27. Bölüm

40 9 0
                                    

Helelelleele ben geldimleee!!!!
Midigome lele midigome lele

Gercekten uzgun bu gozler lalahalal

Naber?

Ben şahsen hic iyi değilim her gün 12 oldum diye beddua etmedigim kimse kalmadi

12 olmanin tek iyi yanı sınavlarda toleransli oluyolar o kadar.

Biliyorum her bölüm 12 oldum diye yaniyorjm ama yasayanlar bilir bir tek...

Hadi bölüme gecek minnoslarim👊🏻🤌🏻

Bütün sinir aniden vücuduma akın etti. Annem kendi bizi darladığı yetmiyormuş gibi bir de utanmadan oğlunu mu çağırmıştı? Bu ne yüzsüzlüktü böyle!

Kuzey Sancak olduğunu öğrendiğim üvey abim düz bir suratla bana bakarken "Hayırdır annem beni ikna edemeyeceğini öğrenince seni mi gönderdi yoksa? Söyle o kadına asla ama asla onunla yaşamam!" diye bağırdım.

Kuzey Sancak hala düz bir suratla bana bakarken "Ön yargılı olmanı anlıyorum küçük hanım ancak sizin yaşadığınız aynı durumdan benimde muzdarip olduğumu söyleyebilirim." diye sakince açıklama yaptı.

Hadi lan ordan!

Alayla güldüm. "Aynen annemle her gün konuşuyormuşsun falan filan ancak bizim varlığımızdan hiç haberin yok öyle mi? Hangi gerizekalı inanır bu yalana?"

Babam bana yandan bir bakış atarken yutkunarak ona baktım.

Babacığım lütfen öyle bakmasan olur mu? Dolaylı yoldan sana gerizekalı demek istemiyorum da...

Kuzey Sancak boğazını temizlerken "Sizi nasıl ikna ederim ancak sizin varlığınızdan gerçekten haberim yoktu. Belki inanmayabilirsiniz fakat size annemle ilgili bildiğim her şeyi anlatmak isterim." dedi.

Yine konuşacağım sırada babam bana uyaran bir bakış gönderdi. Somurturken babam yeniden Kuzey Sancak'a döndü. "Anlat bakalım. Eğer yalan söylediğini ya da bizimle dalga geçtiğini fark ettiğim an işler hiçte istediğin gibi gitmez haberin olsun Kuzey."

Kuzey gayet ciddi olan ifadesiyle başını salladı. "Biliyor musunuz bilmiyorum ancak ben doğduğum an annem babamı terk edip sanırım sizinle evlenmiş. Babamla daha önce evli olmadığı için mahkemeyle uğraşmak zorunda kalmamışlar. Neden böyle bir olay yaşandı bilmiyorum lâkin babamın dediğine göre annem her gün benimle iletişime geçmiş ancak beni asla görmeye gelmemiş. Tabi o zamanlar küçüktüm ben. Hatırlamıyorum."

Yüzümü buruşturdum. "Madem seni yeni doğurdu o zaman neden hiç seni emzirmeye gelmemiş ki? Sonuçta yeni doğan iki günlük bir bebekmişsin."

Kuzey Sancak bana dönerken "Neden emzirmeye gelmedi orası muamma. Belki yakalanmak istemediği içindir bilemeyiz. Zaten beni emziren bir sürü farklı kadın vardı." dedi stabil bir ses tonuyla.

Babama döndüm cevap vermeden. "Şimdi annem onu yeni doğurduğu zaman seninle evlendi... Sen hiç onun doğum yaptığını anlamadın mı? Sonuçta lohusa bir kadın olmuyor mu öyle? Ruh halinden anlaşılır diye düşünüyorum. Hem ayrıca vücudundan falanda anlaşılmıyor muydu?"

Babam elimi avcuna aldı. "Annende o dönemler bir şeyler zaten seziyordum ancak bana psikoloğa gitmek istediğini söylediği zaman bunu hiç gün yüzüne çıkarmadım. Olur dedim. Sorunları vardır dedim. Sorduğum zamanda bana her zaman sorumlulukları kaldıramadığını söylüyordu ancak bu sorumluluğun Kuzey olduğunu nereden bilebilirdim ki?"

Eskiden Kırık Kalp | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin