6. BÖLÜM - İFADE

3.9K 483 317
                                    

Selamm, nasılsınız???

Öncelikle 5 bölümle 100k okunmayı geçtik okuyan yorum yapan, oy veren herkese çok teşekkür ederim. Desteğiniz benim için çok önemli :)

Sizden ricam bu bölüme de oy verip bol yorum yapmanız çünkü kitap adına tek motive edici şey burası ve sizin yorumlarınız. 

Ayrıca artık kitaba  baya baya giriyoruz, girdik. Bölümler daha da uzayacak ve olaylar artacak. Planım 20. bölümün ilk kitabın finali olması ama net değil aşağı yukarı olarak diyebilirim. İlk kitap bittikten sonra aklımda 2 yeni kurgu var onlardan birine ufaktan bölüm atmaya başlayacağım ama bu konuda kararsızım. 

Bir sonraki kitabımız mafya mı yoksa lise kurgusu mu olsun?? 

instagram hesabım: theyluzia 

x hesabım: notimetodie 

serdengeçti ile ilgili yorumlarınızı x'e ya da insta dmden bana yazabilirsiniz, konuşuruz :) 

Lütfen oy vermeyi unutmayın elimden geldiğince emek veriyorum sizden tek ricam tek bir tuşa yani yıldıza basmanız desteğinizi bekliyorum teşekkürler 

Üzgünüm ama oy sınırı koymadıkça oy vermiyorsunuz onun için sınır koyuyorum

SINIR 800 OY 800 YORUM



                                                                            6. BÖLÜM – " İFADE"


                                                                                       "me &  the 1975"

                                                                                      "Beanie & Chezile 


"Kendini koruman biri mi var Savcım?" cümlesinin ben de bıraktığı etki geçmemişken uzun ince parmaklarının yanağıma temas etmiş olması benim kaskatı kesilmemi sağlamıştı. Asansör kabini dar olduğu için birbirimize yakın durmak zorunda kalmıştık ve bu durum da yanağımdaki izi görmesine sebep olmuştu. Peki ya yanağıma dokunuşu şiddet gördüğümü düşünerek refleks olarak yapılmış bir temas mıydı? Daha fazlası olamazdı, kim daha on dakika önce tanıştığı bir kadının yanağına dokunurdu?

Soykan Aktürk

Tepkimi bile koyamadan asansörün kapılarının açılması ise daha fenaydı. Asansörün açılma sesini duymamıştık birbirimize çok yakındık üstüne üstlük yanağıma dokunmuştu. Bunun ne denli yanlış anlaşılacağını düşünmek dahi istemezken asansörün kapısının önündeki Genelkurmay Başkanı ve Tuğrul'un bize bakışlarını görmemle başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.

Herkesi kendinden uzaklaştıran Cumhuriyet Savcısı Beliz Kutlusay'ın asansörde daha yeni tanıştığı askerle dipdibe görülmüş olması tabii ki de olağanüstü bir durumdu. Ayrıca biz aynı dava da görev alacak iş arkadaşı olmuşken daha da felaketti.

Kapıların açıldıktan saniyeler sonra Soykan yanağıma dokunan uzun parmaklarını çekip rahatça kabinden dışarı çıkmıştı. Salak adam bu rahatlık ne karşında babam var demek için yırtınsam da yaptığım tek şey kabinden dışarı çıkıp şaşkın bakışların hedefi haline gelmek olmuştu.

SERDENGEÇTİ  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin