Idućeg jutra misteriozni čovek sa maskom na glavi bio je u dodžou. Obmotao je lance koji su držali zmijsku glavu s' očnjacima rubina oko svoje ruke, i okretao zmijske glave. Povremeno bi skočio, ili lansirao jednu ili obe zmijske glave u let sve dok se lanac ne bi zategao, a onda bi iste povukao nazad ka sebi i isti proces ponovio šutirajući ili samo zamahujući lancem na drugu stranu. Svo vreme dok je trenirao, oči zlatne zmije i njeni očnjaci, koji su bili od rubina isijavali su crvenu svetlost, a on je bio obavijen crnim plamenom i dimom, koji mu ipak nije škodio, nalik na magiju.
Posle nekog vremena, on je seo na noge, i meditirao kako bi unormalio svoje disanje.
Podigao je levu obrvu ispod maske i otvorio oči:
"Dobro jutro."
Eleonora je nakrivila glavu, držeći se za ivicu "šođo" vrata,
"Kako si...-" On joj nije dopustio da završi, znajući tačno šta će biti njeno pitanje,
"Okolnosti u kojima sam se kroz život našao izoštrile su moj sluh, pa čujem stvari koje obični ljudi ne bi."
On se oslonio na ruku i ustao,
"Hajde, idemo da doručkujemo."Zajedno su otišli do kuhinje, i Eleonora je sela a on je stavio tanjir sa sečenim hlebom na sto, i teglu džema.
Ona je pogledala teglu, pomalo začuđeno:
"O, mislila sam da... jedeš samo... hleb..."
Blag osmeh raširio se pod njegovom maskom, i spustivši glavu rekao je:
"I jedem." A onda je namazao džem na dve kriške hleba, stavio ih na tanjir i gurnuo tanjir pred nju.
Devojka je sada imala srećan, ali više zabrinut pogled u očima, gledajući u teglu džema, a potom u njega.Nakon što su pojeli svoj hleb i popili vode, Eleonora se zaputila ka ulaznim vratima.
"Kuda si krenula?" Mirnim tonom ju je upitao,
"Pa.. u šetnju?"
"Bilo bi bolje za tebe da ostaneš ovde."
Ona se malko namrštila i pokušala da strogo i samopouzdano vikne, ali od toga je iz njenih glasnih žica izletelo samo blago:
"To što si mi spasio život ne znači da me sada kontrolišeš." A onda je otvorila vrata, izašla i zatvorila ih.
On je polako i duboko udahnuo, i izdahnuo držeći se rukom za masku pognute glave:
"Ona baš želi da umre."
YOU ARE READING
"RELIKVIJE DUŠA"
FantasyJedan čovek, i njegova maska su granica da drevne relikvije ne padnu u pogrešne ruke.