5. BÖLÜM - TANIŞMA

5.6K 632 600
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm için oy ve yorum sınırı koyacağım çünkü okunmaya göre oylar ve yorumlar az kalıyor. Emeğe saygı olarak tek bir tuşa yıldıza basacaksınız. 

SINIR 1K OY 1K YORUM 

SINIRI GEÇTİKTEN SONRA BÖLÜMÜ ATACAĞIM.

..........................................................................................................................................................................................................................................................................

Uzun bir aradan sonra selam, nasılsınız?

Burayı çook özlemişim...

Bu bölüm tam bir ara bölüm çünkü başrollerin tanışması bu bölümdeee 

Şu an wattpad kapalı olduğu için asla motive olup yazamıyordum ama ne kadar çok kişi okuyor görmek adına tekrar bir atmak istedim. 

Okuyanlar lütfen bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın çünkü şu an wattpad kapalı olduğu için tek motivasyonum burası. 

 Yorumlarınızı bekliyorum ballar. 

Keyifli okumalarrrr                      


                                                                        5. BÖLÜM – TANIŞMA

Saat sabahın sekiziydi, nöbetim yeni bitmişti. Uykumun pek olduğu söylenemezdi, o kadar garip bir gece geçirmiştim ki yorulmuş olsam da kafam da çok doluydu. Zaten uyku problemim olduğu için bir de düşüncelerimin beni uyutmayacağını biliyordum.

Elimdeki metal anahtarı deliğe sokarak çevirdiğim de biraz ses çıkmıştı. Annemi uyandırmak istemiyordum, bir hayalet gibi odama süzülmem gerekiyordu. Kapının önünde çıkarttığım topuklu ayakkabılarımı elime alarak içeriye girdim. Kapıyı sessizce kapattığımda derin bir nefes alarak deri çantamı ve ayakkabılarımı yere bıraktım. Üstümdeki ceket ter ve pislik içindeydi artık dayanılmaz iğrençlikte koktuğunu düşünüyordum, bir an önce kıyafetlerimden kurtulmam lazımdı.

Evin holünden geçerken bir yandan da ceketi çıkarttım. İstemsizce burnumu üstümdeki gömleğe yaklaştırdım ve o iğrenç kan, toprak ve ter kokusunu içime çektim. Gerçekten dayanılmazdı, banyonun önüne geldiğimde ceketimi kirli sepetine atıp aceleyle gömleğimi çıkarttım ve ardından da pantalonumda yeri boyladı. Küvetin önüne geldiğimde soğuk suyu açtım, saçımdaki siyah lastiği de çıkartarak saçlarımı özgür bıraktım. Parmaklarım istemsizce alnımın üzerine çıktı, başım zonkluyordu ama yine de bir şekilde geceyi atlatmıştım.

Benim hayatımda aksiyon olmaz dedikten sonra her şey birer birer önüme çıkmaya başladı. Önce Sezen ile çok tesadüfü şekilde karşılaşmamız, o günün gecesi Sezen'in öldürülmesi. Orhun Erdinç Celasun'un bana olan bakışları ve nöbetçi savcı olmama rağmen benim o davayla ilgilenmemi istemesi, kafayı yiyeceğim. Benden çok daha iyi ve deneyimli savcılar varken neden ben?

Cevaplara elim uzanmıyor. Gerçekleri duymaktan mı bu kadar korkuyordum yoksa gerçekleri öğrendiğimde hissedeceklerimden mi?

Sen zaten kırılmış bir kızsın Beliz, kırılmış olan daha fazla kırılamaz.

Yok olur.

Bakışlarımı küvede çevirdiğimde neredeyse ağzına kadar dolmuş olduğunu fark etttim, vanayı çevirerek suyu kapattım. Küvete girmek için ilk olarak bacağımı soktuğumda soğuk su bacağımı uyuşturdu, keşke kafamın içini de uyuşturabilseydim. Keşke kafamın içindeki sesi de susturabilseydim ama o da benim bir parçamdı, benliğimin kötü tarafıydı. Kafamın içindeki mahkemede beni yargılayandı. Doğru ya da yanlışı değil, beni yargılayıp cezasını kendi kesendi. Kısaca o da bendim.

SERDENGEÇTİ  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin