404 ERROR
404 ERROR
404 ERROR
Arkadaşlar diğer bölüme oy vermediniz uygulama hata verdi :(
Ayıp değil mi ulan!
Gidin hadi oy verinde gelin bekliyorum hadi. Bu seferlik görmemiş gibi yapacağım.
Oylar verildiğinde göre hadi bölüme yavrum.
★
Görmezden geliyordum.
Neyi mi?
Hayatı.
Şaka şaka Yağız'ı.
Bu akşam misafirliğe bize gelmişlerdi. Oturma odasında karşılıklı oturuyorduk. Tabi o her ne kadar arada sırada bana baksada ben onu görmezden geliyordum.
Annemler sohbet ederken ayağa kalkıp "Anne ben odama gidiyorum." dedim. Anne bana sorgulayıcı şekilde bakarken "Telefonum odadamda bugün fizik projelerini teslim ettik hoca kaç verecek ona bakacağım." dedim.
Annem garip garip bakarken "Kızım daha bugün vermişsin hemen girilir mi?" diye sordu. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve konuşacağım sırada Selin abla araya girdi. "Ay Meryemcim bunların Onur hocasını bilmiyor musun sanki? Adam yemin ediyorum öyle dakik bir adamki sınavları bile tek günde okuyup E-Okul'a giriyor."
Annem başını sallarken "İyi git bakalım. İstersen Yağız'da yanına gelsin tatlım o da baksın." dedi.
Ben bir şey demeden arkamı dönüp giderken arkamdan Yağız'ın adım seslerini duydum. Onu duymamış gibi yapıp üst kata çıktım ve odama gittim. Kapıyı arkamdan açık bırakırken çalışma masama ilerleyip telefonu elime aldım ve E-Okul'a girip nota baktım. Tamda tahmin ettiğim gibi 95 aldım.
Yağız arkamdan benim notuma bakarken "Ben niye 90 aldımda sen 95 aldın?" diye sordu. "İkimizde aynı şeyi yapmadık mı zaten?"
Gözlerimi devirdim. "Sen sevgilinle fingirdeşirken ben gittim projeyi hocaya teslim ettim. Hoca da sadece ben verdiğim için bana daha yüksek verdi."
Yağız alayla gülüp odada bulunan koltuğa ilerlerken "Bu ne saçmalık böyle." diye geveledi. "Ayrıca ben o sırada Helin'le falan fingirdeşmiyordum. Sizin yaptığınız saçmalığı düzeltmeye çalışıyordum. Ayrıca bana teşekkür etmelisin çünkü bu yaptığınız çocukça davranışı müdüre bile söylemedim."
Dönen sandalyemle birlikte arkama dönüp ona baktım. "İstersen söyleseydin umrumda bile olmazdı."
Yoo valla götüm dört buçuk attı ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.
"Müdür zaten alt tarafı kınama ya da uzaklaştırma falan verirdi umrumda olmaz."
Yağız alayla gülerken "Aynen Verda aynen." dedi. "Tanımasak okuldan atılsan umrunda olmaz."
Omuzlarımı silktim ve "Ulan şu an git babama söyle rahatımı bile bozmam lan." diye diklendim.
Ulan Verda salak mısın kızım sen?
Şu an rahat takılıyor olabilirdim ama ciddi ciddi götüm tutuşuyordu şu an.
Yağız bunu fark etmiş olacak ki "Sakin ol Verda kimseye söylemeyeceğim." dedi. Gözlerimi devirdim. "İstersen git söyle." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskiden Kırık Kalp | Yarı Texting
HumorDüşmandan aşka... Küçüklüklerinden beri birbirlerine haz etmeyen ikili: Yağız ve Verda. Verda: söyle Yağız Buğra: Neyi? Verda: okulda sana bu beyinle nasil zeki diyobilirler hala anlamiyorim gercekten Verda: neyi olacak gerizekali bana olan askini s...