anaokulu öğretmeniydi. Ailesinin almaya gelmediği bir çocuğun başında bekliyordu. Duyduğu sesle kafasını kaldırıp o yöne doğru baktı.
Hyunjin'i gördüğünde epey şaşırmıştı. Ayağa kalktı, hızlı adımlarla ona doğru ilerledi. "Ne işin var burada?"
"Felix'in annesi nerede yaşıyor biliyor musun?"
Jisung'un kaşları çatıldı. "Ne yaptın lan Felix'e?" Diye sordu sert bir tavırla.
O esnada Hyunjin'in arkasından bir adam yaklaşmış, elini omzuna koymuştu. Hyunjin ona doğru bakarken adam Jisung'a bakarak konuştu. "Kim bu, rahatsız mı ediyor seni?"
"Hayır." Dedi Jisung hala çatık kaşlarla Hyunjin'in yüzüne bakarken. Adamın gelişini resmen göz ardı ederek konuştu. "Ne yapacaksın evi?"
"Bak..." Dedi Hyunjin de geri Jisung'a dönerken. "Bana zaman kaybettirerek çok kötü şeylere sebep oluyorsun."
"Söylemeyeceğim."
O esnada Yeji araya girdi. "Arkadaşım... Hyunjin ve Felix birazcık kavga ettiler ama biz Felix'in başına bir şey gelmesinden korkuyoruz. Bu yüzden onu arıyoruz. Bu yüzden lütfen söyle."
Jisung'un Hyunjin'e dönük yüzü daha da buruştu. "Felix'i annesinin evine dönecek kadar nasıl üzmüş olabilirsin?"
"Ben üzmedim. Söyle artık." Derken Hyunjin sabrının sonuna geliyordu.
Bahçe kapısı açıldığında bir anda hepsi o yöne döndü.
Jisung'un başında beklediği çocuğun ailesi geldiğinden Jisung hızlıca uzaklaşmış, velilerin yanına dönmüştü.
O esnada az önce omzuna dokunan yabancı adamla gergin bir göz teması kurdular. "Neyi oluyorsun Felix'in?" Diye sordu adam gergin bir sesle.
Hyunjin suratsız bir tavırla soruyu görmezden geldi. Sessizlik içinde Jisung'un işlerini halledip yanlarına gelmesini beklediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour's Baby | Hyunlix [Omegaverse] ✓
Fanfic"Pamuktan kalbin solmadan Hayat yüzüne vurmadan Uyu, yavrum uyu Bu dünya dipsiz bir kuyu..." [Hyunlix, omegaverse] #bxb 🥇 16.08.2024 #straykids 🥇 22.08.2024