-16-

26 13 0
                                    

# Kitana

"Her şey hazır mı?" Zexa beni onaylayınca etrafı kontrol ettim. Kimse yoktu. İkimize ait olan jete binip Zexa'nın uzattığı eşyaları yanıma aldım. Sonunda o da bindiğinde beklemeden havalandık.

"Şuana kadar her şey iyiydi. Umarım böyle devam eder." Omzunu hafifçe sıktım. Ben de biraz endişeliydim.

"Sorun çıkmayacak." Güven verircesine tekrarladım.

"Aracınızı sağa çekin. Tekrar ediyorum, aracınızı sağa çekin." Sorun çıkmayacak mı demiştim. Arkamızı dönüp şaşkınca Faaro'ya baktık. Elinde bir megafonla hemen arkamızda jetiyle bizi takip ediyordu. Bizimle dalga geçiyordu.

"Bence tam sırası." Fısıldayınca Zexa devreye girdi. Faaro'nun jetini etkisiz hâle getirmeye çalışıyordu.

"Gücümü kontrol ediyor." Pekâlâ, bunu düşünmemiştim. Gücü ters tepki yaparak bizim jetimize zarar verdi. Uçağın dengesini kaybetmesiyle bir yerlere tutunmaya çalıştım. Zexa zorla jeti güvenli bir şekilde yere indirmeye çalıştı. Biraz sarsıntılı olsa da yere inmeyi başarmıştık.

"Ucuz atlattık." Derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştım. Ancak bu uzun sürmedi. Faaro jetin önüne dayandı.

"Ehliyet, ruhsat var mı gençler?" Alayla gülümseyen yüzüne sinirli bakışlarla karşılık verdim.

"Kimliğiniz var mı?" Kafa tutacaksa ben de tutardım. Birden cebinden polis kimliğini çıkarınca şok oldum. Onu bile hazırlamıştı yani. Sırıtarak yanıma geldi ve kolumdan tutarak yere fırlattı. Kolumun yüzülmesiyle canım acısa da belli etmedim.

"Üzgünüz... lütfen affedin." Zexa'nın sesiyle iyice sinirlendim.

"Neden ondan af diliyorsun ki? O sadece-" Sözümün kesilmesine sebep olan şey hissizliğimdi. Hiçbir şey hissedemiyordum. Ne görebiliyor ne de duyabiliyordum.

# Faaro

Ruhunu acı bir şekilde çekmiştim. Onunla işim bitince bedenini öylece bıraktım ve dehşet içinde Kitana'nın cansız bedenine bakan Zexa'ya döndüm.

"Asayı bitirdiğinize göre ihanetini göz ardı etmeyeceğim." Ruhuna odaklanıp elimi Ruta'ya uzattım. Verdiği küreyi iki elimle tuttum. Ruhunu bedeninden acısız bir şekilde çekip küreye yerleştirdim. Zexa'yı her zaman sevmişimdir, bana çok yardımı dokunmuştur. Onunla savaşa bile gitmiştim. Geride dursa da Kitana'dan daha iyi ve cesur bir savaşçıydı. Hattâ bazen de dostum olarak yanımdaydı. Elimde küreyle jetime geri döndüm. Keşke bana ihanet etmeseydi...

Korumaların getirdiği içinde asa olan torbaya ilerledim. Küreyi tam önüne koyup asayı torbadan çıkardım. Zexa'nın gücü teknolojiydi. Ve onun ruhunu her zaman yanımda taşımak istiyordum. Ruhunun bulunduğu küreyi altından yapılmış dalların arasından alıp asanın üst kısmına yerleştirdim.

Ruhun her zaman asamın gücünde yücelecek dostum...

Karanlık SonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin