Federico
Még soha nem csináltam ilyet! Magamra se ismerek. Virágot küldtem egy nőnek? Elment az eszem, hogy is gondoltam ezt?! Azért ennyire nem vagyok kétségbe esve! Bárkit megkaphatnék, akit csak akarok. Mégse kell senki, nem vágyok másra csak rá. Amióta megláttam, rá gondolok. Basszus, kezdek begolyózni. Sürgősen el kell terelnem a gondolataimat. Már biztos megkapta a virágokat és most dúl-fúl magában. Elképzelem az arcát, biztos mérges és meg van lepődve. Ezzel, hogy elérhetetlennek mutatja magát csak még jobban arra ösztökél, hogy meg szerezzem magamnak. Mért nem tudom elengedni? Ennyire zavarna, hogy valaki nemet mondott nekem? Nem, ennél többről van szó és én kifogom deríteni mi az. A virág még csak a kezdet volt, délután újabb ajándékot fog kapni tőlem. Plusz a kis kártyán rajta lesz a privát számom. Arra számítok, hogy felhív vagy rám ír és elküld a fenébe. Már alig várom.
Órákkal később végre vége van egy hosszú hónapok óta tartó tárgyalásnak. Nem könnyű ítéletet mondani az emberek felett. Nem mondom, hogy még nem volt bűntudatom és nem hoztam rossz döntést a munkám során. De, volt ilyen sajnos, próbálok rajta túl lépni. Fiatal voltam, tapasztalatlan, hibáztam. Azóta kétszer alaposabb vagyok. A régmúltban elkövetett hibámat helyre hoztam, de az emlék még mindig kísért. Nehéz bírónak lenni, ítéletet hozni valaki élete felett, de muszáj pártatlannak maradnom. Ez nem jelenti, hogy nincsenek érzéseim, vannak. De jobb elnyomni magamban, mint újra pofára esni. Ez már nem is a munkámról szól, inkább a múltról. Mért is jutott ez most eszembe? Ez a nő tehet róla, túlságosan mélyen ül a fejemben. Nem bonyolódok kapcsolatokba, nincs szükségem, se társra, se barátnőre. Tökéletesen megfelel az amit egy nő nyújtani tud nekem, egy éjszakára. Szex! Se több, se kevesebb. Tisztában vagyok vele, hogy Soraya sose menne bele ebbe, mégse tudok lemondani róla. Meg kell őt kapnom! Az órára pillantok, már elmúlt 4 óra is. A futár már biztos járt nála, mért nem ír vagy hív? Pontosan tudom, hogy felbosszantottam a nyomulásommal. Nem sokára lesz egy ügyem. Telefont nem szoktam magammal vinni, de mi van ha akkor keres pont? Mi a fasz van velem? Mit érdekel mikor keres? Minél előbb kell egy nő, hogy eltudjam felejteni, ha csak egy kis időre is. Megjegyzés magamnak, fel kell hívnom Leónt ha visszaértem a tárgyalóból. Még ma este kell egy ital!
Fél 6 kor már újra az irodában ültem. Fáradt voltam. A fejem is fájt, talán ennem kéne valamit. Az asztalomon lévő telefonomért nyúltam, hogy felhívjam a legjobb barátomat. Ekkor vettem észre egy nem fogadott hívást és egy üzenetet. A szám ismeretlen volt. Talán az övé? Megnyitottam az üzenetet.
Ismeretlen: Hívni is próbáltalak, de nem vetted fel. Talán jobb is így. Köszönöm a virágokat és a bonbont is, de nagyon szépen kérlek NE küldj több ajándékot és hagyj békén! Nem megyek el veled, se most, se később sehova!
Nem adom fel! Mért nem adom fel? Kerek perec a tudtomra adta, hogy hagyjam békén! Mégse tudom csak úgy elfogadni. Nem riadok vissza ha egy kicsit tepernem kell érte. Rég kellett küzdenem egy nő figyelméért és ha őszinte akarok lenni, még tetszik is.
Én: Pedig jobban örültem volna ha hallom a hangod. Annak meg még jobban örültem, hogy tetszettek az ajándékok és ne reménykedj, nem adom fel!
Egy percre elgondolkodtam, hogy mért is csinálom ezt! Nem hat rá a sármom és az ajándékokkal se értem el semmit. Talán hagynom kéne és feladni. Nem, én nem futamodok meg egy elutasítástól, inkább még jobban feltüzel csak. Nem sokat kell várnom, szinte azonnal jön a válasza.
Soraya: Miért csinálod ezt? Mit akarsz?
Pontosan tudja mit akarok, csak idő kérdése, hogy megkapjam. Mért csinálom? Mert imádom a kihívásokat és mert nem tudok, nem rá gondolni.
Én: Már mondtam mit akarok. Vacsorázz velem!
Biztos vagyok benne ha csak egy kis időt is velem tölt, megfog változni a véleménye. Nagyképű lennék? Talán. Akarom ezt a nőt? Mindennél jobban.
Soraya: Add fel! Ez sosem fog megtörténni!
Felnevetek a válaszán, nem semmi ez a nő. Élből visszautasít. Egyre jobban tetszik.
Én: Soha ne mond, hogy soha!🙂
De erre már nem kapok választ tőle. Elfogadta volna? Nem, ő nem olyan. Harcolni fog ellenem, küzdeni, de nem értem miért? Láttam rajta, hogy én se vagyok számára közömbös. Legjobb éjszakája lenne, erről gondoskodnék. Valami visszatartja, fél. Itt nem csak arról van szó, hogy nem akar egyéjszakás kalandba bonyolódni. Vajon mit titkol?
YOU ARE READING
Veszélyes vágyak! ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceSoraya és Federico szerelmi története! Soraya Volt kapcsolata nem éppen úgy alakult, ahogy ő elgondolta. Se gyűrű, se vőlegény, se ház nem lett az övé, de talán nem is baj. Idejében szabadult egy olyan kapcsolatból ahol érzelmileg zsarolták. Próbál...