Women to women up!
Size çok büyük Jen fanı olduğumu söylemiş miydim arkadaşlar??
Nasılsınızzzz!
Hikaye gidişatı için diyebileceğim tek şey var: salak saçma ilerliyor xjcbsknckskwd aklıma fikirde gelmiyoki sanırım otuz beşte falan final yaparım belli olmaz
★
Pikniğe gidiyorduk.
Evet şu an Cumartesi'ydi ve Bianco ailesiyle birlikte pikniğe gidiyorduk çünkü göbek bağımız onlarla bir kesilmişti.
Bir günlük olacak şekilde kamp kuracaktık. Nereye gideceğimizi bilmiyordum ancak babam sabahın beşinde beni uyandırmış ve dört beş saatlik yolumuz olduğunu söylemişti. Uyku sersemliği ile kalkıp az önce haberdar olduğum piknik için yanıma bir kaç kıyafet ve gerekli olduğunu düşündüğüm bir kaç eşya aldıktan sonra hepsini bir spor çantasına yerleştirmiş; daha sonra üzerimi bile değiştirmeye, hatta saçlarımı bile taramaya tenezzül etmeden bir kaç yastık ve battaniye alıp arabaya gitmiştim.
Babam Range Rover ile gideceğimizi söylediği zaman sadece eşyaları arka koltuğa yerleştirip bagajda kendime rahat bir alan oluşturmuştum.
Şimdi ise bagajda rahatça uyurken bir benzinlikte durmuştuk ve babam bir kaç eksiği alacağını söyleyerek girmişti.
En son ne zaman regl olmuştum hatırlamıyordum, ki zaten tarihleri tutan biri değildim çünkü adet düzenim fazlasıyla karışıktı. Hani şu an bile regl olabilirdim.
12 yaşımdan beri düzensiz regl oluyordum ancak bir doktora gittiğim zaman bana bunun çok normal olduğunu, en geç 17 yaşımda düzene gireceğini söylemişti. Şu an hala on yediydim, bu sene on sekiz oluyordum ancak hala düzene girmemişti. En yakın zamanda bu konuyu babamla konuşsam iyi olurdu yani. Sonra yazık adamın soyu tükenmesin falan...
Siz: Babacığım...
(İletildi: 06:01)Babamın interneti kapalıydı ya da çekmiyordu.
Siz: gotlek Yagiz
Yağız Buğra: Ne var?
Siz: biraz kibar olsan olmezsin bunu biliyorsun dimi
Yağız Buğra: Aynı cümleleri senin içinde kullanmak bence tam da yerinde bir tabir olurdu bunu biliyorsun değil mi?
Siz: bidi bidi yapmayi keste bir sey sorcam
Siz: sana bir yaziyorum nasil bakabiliyorsun da babam niye bakamiyo
Siz: burada telefon mu cekmiyo
Yağız Buğra: Yani şu an konuşabildiğimize göre telefon gayette iyi çekiyor.
Yağız Buğra: Araf abi şu an kasada ya görmemiştir ya da interneti kapalı olabilir.
Siz: dogri
Siz: her neyse bir sey dicem
Yağız Buğra: Ne dicen?
Siz: babama soyle bana pedde alsin herhangi bir ihtimale karsi
(Görüldü: 06:02)Yağız Buğra: Hangisinden alsın? Burada bir sürü marka var.
Siz: ona soyle sen babam hangisinden alacagaini bilir
Yağız Buğra: Tamamdır.
Zaman kavramını yitirmiş gibiydim. Okul açılalı ne zaman olmuştu onu bile bilmiyordum. Belki aradan bir buçuk ay geçmişti? Ya da iki? Allah bilir, şahsen beni hiç ilgilendirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskiden Kırık Kalp | Yarı Texting
HumorDüşmandan aşka... Küçüklüklerinden beri birbirlerine haz etmeyen ikili: Yağız ve Verda. Verda: söyle Yağız Buğra: Neyi? Verda: okulda sana bu beyinle nasil zeki diyobilirler hala anlamiyorim gercekten Verda: neyi olacak gerizekali bana olan askini s...