POGLAVLJE 2

4 0 0
                                    

Usledio je glasan smeh momaka, a jedan je dobacio: "Smotana Ruskinjo!"
Sve ovo posmatrao je on. Lupio je šakom o sto i ustao. Brzo dohodao do konobarice, a potom joj je bez reči pružio svoju desnu ruku. Ona je posmatrala ruku osramoćeno, ali više uplašeno, ne znajući šta da uradi. On je potom spustio ruku i klekao, te pokupio čaše koje su pale sa tacne, kao i pepeljaru. Tacnu sa svime što je moglo da se pokupi gurnuo je pažljivo prema konobarici, koja je klečući posmatrala zamaskiranog neznanca koji joj pomaže.

"Opa Betmen spasava dan ha!" Dobacio je jedan od momaka s lancem oko vrata.
On je hitro svoj pogled sa Ruskinje preusmerio na momka s lancem. Ustao je i lupivši rukom o sto približio svoje zamaskirano lice momku s lancem tako da su bili svega par milimetara udaljeni.
Svi ostali momci sa lancima oko vrata ustali su i krenuli na mračnog neznanca, a on pogleda u konobaricu koja je posmatrala prizor u šoku. Ponovo je usmerio pogled ka momcima, i prstom im odmahnuo pred lice, zatim se sagnuo i ponovo ponudio svoju ruku Ruskinji. Ovoga puta je prihvatila ponudu, ali s podrhtajima. Pomogavši joj da ustane, on se sagnuo i dao joj tacnu. 
Ona je samo držala tacnu i gledala u njega, a on se s' rukama uz telo blago pokloni, te ostavi metalnu karticu na njenu tacnu.

Pogledao je u momke s lancima ponovo, i samo im se blago poklonio. Izlazivši iz lokala, on je krajičkom oka ispod maske pogledao u smeru mlade devojke koja nije ništa uradila da bi bila tako tretirana. Pred izlazom je samo uzdigao ruke i ukrstio ih u slovo "X", a potom je izašao i zaputio se ka svom domu.

"RELIKVIJE DUŠA"Where stories live. Discover now