Playlist: Baran'ın söyleyeceği şarkı
John Legend - All of meBeni farkedince refleks olarak kapının arkasına saklanmaya çalıştım. Tam belkide görmemiştir diye gidecekken kapı birden açıldı ve Baran o alaycı tavrıyla:
"Sen gizli gizli beni mi izliyosun kedicik" derken sanki bir şey bulmuşcasına kaşlarını kaldırdı ve tekrar gülümsedi:
"İşte buldum. Sana bundan sonra kedicik diyeceğim"
"B-ben sadece evde kimse olmayınca odanda mısın diye bakmaya gelmiştim. Ayrıca benim kediye benzer bir yanım da yok"
Sesim başlarda her ne kadar suçlu bir çocuk gibi çıksa da sonlara doğru atarlı kızlara benzemiştim.
"Yaa öyle miiii ? Demek bunu sevmedin? O zaman sana bundan sonra kesinlikle kedicik diyeceğim"
Diyerek gülmeye başladı. Bense bir yandan sinirleniyor ve bir yandan da onun o kaslarına bakmamak için çaba harcıyordum.
"Ben de sana bay ego diyeyim o zaman ha ? Ne dersin ?"
"Bana uyar ego güzel şeydir" diyerek tekrar güldü ve beni gıcık etmeyi başarmıştı işte.
"Neyse aslında hazır evde kimse yokken seninle konuşmam gereken şeyler vardı.." diyip onu baştan aşağı süzdükten sonra devam ettim
"Sen de bi üzerini değiştir istersen ben salonda bekliyorum" diyerek oradan uzaklaştım.Baran cevap vermeden odasına girmişti bense salondaki büyük üçlü koltuklardan birine oturdum.
Gelmesi çok uzun sürmemişti. Sonuçta o bir erkekti ve kadınların aksine saniyeler icerisinde giyinebiliyorlardı.
Yanıma oturdu:
"Neymiş bakalım benimle konuşmak istediğin bu şey"Dedi soğukkanlılıkla. Aradan daha 1-2 saniye geçmemişti ki ekledi:
"Kedicik"Ve tabiki bunu söyledikten sonra tahmin edeceğiniz üzre güldü.
"Neyse lafı uzatmak istemiyorum... Bay ego. (Gülümsedim ve devam ettim) Bu aralar yaşadığımız olaylar benim için fazla ağır oldu, kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Hazır Kerem ve Aslı da yokken sana söyliyim dedim.. Benim tek başıma bir tatil yapmaya ve kafa dinlemeye ihtiyacım var. Olaysız geçecek sakin günlere.. anlatabildim mi ?"
"Aslında benim de bir tatile ihtiyacım vardı güzel fikir" diyerek oturduğu koltuğa iyice yayıldı ve gülümsedi.
Bense şaşkın şaşkın ona bakıyordum.
"Anlamadın galiba TEK başıma dedim"
"Kızım ben senin şoförün değil miyim? Neyle gideceksin tatile?"
"Uçakla giderim?"
"Aynı zamanda korumanım da.. unuttun mu yoksa kedicik?"
Onunla nasıl başa çıkacaktım ki!
Düşün Melis düşün düşün...
"Unutmadım tabii ki Bay ego ben sadece tek başıma kafa dinlemek istiyorum"
"Bunu unutsan iyi olur kedicik. Şuan benim burada senin korumalığını yapmam değil, Miami sahillerinde kız tavlamam gerekirdi. Eğer seninle tatile gelemezsem babamın beni tatile yollayacağı falan yok"
"Bunu o kadar parayı harcamadan düşünecektin Bay ego"
"Bu bir rica değildi kedicik. Eğer tek başına tatile gidecek olursan bunu babana söylemek zorunda kalırım"
Diyerek sırıttı.Bu egosu bir gün beni gerçekten öldürecekti.
"Sana daha önce çok gıcık olduğunu söyleyen oldu mu hiç?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR KIZ
Teen FictionHayatı çok güzeldi.. Ta ki 17. yaş gününe kadar.. Ama kardeşinin intiharına sebep olan kişiye aşık olamazdı değil mi?..