-11-

41 13 0
                                    

# Faaro

Onunla tanışmayı uzun zamandır bekliyordum. Ancak sanırım pek de beklediğime değmedi. Onu ilk gördüğümde korkak bir çocuktan ibaretti. Ancak geçen gün... karşımda cesur bir kadın duruyordu. Yinede beni altedecek gücü yoktu. Annesinden kurtulmak benim için zor olmuştu. Çok güçlü olmasının yanında gücünü nasıl kullanması gerektiğini de biliyordu.

CL'in de aynı derecede güçlü olup olmadığını kontrol etmek istemiştim. Ve tabii yeni ejderhasıyla da tanışmak istemiştim. Ancak anlaşılan o ki Cana onu pek umursamıyordu. Normalde olsa onunla uğraşmaz, direk öldürürdüm. Ancak annesinin ölmeden önce yaptığı şeyi öğrenmek istiyordum. Hem bana da eğlence çıkmış olurdu.

Bir önceki ziyaretimde onu yeterince kışkırtmış olmalıydım. Artık bu sefer sessiz kalmazdı diye umuyordum.

"Şimdi ne yapacaksın?" Ruta yanımda birkaç şeyle ilgilenirken rahatlıkla arkama yaslandım.

"Bekleyeceğim... ne de olsa ayağıma gelecek."

"Aşkım!" Kulak tırmalayan sese karşı zorlukla gülümsemeye çalıştım.

"Lia!" Koşarak yanıma geldi. Lia saf biriydi. Önceden Horde Krallığındandı ancak saldırı sırasında birkaç bilgi edinmek için onu yanıma almıştım. Ne kadar anlatmaya çalışsam da onu sevdigimi iddia ediyordu. Bir süre sonra ben de pes etmiştim.

"Ne yapıyorsun?" Harika! Bir de buna bahane bul. Biraz düşündükten sonra aklıma gelen ilk şeyi dile döktüm.

"Bir ağaçlandırma çalışması." Evet, bahane bulma işinde kötüydüm. Biraz durduktan sonra rahatsız edici bir şekilde cırladı.

"Ay, ne kadar tatlısın." Yüzümü buruşturdum. Bu çok iğrenç ve küçük düşürücüydü.

"Bak ne diyeceğim... Sen içeriye geç ben de birazdan yanına gelirim." Yanağıma bir öpücük kondurup sekerek ilerlemeye başladı. Yanımdan gelen kıkırtılarla oraya döndüm. Ruta gülmemek için kendini tutuyordu. Sinirle arkama yaslandım.

"Ağaçlandırma çalışmalarına hemen mi başlayalım?" Kendini tutamadı ve ağzından küçük bir kahkaha kaçtı.

"Evet. Hattâ o ağaçları direk sana dikelim." Yine küçük bir kahkaha kaçırınca ellerimi yüzüme kapattım.

"Birtanem!" Derin bir nefes alıp zorla ayağa kalktım. Bir gün işime yarıyor demeden atacağım bu kızı!

Birden büyük bir sarılmayla olduğum uerde durdum. Ne olduğunu anlamak için etrafa baktığımda herkesin benim gibi şaşkın olduğunu gördüm. Hızla büyük cama ilerleyip dışarıya baktım. Birkaç iş alanı yanıyordu. Sinirle dişlerimi sıktım.

Galiba ziyaretçilerimiz var...

Karanlık SonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin