26. Bölüm

46 9 4
                                    

Finali otuzlarda mı tamamlasam yoksa kırklarda mı?

NOT! Uzun zamandır yazım yanlışlarını düzelmiyorum inşallah çok fazla yoktur...

Bu  bölüm benim arkadaşımın isteği üzerine biri geliyo ve onu kocası yapacam xucbskxbkskwks

"Sabahın körüne matematik dersi koyan hocanın parmaklarını götüne sokayım."

"İnşallah anasından emdiği sütü kusarken twerk atar."

"Ne?"

"Ne ne?" Yorgun bir şekilde başımı salladım iki yana. Sınıfa girdiğim gibi başımı kollarımın arasına almış bir şekilde hocanın derse gelmesini bekliyordum.

O kadar çok uykum vardı ki resmen çığlık atarak okulu terk etmeme ramak kalmıştı.

Yağız yanıma oturduğu an kafasını benim saçlarım ve kolum arasına gömdü. "N'oluyo lan?"

Yağız olduğunu anlayınca uykuya devam ettim. "Hareket etme Verda..."

Yağız'ın boğuk sesiyle birlikte yüzümü buruşturdum ve "Hakaret etmiyorum zaten gerizekalı." diye mırıldandım.

"Mal." dedi çok içten bir şekilde. "Hareket etme dedim hakaret değil."

"Hee..." Uykum arasında mırıldanırken aniden kapı sesi duydum. Hoca gelmiş olmalıydı. Yağız kalkarken bende onunla kalktım ancak gördüğüm şeyle kaşlarımı çattım. Hocanın yanına yeni erkek öğrenci vardı.

"Günaydın çok çocuklar. Bugün aranıza yeni biri katıldı. Tanıt oğlum kendini."

"Korel Reyhanlı." Yani mükemmel tanıtma diye buna denir.

Zaten başka nasıl olurdu ki?

"Geç bakalım boş yere Korel."

Korel boş bir yere geçerken bakışları direkt olarak bizim taraftaydı ama hayır. Bana bakmıyordu. Arkamda oturan Amine'ye bakıyordu.

Korel'in bakışları Amine'ye karşı yumuşarken Yağız'a döndüğü an alaylı bir hal aldı. Bakışlarımı Korel'den çekip Yağız'a baktığım zaman aynı ifadenin onda da olduğunu fark ettim.

Daha önceden tanışıyorlar mıydı?

Ayol soru mu bu da tabiki tanışıyorlardı.

Yağız'ın ensesinden tutup yüzünü bana doğru çevirdim ve "Neden çocuğu anasının münasip yerlerine geri sokacakmış gibi bakıyorsun lan?" diye sordum kaşlarımı çatarak. Yağız huysuz bir şekilde elimden kurtulurken hiç uzatmadan "Hani bir ara benim düşmanım olmaktan çıkmıştın ya... İtiraz etmiştin. Sormuştun o kişi kim diye. İşte o velet bu. Korel." diye açıkladı.

Ağzım beş karış açık bir şekilde ona bakarken gözlerimi kırpıştırdım. 

Ne yani şimdi benim tahtımı kapan pezevenk bu muydu?

"Ağzından çıkan laflara dikkat et Yağız. Hiç kimse benim tahtımı alamaz. Heleki o çocuk, asla!"

Yağız sadece göz devirirken kollarımı göğsümde kavuşturdum ve önüme döndüm. Sonra çaktırmadan arkamı döndüm. Amine çocuğa gizli gizli bakışlar atarken Eda ona imalı şekilde sırıtıyordu.

Yeniden önüme dönerken hoca derse başladı. "Evet arkadaşlar bugün logaritmayı bitirip dizilere geçiyoruz."

"Ne dizisine hocam? Eğer favorileri söyleceksen benimki Yargı."

Eskiden Kırık Kalp | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin