On ya da on bir bölümdür yazım hatası falan var mı hiç kontrol etmiyorum vallahi belki final yapinca bir gözden geçiririm.
Eyo eyo piyasaya haber verin!
Bomba gibi bir bölüm sizi bekliyor (şaka normal bir bölüm)
!!!Bu bölümde sadece Verda - Eda - Amine üçlüsü mevcuttur!!!
Arkadaşlarımla gerçek hayatta ne yasadiysam onu yaziyorim vallahi fjhcbdjckw
Amineelik746 ve ygd_eda bu varliklar kendileri (ikiside hesap degistirmis olabilir hicbir fikrim yok) (sonradan eklenen not: zeki Eda watty'i sildiği için hesabı gitti)
★
Sınıfa girip yerime oturduğum an Eda yine garip sesler çıkarak ellerini yarım yumruk yapıp yüzünün yarısını kapatıyordu. "Hiiiiğğğ!"
Boş boş ona bakarken Amine göz devirip "Artık anlatsan mı Edaaa!" diye bağırdı. "Ne yaptın?"
Eda yine kendinden geçerken "Hadisene!" diyerek geriye yaslandım. "Bak valla onun yanına gider Eda seni seviyormuş derim bak!"
Eda ellerini dizlerinin arasında sıkıştırdı ve "Tamam bu sefer anlatıyorum." dedi. "Hani ben şimdi numaramı değiştirdim ya." diye söze başladı. Amine ile merakla ona bakarken devam etti. "Ortak gruplarda olmadığımız için numaramı da bulamaz diye WhatsApp'tan yazdım ben ona."
O heyecanla anlatırken bizde heyecanla onu dinlemeye devam ettik. "Ne yazdın?" diye sordum merakla.
Eda yüzünü buruşturup utanırken "Senden bir konuda yardım alabilir miyim diye yazdım o da hayır yazıp beni engelledi." dedi tek nefeste.
Aniden Amine'yle birlikte kahkahalarla gülmeye başladık. Eda somurtarak bize bakarken Amine gülmekten yere düştü. O düşmesin diye onu tutmaya çalışırken bende düşmüştüm.
Yerde gülmeye devam ederken Eda "Lan gülmeyin ibneler!" diye sitem etti bize. "Ben geliyorum size derdimi anlatıyorum, siz geliyorsunuz bana kazık atıyorsunuz ayıp değil mi vatandaşlar!"
Gözümden yaş gelirken "Ay yok vallahi ayıp değil." dedim üzerimdeki tozları silkerken. Amine de sonunda kendini toparlarken o da gözünden akan yaşları sildi. Elleriyle kendini serinletmeye çalışırken "Off yaa! Çok güldüm!" dedi.
Eda oflarken "Ben bu çocuğa nasıl açılacağım lan." diye homurdandı. "Okulun yarısı zaten ona aşık. Beni görmez bile."
Amine gözlerini devirip "Nereden biliyorsun lan? Belki o da seni seviyordur?" diye kızdı Eda'ya. Ona destek vermek için kafamı salladım. "Yani kesin değil ancak yinede olması çok muhtemel."
Eda dudak büzerken "Ne yapayım lan ben bu çocuğa mektup falan mı yazayım acaba?" diye düşündü. Sanki çok mantıklı bir şeymiş gibi "Çok mantıklı lan bu!" diye parladım. Amine de hemen kalem kağıt çıkarırken "Bence öncelikle ona anonim olarak yazalım onu bir yoklayalım." dedi. İkimizde onu onayladık.
"Eee kim yazacak?" diye sordu Eda.
Omuzlarımı silktim. "Ben yazamam geçen sene onunla aynı sınıftaydık bir ara yan yana falan oturduk yazımı biliyor."
Eda dudaklarını dişlerken "Benim yazım çoğu kişiye biraz daha farklı o yüzden benim olduğumu da anlar." dedi. İkimizde Amine'ye baktık. Amine saf saf bize bakarken "Tamam yaw yazarım ben." dedi. "Ben olmasam acaba siz ne yaparsınız götoşlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskiden Kırık Kalp | Yarı Texting
HumorDüşmandan aşka... Küçüklüklerinden beri birbirlerine haz etmeyen ikili: Yağız ve Verda. Verda: söyle Yağız Buğra: Neyi? Verda: okulda sana bu beyinle nasil zeki diyobilirler hala anlamiyorim gercekten Verda: neyi olacak gerizekali bana olan askini s...